DJECO Woolfy és a három kismalac (8427)

DJECO Woolfy és a három kismalac (8427)

8 990 Ft-tól 8 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

Termékleírás
Itt nem csak elképzeljük, hanem meg is személyesítjük a kismalacokat, és ettől nagyon izgalmas ez a játék. Ahhoz, hogy mind a hárman megmeneküljenek a gonosz farkastól, szorosan együtt kell működniük, akár csak a ház felépítésében.

Ajánlott életkor: 4-8 éves kor
Játékosok: 1-4 játékos részére
Tartalom: - 1 Wolfy játéktábla
- 3 különböző színű kismalac figura
- 1 farkas figura
- 1 főzőfazék (benne hely a 3 kismalacnak)
- 3 dobókocka a 3 különböző színű kismalacnak megfelelően, oldalain:1,2, 3, 2 farkas és 1 ház jellel
- 1 fel nem épült téglaház 4 darabban

A játék célja: Együtt kell működni és a 3 kismalacot el kell juttatni biztonságosan a téglaházba (és először fel kell építeni a házat) mielőtt a farkas elkapja őket.

A játék kezdése előtt: Tegyük a 3 kismalacot és a farkas a nekik kijelölt kezdőmezőre. Tegyük a farkas főzőüstjét a neki kijelölt pontra a táblán. Helyezzük el a ház alapjait.

Játékszabály:
A legfiatalabb játékos kezdhet, a játék az óramutató járásával megegyező irányban halad. Az első játékos választhat, hogy melyik színű kismalaccal szeretne haladni és a választott színnek megfelelő dobókockával dob:
- ha 1, 2 vagy 3-at dob akkor annyit léphet a malaccal. (lásd a „haladás a kismalaccal részt lentebb)
- ha „farkast dob, akkor a farkassal halad (lásd alépés a farkassal pontot lentebb)
- ha „házat dob, akkor a játékos tegye a kismalacot a házba. Ha a játékos úgy dönt, hogy nem rakja a malacot a házba, akkor ott kell hagynia, ahol van. (lásd a ház pontot lentebb)
Amint a játékos befejezte a lépést, akkor a következő játékos jön.
Lépés a farkassal: A farkassal csak az óra járásával megegyező irányban lehet lépni a táblán és csak az egyik „farkasmezőről a másik „farkasmezőre. Ha azon a mezőn egy kismalac áll vagy át kell rajta haladni a farkassal azon a mezőn, akkor a kismalac az üstbe kerül. A következő játékos jöhet.
Lépés a malacfigurával: Miután mind a 3 kismalac elhagyta a kezdő mezőt nem térhetnek oda vissza a játék fennmaradó részében. A kismalacok mehetnek jobbra vagy balra, ahogy a játékos akarja.
Fontos: Ugyanazzal a malaccal nem lehet kétszer lépni sorjában (a játékosnak egy másik kockával kell
dobnia, mint az előző játékos) kivéve ha: - ha a 2 másik malac a fazékban van
- ha a 2 másik malac házban van
Házak: Amikor egy kismalac egy házon áll, akkor biztonságban van a farkastól. A malacokat ténylegesen a házra kell tenni nem pedig a ház előtti mezőre.
Csak akkor lehet egy malacot házba tenni ha:
- ha pont annyit léphet a dobott pontszám szerint (a házat egy mezőnek kell tekinteni)
- ha dobókockával „házat dob a játékos
Ha egy kismalac el akarja hagyni a házat, amiben van, akkor a ház előtti mezőt is bele kell számolni a négyzetekbe.
Fontos: Egyszerre csak egy kismalacot lehet elrejteni a szalmaházban
Egyszerre csak két kismalacot lehet elrejteni a rőzseházban
Egyszerre mind a három kismalacot el lehet rejteni a téglaházban. (és ekkor megnyerték a játékot, de vigyázat: először fel kell építeni a téglaházat)
Használat előtt fel kell építeni a téglaházat: Minden alkalommal, amikor egy kismalac rálép a „tégla mezőre közvetlenül a téglaház előtt, akkor az abban a körben lévő a játékos hozzá tehet egy falat a házhoz (vagy a tetőt, de csak ha a 3 fal már fel van építve)
Amikor a ház megépült akkor a kismalacokat el lehet rejteni benne, ha akkorát dobnak és lépnek előre, hogy
- a „tégla mezőre érkeznek
- a kockával „házat dobnak.
Segítség, hogy a kismalac megmeneküljön a fazékból: Először is, az egyik „kijöhet a fazékból mezőre kell érkezni, amikor lelépi a kockával dobott számot a játékos. Azután a következő játékos jöhet.
Ez a játékos dob a fazékban csücsülő malac színének megfelelő kockával:
- ha 1, 2 vagy 3-at dobott, akkor a játékos kiveszi a fazékból a kocka színe szerinti malacot és annyit léphet vele ahányat dobott. A kismalac bármelyik „fazék jelről elindulhat, attól függően, hogy hol van a farkas a táblán.
- Ha „házat „dob akkor a játékos kiveszi a malacot a fazékból és bármelyik házba beteheti (lásd „Házak pontban)
- Ha „farkast dob, akkor a kismalacnak a fazékban kell maradnia ahol volt és a farkassal lehet lépni. A játékot a következő játékos folytatja.
Vigyázat: A következő játékos nem dobhat ugyanazzal a kockával, amivel az előző játékos. (lásd „lépés a kismalacokkal pontot)
Figyelem: - Egyszerre csak egy kismalacot lehet kivenni a fazékból. A következő játékos a másik, fazékban lévő, kismalac színének megfelelő kockával dobhat.
- Egy kismalac, amelyik a téglaházban védve van, újra kijöhet, hogy megmentsen egy másik
kismalacot a farkas fazekából.

Ki nyer? Minden játékos nyer, ha a 3 kismalac biztonságban van a téglaházban.
A farkas nyer, ha mind a 3 kismalac egyszerre van a fazekában. Így is ismerheti: Woolfy és a három kismalac 8427, Woolfyésaháromkismalac8427, Woolfy és a három kismalac ( 8427)
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^