Guillow Cessna Skyhawk 172 (914mm)

Egyéb ajánlatok

 

Guillow Cessna Skyhawk 172 (914mm)

39 015 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"Amikor 1956-ban megkezdődött a régebbi, négyüléses, háromkerekű orrfutóművel ellátott Cessna 170-es új változatának gyártása, még a legoptimistábbak sem tudták biztosan, hogy ez a gép a mai napig gyártásban marad, és minden idők legkelendőbb egymotoros repülőgépe lesz - több mint 43 000 darab készült belőle! Amellett, hogy a Cessna 172-es a világ minden táján rendületlenül és feltűnésmentesen szolgálta a polgári és katonai felhasználókat, hihetetlen tartóssági rekord felállításával is kitűnt. 1958. december 4-én a Robert Timm és John Cook által vezetett Cessna N9172B felszállt a Las Vegas melletti McCarran repülőtérről. A gép 64 nap, 22 óra, 19 perc és 5 másodperc elteltével, 1959. február 4-én ismét leszállt. Üzemanyagot, olajat, élelmiszert és vizet a fedélzetre a repülés közben szállítottak egy teherautóból, amely egy hosszú egyenes sivatagi útszakaszon haladt ugyanolyan sebességgel, mint a fölötte repülő Cessna. A rekordkísérletet csak akkor fejezték be, amikor a folyamatosan járó motor már régen túllépte a két nagyjavítás között szokásos időt, és teljesítménye annyira lecsökkent, hogy már nem volt elegendő az emelkedéshez. Szabadon repülő négyüléses turista hegyi repülőgép makettkészlet, amelyet gumiszalagos meghajtásra terveztek; az utasítás és a terv lehetővé teszi a modell megépítését szabadon repülő, 0,8 köbcentiméteres belsőégésű motorral hajtott modellként, 0,8-1 köbcentiméteres belsőégésű motorral hajtott, kikötött modellként, vagy statikus modellként, kidolgozott, múzeumi minőségű részletekkel, 1:16 méretarányban. A modell klasszikus, teljesen balsából készült, előre kivágott fa alkatrészekkel, vákuumformázott műanyagból készült makett tartozékokkal, fröccsöntéssel készült műanyag alkatrészekkel és a klasszikus rétegelt lemezt helyettesítő könnyű és erős anyagból, a ""műanyag rétegelt lemezből"" készült előre kivágott alkatrészekkel. A törzs természetesen igazi miniszabályos technológiával készült, válaszfalakkal és több stringerrel, hogy hűen visszaadja a lekerekített formákat. Két lépésben épül fel - függőlegesen ""vágva"", először közvetlenül a munkalapra építjük a törzs egyik felét, majd a másik felét ""ragasztjuk"" rá. Ez biztosítja, hogy még a bonyolult formájú hajótest is egyenesen és szimmetrikusan épüljön meg, anélkül, hogy speciális szerelvényekre lenne szükség. Mivel ez egy haladóbb építőknek szánt kismodell, már rendelkeznie kell korábbi tapasztalattal a klasszikus gumimotoros modellépítésben és repülésben . a Skyhawk alkalmas elektromos hajtású RC modellé való átalakításra is - bár az építési terv nem kínálja fel ezt a lehetőséget, egy tapasztaltabb modellezőnek nem jelenthet nagy problémát. A készlet tartalmaz: balsa előre vágott alkatrészek, balsa gerendák, műanyag rétegelt lemez előre vágott alkatrészek, vákuumformázott makett alkatrészek (pilótafülke burkolat, motorburkolat, kerékborítások, ... ), műanyag légcsavar tengellyel és fejjel, gumiköteg (5x1mm gumi), acélzsinór a futóműhöz és egyéb apró alkatrészekhez, kerekek, borítópapír, fogantyú és lengőkar a befogó modellhez, ív nedves matricák, építési terv. Építési tipp: NE használjon előre kivágott alkatrészeket! Fordítsa meg a deszkát, helyezze a munkafelületre, és finom csiszolópapírral (#220 vagy finomabb) enyhén csiszolja le. Az alkatrészek ezután könnyebben szétválaszthatók; ha néhány farost még mindig a deszkához ""kötődik"", óvatosan válassza szét az alkatrészt egy éles modellező késsel (pl. egy 1. számú Excel-kés 11-es pengével alkalmas). A gumiköteg kezelése: Óvatosan mossa ki az új gumit szappanos vízben, és hagyja megszáradni. Ezután kenje be ricinusolajjal (gyógyszertárakban kapható) vagy a horgászzsinórok kenésére szolgáló szilikonvazelinnel (horgászfelszerelés-boltokban kapható). A nyakkendő berepülése utánvegye ki a modellt, és tárolja lezárt műanyag zacskóban. A megolajozott gumiköteg simábban és kisebb súrlódással tekeredik ki - nagyobb teljesítményt nyújt és hosszabb ideig tart. Az új köteget is érdemes először betörni - az első 2-3 repülésnél csak 80-100 fordulatot tekerjen fel, csak ezután lehet biztonságosan többet tekerni. Fesztávolság [mm] 915 Hossz [mm] 660 Vezérelt funkciók Nincs Igényes konstrukció S3 Pilóta nehézségei P0"
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.