Avenue Mandarine Kemps

Avenue Mandarine Kemps

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!

Amik még érdekelhetik

Termékleírás
A legviccesebb csapatjáték. Gyűjtsd össze a négy képet a karakteredről és jelezz a társadnak, hogy kiáltson "Kempsz!"-t. De légy óvatos, nehogy a többiek rájöjjenek a jelre. Játékidő: kb. 10 percÉletkor: 6+ évJátékosok száma: 4-8Doboz tartalma: 48 kártyalap (12 x 4db-os sorozat) A játék célja: Legyen a tiéd az első csapat, amelyik összeállítja az ugyanazt a gyermeket ábrázoló 4db-os fotósorozatot, és azt kiáltja: "Kempsz!"Az a csapat nyer, amelyik a legtöbb 4db-os sorozatot állítja össze a játék végéig. A játék előkészítése: A játék megkezdése előtt a játékosok kétszemélyes csapatokat alkotnak. Ugyanazon csapat tagjai egymással szemben ülnek le, és megegyeznek egy, a többiek számára nehezen észrevehető titkos jelben (ami lehet hangos vagy hangtalan, gesztus, mozdulat, szó… pl. meghúzom a fülcimpámat vagy tüsszentek vagy azt mondom "Húúú" stb. ), amelyet egymás között használnak majd. A játék menete: Egy játékost kinevezünk játékvezetőnek. A játékvezető kioszt minden játékosnak 4-4 lapot, majd 4 lapot az asztal közepére is helyez, a képes felükkel felfelé. Figyelem! Ha egy játékos kézbe kap 3 vagy 4 lapot ugyanabból a sorozatból, azt jeleznie kell a játékvezetőnek, és újabb 4 lapot kell húznia a pakliból. Amikor vége az osztásnak, a játékvezető jelére ("Cheese"-t kiált) a játékosok kicserélhetik a kezükben lévő lapokat az asztal közepére kitettekkel, hogy össze tudjanak állítani egy négyes sorozatot. Mindez nagy odafigyelést és persze gyorsaságot igényel!Minden játékos annyiszor cserélhet kártyát, ahányszor csak akar -de természetesen a legygyorsabb kéz kap új lapot legelőször. De ügyeljünk a Fair Play-re: először a cserelapot kell letennünk, utána vehetjük fel a kinézett kártyát. Amikor már egyik játékos sem kíván több lapot cserélni, a játékvezető elvesz az asztalon maradt kártyákat, és újabb 4 lapot tesz ki. És így tovább…A játék bármely pontján, amikor valamelyik játékos kezében összegyűlt egy sorozat mind a négy lapja, le kell adnia a választott jelzést csapattársának, aki azt kiáltja "Kemps", és ezzel megnyerték az a kört. De vigyázat!"Ha az ellenfél csapatok egyi tagja kiszúrja  a jelet (vagy amit annak gondol), azt kiálthatja ""Állj Kempsz!""Ha a valódi jelet sikerült így ""lelőni"", ők nyerik ezt a kört, és övék lesz a másik csapatnál összegyűlt sorozat. "Ebben az esetben a lebukott csapatnak új jelet kell kitalálnia. Ha az "Állj Kempsz"-et kiáltó játékos nem az ellenfél egyezményes jelét "fogta el", tévedett, megbűnhődik a korábban elnyert sorozatok egyikét át kell adja az ellenfélnek. Minden játékos kezében mindig kell legyen 4 lap!Az összegyűlt sorozatokat a csapatok félreteszik. A játék addig folytatódik, amíg valamelyik csapatnak el nem fogynak a lapjai. Az a csapat nyer, amelyik több sorozatot tudott összeállítani.

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.