Repos Production Cash n Guns 2. kiadás (ASM34025)

Repos Production Cash n Guns 2. kiadás (ASM34025)

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!
Legutolsó ismert ár (2023-02-15): 14990.00

További termékek a kategóriából

További Repos Production termékek: Repos Production Társasjáték

Subtext Társasjáték 7 770 Ft-tól Subtext DJECO MotaMo kártyajáték (DJ05095) Társasjáték 3 220 Ft-tól DJECO MotaMo kártyajáték (DJ05095) Repos Production Stupor! Társasjáték 8 199 Ft-tól Repos Production Stupor! Repos Production Jó tudni! Társasjáték 6 999 Ft-tól Repos Production Jó tudni!

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 0 Ft

Termékleírás
Játékosok száma 4-8
Játékidő 5 - 30 perc

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Gyártó: Repos Production
Modell: Cash n Guns 2. kiadás (ASM34025)


Leírás:

A balhénak vége, kezdődik az osztozkodás - és a még nagyobb balhé! A játékosok gengszterekként igyekeznek minél nagyobb részt kihasítani maguknak a zsákmányolt kincsekből, ehhez azonban előbb ártalmatlanítaniuk kell a saját bandatársaikat! Egyszerre kapják elő a fegyvereiket, és igyekeznek meggyőzni róla az aktuális célpontjukat, hogy az bizony töltve is van... Szivacsból készült pisztolyok, egyedi karakterek és képességek, és mesés zsákmány! Fergeteges hangulatú, blöffölős társasjáték, ahol nagyon nem mindegy, a pisztoly melyik végén állsz... Ide a szajrét, vagy lövök!

Szivacspisztolyok. Ha egy csapatnak új játékot mutatok, általában ránéznek az alkatrészekre - és persze lesz majd valaki, aki elmerül kicsit a dizájnaban - de hamar jön az "oké, akkor mondj róla valamit". A Cash 'n Gunsnál ráteszik a kezüket a szivacspisztolyra, és máris mindenkit elvesztettem. Tuti siker: pipa. Játékmester: 5 perc szünet.

Egyébként tényleg nagyon pofásan festenek: az ember csak kezébe veszi az egyiket, ujja a ravaszon, és máris jön a dzsémszbond, hozzámbeszélszDeNiro meg az örülünkvincent: "Mondd csak, Marsellus Wallace hogy néz ki ? " 10 játékosból 9 rögtön ráfogja valakire - bizony, még a legbékésebbek is. Tulajdonképpen a játék lényegét szinte már el is sajátították.

A történet szerint balhé után vagyunk, és valahogy osztozni kéne a zsákmányon, ami amúgy nem is szegényes: minden körben 8 zsákmánykártyáért brusztolunk: lesz ezek között műkincs, gyémánt és pénz is, nagy címletekben. És osztozni persze szép dolog, meg jobb adni, mint kapni, meg minden… de azért mégiscsak könnyebb az adminisztráció, ha kevesebb felé dobjuk szét a szajrét…

Szóval próbáljuk meggyőzni a többieket arról, hogy bár úgy tűnhet, a osztozkodásból való kimaradás csak a mi financiális érdekeinket szolgálja, valójában az ő egészségükről szól - figyelembe véve a homlokcsonton behatoló, majd az agyon keresztül a tarkón át távozó ólom káros élettani hatásait.

Ha a fegyver csövébe nézel…

Bizony: a stukkert valamelyik játékostársunkra fogjuk szegezni.
Miután a 8 zsákmánykártyát kiraktuk, a kezdőjátékos (a keresztapa) háromig számol, és háromra mindenki pisztolyt ránt valakire. Itt némi alkudozást követően újabb számolás következik: aki gyávaakar, most még kiszállhat. Ugyanis, ha valakire rálőnek, az adott körben nem vehet részt az osztozkodásban, és kap egy sérülést (ezeket ragtapasszal jelöljük). Ha ez a harmadik sérülése, akkor meghalt, és kiesett a játékból. Ugyanakkor aki kiszáll, szintén kimarad az osztozkodásból.

Cserébe rájuk nem lehet rálőni. Aki bentmaradt, azt viszont most lövik.
De miért nem száll ki, aki mondjuk két csőbe is belenéz (merthogy többen is fenyegethetitek ugyanazt a játékost, naná, mindenki egy ellen is ér). Szóval miért nem száll ki ? Két okból. Egyfelől ezeket a gengsztereket nem akármilyen fából faragták: két fejlövést is kibírnak gond nélkül.

Másfelől fenyegetőzni bárki tud, de tölténye azért senkinek nincs elég. A játékot mindenki 3 éles és 5 vaktölténnyel játssza, amiket kártyák jeleznek. Mielőtt a keresztapa háromig számol, minden játékos lefelé fordítva kirak egy ilyen lapot, vagyis titkosan meghatározza, hogy az adott körben milyen töltényt használ. Nagyon kevesen durrogtatják el gyorsan a skulókat. Persze a zsákmány között néha akad muníció meg kötszer is. Utóbbival félhulla állapotból makk egészségesre vissza tudjuk rántani magunkat - láttunk már ilyet: ha máshol nem, hát számítógépen.

Na, de tekerjünk vissza ahhoz a rosszsorsúhoz, akit pillanatokon belül két rosszarcú fog megkínálni - nem kizárt, hogy ólommal.
Talán leizzad, mert még 2 sebzést már nem élne túl, viszont a rászegezett pisztolyok egyikéből két töltényt már kieresztettek. Ha a játékos most ellövi az utolsót, onnantól mindenki tudni fogja - aki számolt vagy elhiszi -, hogy nincs már mivel lőnie… A szajréban nincs muníció, neki nem éri meg lőni, van viszont kötszer…

Szóval taktikától sem mentes a játék, de a hangsúly nem azon van. A játékban gyakran azt támadják, aki látszólag a legjobban elhúzott. De van, aki bosszúálló típus, és akár érdemes, akár nem, arra lő majd, aki rálőtt azelőtt. És mindig van alkudozás is: ki kivel fog össze, mit hagy meg a másiknak cserébe ezért vagy azért.

A játékot tovább színesítik a különleges képességek. De a játék újrajátszhatóságát mégis maga a játékmenet garantálja, és az, hogy jobb esetben mindig más lesz, aki három-négy rá szegeződő pisztoly láttán azt kiáltja, hogy: "De most mér' én ? ! Mér' megint én ? !"



Így is ismerheti: Cash n Guns 2 kiadás ASM 34025, CashnGuns2kiadásASM34025, Cash n Guns 2. kiadás (ASM 34025)

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.