Gigamic Splash Attack

Gigamic Splash Attack

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!

További termékek a kategóriából

További Gigamic termékek: Gigamic Társasjáték

Piatnik Digit kártyajáték 610509 Társasjáték 4 990 Ft Piatnik Digit kártyajáték 610509 Piatnik Sólyomszem kártyajáték (741791) Társasjáték 1 990 Ft-tól Piatnik Sólyomszem kártyajáték (741791) Ravensburger Furfangos Labirintus Társasjáték 9 450 Ft-tól Ravensburger Furfangos Labirintus Ravensburger Lotti Karotti - Tréfás Répák Társasjáték 10 690 Ft-tól Ravensburger Lotti Karotti - Tréfás Répák

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 0 Ft

Termékleírás
Játékosok száma 2-4
Játékidő 5 - 30 perc

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A JÁTÉK CÉLJA

A játék célja, hogy "ELKAPJUNK", majd "MEGEGYÜNK" három halat.

ELŐKÉSZÜLETEK

Helyezzük a kilenc színes halat a halcsontvázas oldalával lefelé az asztalra. Helyezzük az éhes vörös piranhát a halraj közepébe.

A JÁTÉK MENETE

Döntsük el, melyik játékos kezd. Amelyik játékoson a sor, dob mindkét dobókockával. Minden játékos gyorsan megpróbál "ELKAPNI" egy olyan halat, amely a dobásnak megfelel PL. HA AZ EGYIK KOCKÁN KÉK SZÍN LÁTHATÓ, A MÁSIKON PEDIG NÉGYZETFORMA, AKKOR AZT A KÉK HALAT KELL ELKAPNI, AMELYEN NÉGYZET FORMÁJÚ PIKKELYEK VANNAK!

Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi a játékos maga elé. Az a játékos, aki az előbb dobott, továbbadja a kockát a következőnek, aki szintén dob a két kockával. Ismét minden játékos megpróbálja elkapni a megfelelő halat. Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi maga elé az a játékos, aki elkapta. AZONBAN ha a kocka olyan halat mutat, amelyet már valaki elkapott, a játékosnak el kell kiáltania magát: "CSOBBANÁS!", és a többiek előtt el meg kell ragadnia a vörös piranhát! Ha sikerrel járt, az elkapott halat felfordítja, hogy most már a csontváza legyen látható. Ezt a halat sikerült "MEGENNIE", így már ahhoz a játékoshoz tartozik.

De ha BÁRMELYIK MÁSIK játékos fogta meg először az éhes vörös piranhát, az elkapott hal visszakerül a játékba.

FIGYELEM: BÁRMELYIK JÁTÉKOS ELKIÁLTHATJA MAGÁT, HOGY CSOBBANÁS!, HA LÁTJA, HOGY EGY MÁR ELKAPOTT HAL JELLEMZŐIT MUTATJÁK A DOBÓKOCKÁK.

FIGYELEM: HA EGY TÚLBUZGÓ JÁTÉKOS OLYANKOR FOGJA MEG A VÖRÖS PIRANHÁT, AMIKOR A KOCKÁK EGY MÁR MEGEVETT HALAT MUTATNAK, ANNAK A JÁTÉKOSNAK VISSZA KELL DOBNIA A JÁTÉKBA EGY HALAT. HA NINCS NÁLA HAL, AKKOR SEMMI NEM TÖRTÉNIK.

A JÁTÉK VÉGE

A játéknak vége, ha egy játékos megfog, majd "meg is eszik" három halat, amivel megnyeri a játékot.

GYORS JÁTÉK

A fiatalabb játékosok játszhatnak úgy is, hogy rögtön felfordítják az elkapott halakat (hogy azonnal látható legyen a halcsontváz), és aki három halat összegyűjt, megnyeri a játékot.

Kiemelten fejlesztett készségek:

? memória ? reflex

Játékosok száma:2 - 4    EgyszerBolt Társasjáték Webáruház - Mert az élethez kell egy kis játék!      egyszerbolt. hu

Így is ismerheti: SplashAttack

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.