Team Associated RC8B4.1e Csapat készlet

Egyéb ajánlatok

 

Team Associated RC8B4.1e Csapat készlet

299 380 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"Itt jön az RC8B4 eBuggy következő evolúciója. A Team Associated mérnökei a súlypont és a tömeg csökkentésén, valamint a kezelhetőség javításán dolgoztak a felkészületlen kültéri pályákon. A buggy középpontjában egy új vázszerkezet áll, állítható RWB/FWB súlyelosztással. Az innovatív rendszer lehetővé teszi a vezető számára, hogy bármelyik konfigurációban vezessen, a motor hátul legyen a jobb tapadás érdekében, vagy áthelyezze a középső differenciálművet és megfordítsa a középső tengelyeket, hogy a motor elöl legyen a jobb kanyarodás érdekében. A felfüggesztést újratervezték, új első és hátsó lengőkarokkal, alacsony súlyponttal és rövidebb lengéscsillapítókkal, valamint új, háromlyukú hátsó karokkal, amelyek lágyabb lengéscsillapítókat és rugókat tesznek lehetővé, miközben a gyors kanyarokban is megtartják a tartást. Az új, széles alapterületű hátsó vonóhornyok három fix tengelymagasságban készülnek, és 3 mm-es szénszálas kerékagy-tornyokat használnak, hogy többféle geometriát lehessen választani . végül a buggy 92 mm-es univerzális féltengelyekkel, 44/13-as ferde fogaskerekekkel és 46T-os préselt főfogaskerékkel rendelkezik a maximális tapadás és a legsimább erőátvitel érdekében az ápolatlan kültéri utakon. Jellemzők Új RC8B4.1e RWB/FWB vázkialakítás állítható súlyelosztással a hátsó tapadás-kormányzás arány finomhangolásához. Új alumínium első és hátsó lengőkarok alacsony súlyponttal és csökkentett tömeggel. Új, rövidebb, 16 mm-es első és hátsó lengéscsillapító testek az alacsonyabb súlypont és a csökkentett súly érdekében. Új, 6 lyukú, 1,4 mm-es első és 1,5 mm-es hátsó, kúpos, maratott lengéscsillapító dugattyúk, beleértve a lengéscsillapító sapkák tömítéseit is. Új hátsó rugókarok 3 lyukkal és frissített hátsó stabilizátor geometria sima és rögös utakhoz. Új, kék alumíniumból készült első felső kormánykar rögzítések a fokozott tartósság érdekében. Új RC8B4.1 öntött első lökhárító optimalizált profillal durva utakra. 13-44-es fogaskerék és főfogaskerék készlet. 92 mm-es univerzális féltengelyek 17 mm-es perselyekkel. Frissített lengőkarok Soft Blend anyagból a maximális hideg időjárási tartósság érdekében. Új +1 alumínium kormányblokk karok az élesebb kormányzásért alacsony tapadással. J ellemzők a korábbi verziókhoz képest Központosított RC8B4e hajtáslánc és alváz konfiguráció, amely csak rövid ""shorty"" akkumulátorokhoz optimalizált. Két akkumulátortartó állítható ütközőkkel az akkumulátorok elhelyezéséhez. 25 mm széles RC8B4e akkumulátor rögzítő hevederek az akkumulátorok egyszerű rögzítéséhez. Az RC8B4e pajzzsal ellátott vezérlőnyílás speciális pozícióval rendelkezik 2x2s és 1x4s akkumulátorok befogadására az ideális súlyelosztás érdekében. Az RC8B4e vevődoboz beépített szervótartókkal integrált kábelelvezetéssel és megnövelt térfogattal rendelkezik a magasabb, antenna nélküli vevőkészülékek felszereléséhez. A kábelbilincsek a tiszta akkumulátor- és motorcsatlakozásokhoz mellékelve vannak. Kétrészes motortartó, amely előre vagy hátra mozgatható az FWB vagy RWB súlypont támogatásához. Az innovatív első felfüggesztési geometria gömbcsapokkal javítja a kormányzás egyensúlyát és kiszámítható kezelhetőséget biztosít minden körülmények között. 8 Az RC8B4 lépcsős kormányblokkjait szélesebb felső felfüggesztőkarcsapok egészítik ki a nagyobb stabilitás és az egyenletes kormányzás érdekében a teljes kanyarodási tartományban. Az RC8B4 fogaskerekei a legújabb, kemény anyagból készültek, amelyet az RC8T4-nél is használnak: Az első fogaskerék egy fogaskerék, szögletes szöggel ellátottm 3,5 fokos dőlésszöggel a központi hajtótengely megfeszítéséhez, növelve a hajtáslánc hatékonyságát és csökkentve a rezgéseket. Mindkét hajtómű nagyméretű csapágyakkal rendelkezik, a 6x13x5 mm-es gallércsapágyak hosszabb élettartamot biztosítanak mind a csapágyaknak, mind a fogaskerekeknek. Az RC8B4 hátsó rugóstag számos tervezési jellemzővel és hajlítási lehetőséggel rendelkezik. A csomag tartalmaz egy opcionális öntött ""szárny"" betétet az első leszorítóerő növelésére . az RC8B4 első alsó rugókarok puha anyagból készültek. Frissített konstrukció a nagyobb tartósság érdekében. Az új, ívelt, egy darabból álló stabilizátor rudak a rudakkal síkban vannak felszerelve, a szerelés egyszerűsítése érdekében ütközőcsap helyett BHCS csapot használnak. Az opcionális betétek csak a felső részre szerelhetők . az RC8B4 hátsó szárnytartó állítható szárnyszögű alátétekkel rendelkezik a jelentősen javított szilárdság, az aerodinamikai forma és a lengéscsillapító pozíciójának nagyobb beállítási tartománya érdekében. Két szárnymagasság-beállítási lehetőség a hátsó lengéscsillapító szarvakon. Az RC8B4 hátsó szárny több függőleges lamellával rendelkezik a nagyobb egyenes irányú stabilitás érdekében, nagyobb hátulsó élmagassággal a nagyobb leszorítóerő érdekében, nagyobb szilárdsággal különböző területeken a hajlítási fáradtság csökkentése érdekében, és gödröcskékkel a hátsó részen, mint sablon a furatok fúrásához. Az RC8B4 kormánykarok felülre szerelt kormányközéprésszel a nagyobb helyért a sebességváltó körül. Az RC8B4 alumínium kormányközéprész, amelyet a frissített első geometriához terveztek, könnyű és tartós. Az RC8B4 kormánykar anyái hosszabbak, hogy csökkentsék a kormányközéprész ellenállását hajlításkor. Az RC8B4 kormányszervó rúdja új, tartós acél menetes csuklóval rendelkezik. Az RC8B4 kék alumínium A- és B-karos lengőkarok rögzítései az alvázlemezhez igazodóan vannak kialakítva. Az RC8B4e karbon első felső lemeze központosítja az első alvázmerevítőt, így minden irányban kiegyensúlyozottan hajlítható . Az RC8B4 első merevítője ugyanolyan hosszú, mint a régebbi alváz ""rövid"" változata az ideális elülső hajlítás érdekében. Az RC8B4 első karosszériaoszlopa az első felső lemezbe van süllyesztve, és a kétoldalas kialakításnak köszönhetően könnyen felszerelhető. Az RC8B4 rugóstag és a lengéscsillapító tengely menetei reteszelő csavaros kialakításúak, hogy ütközéskor a helyükön tartsák a csészéket. RC8B4 acél lengéscsillapító oszlopok. Nagy átmérőjű, alacsony profilú SHCS csavarokat használnak az egész buggyban a hagyományos csavar és alátét rendszer helyett. Ezeket használják a szervótartónál és a hátsó karosszériaoszlopnál. A hátsó 96,5 mm-es és az első 104 mm-es középső tengelyek 3x14 mm-es csapokkal vannak ellátva a hajtáslánc hatékonyságának növelése érdekében . Az RC8B4 kétrészes hátsó karosszériaoszlopa gumitömlővel van ellátva, hogy némi rugalmasságot biztosítson és meghosszabbítsa a karosszéria élettartamát. Az RC8B4 tengelykapcsolók javított menettérfogattal, a kulcsok könnyű elérését biztosító hornyolt területtel rendelkeznek, és ugyanolyan tartós anyagból készülnek, mint az 1:10-es tengelykapcsolóink. A szabványos kerék hatszögméretek ""+0"" mm-esek elöl és hátul. A szabványos stabilizátor rúdméretek 2,2 mm-esek elöl és 2,5 mm-esek hátul. RC8B4 Gamma karosszéria és ablakmaszkok. H árom különböző sebességváltó orrtípust tartalmaz: hagyományos orrkúp, középmagas szárny és magas szárny. 44T fogaskerék és 13T fogaskerék az első és hátsó differenciálművön. O sztott középső differenciálmű tartó RC8B3.2 alumínium középső felsővel. 16 m m-es lengéscsillapítók fehér első (9,25 fordulat) és rózsaszín hátsó (12,0 fordulat) rugókkal, emulziós membránokkal, kombinált szellőző/emulziós sapkákkal és kék alumínium menetes gyűrűkkel a rugó előfeszítés beállításához. Keskeny karos konzolok C és D RC8B3.2. A modell nem tartalmazza: szervó, vezérlő, E-Motor, vevő, LiPo készlet 2x2S vagy 1x 4S, gumik, tárcsák. A karosszéria festetlen. "
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.