Teirodád.hu

Teirodád.hu
Cégnév
Mikron Technológia Kft.
Alapítás éve:
2007
Skype:
Tel.:
06 70/ 436-5818
Fax:
06 88/ 780-194
3
2
0
0
0
2
Bemutatkozás
Webáruház: http://teirodad.hu
Ügyfélszolgálat e-mail címe: ugyfelszolgalat (kukac) teirodad.hu
Ügyfélszolgálat elérhető: Hétfő-Péntek: 8:30-17:00
Központ telefon: 06 88/ 780-198
Mobil: 06 70/ 436-5818
Központ fax: 06 88/ 780-194
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Személyes átvétel
Futárszolgálat
Fizetési módok: Készpénz
Átutalás
Bankkártya
Rendelési módok: Webshop
Telefon
E-mail
Fax
Vélemények

Írjon véleményt a(z) Teirodád.hu boltról!

1
         
2
3
4

A vélemény elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy megadott e-mail címét az Online Comparison Shopping Kft. (H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72; Árukereső.hu) adatkezelőként kezelje. Az adatkezelésről további tájékoztatások itt érhetőek el.

Vélemény elküldése
Összes vélemény

Lehet így is csinálni? Lehet!
Egy RME-FitBall65 ülőlabdát rendeltem tőlük a weboldalukon keresztül aminek a kiszállítási idejét 4-5 munkanapban határoztak meg, amit maximálisan teljesítettek is! ( 4. munkanapon szállították)
Nem mondanám magam türelmes vásárlónak, mert a második napon felhívtam őket, hogy mikor fog érkezni előreláthatóan. A hívásomat készségesen fogadták és mindenben

 

A webáruházból egy vezetői forgószéket rendeltem. A forgószékem hamarabb megérkezett az oldalon feltüntetett átfutási időnél, amit nagyra értékeltem. Azonnal értesítettek a szállítás várható időpontjáról, amely nekem azon a héten nem felelt meg. Mivel nagyon rugalmasan kezelték a helyzetet, így lefixáltunk egy nekem megfelelő időpontot a szállításra. A futár pontosan érkezett, de előtte

 

Tisztességtelen, sőt felháborító üzletpolitika! Nem hajlandók a törvény szerinti 3 napon belül árában visszavenni a törött, gagyi és drága (Kb. 100 ezer Ft) "vezetői irodaszéket". Nekem kellene fizetnem a visszaszállítás költségét és az árnak csak 80 százalékát fizetnék vissza, arra hivatkozva, hogy már összeraktam a széket, ami 2 helyen törött volt, sorjás és az egyik állító kütyü nem

 

Teirodád.hu (2 hónapja)

Kedves Szilárd,
köszönöm a visszajelzését. Értelemszerűen az ÁSZF-re tudunk hivatkozni, mivel eszerint működünk. Ennek megfelelően az ÁSZF-ben minden le van írva, mind a vásárlástól való elállásról, mind pedig a kellékszavatosságról, illetve arról is, hogy milyen jogok illetik meg, ha Fogyasztóként vásárol, és ha cégként. Az ÁSZF még a vásárlás előtt is megismerhető, illetve a rendelés leadása előtt el is kell fogadni az abban foglaltakat és részletezett feltételeket, amit Ön meg is tett. Sajnos nem értem, hogy miért utólag kell vitába bonyolódni az ott leírt, megismert és elfogadott feltételekkel. Mindemellett valószínű tisztában van azzal is, hogy nem ugyanazok a jogok illetik meg, mint a Fogyasztókat, mivel Ön nem fogyasztóként vásárolt, hanem cégként. Ezzel szemben számos kedvezményt biztosítottunk Önnek a visszavásárláshoz is, noha így, hogy a cége nevében vásárolta meg a terméket, el is utasíthattuk volna a kérését, de nem így tettünk. Nem vitatkoztunk azzal sem, hogy ha 2 alkatrészt is törötten talált a csomagolásban, ennek ellenére összeszerelte a terméket - mi felajánlottuk a sérült alkatrészek díjmentes cseréjét. Illetve azt is megírtuk Önnek, hogy 100%-ban visszafizetjük a termék vételárát. Ha ez tisztességtelen és felháborító, elnézését kérem. Üdvözlettel: Páhi László, ügyvezető

Nagyon elégedetlen vagyok a vásárlásommal és nagyon kockázatosnak tartom az itt vásárlást!
Megrendeltem tőlük egy kb 70e Ft-os új asztalt, ami képeken nagyon jól nézett ki, amit pár nap után le is szállítottak. Amikor próbáltam összeszerelni, már az elején gyanús volt, hogy nagy bakancs lábnyomok voltak rajta, koszos volt, és egy nagyon egyszerű nejlonba volt becsomagolva. Végül kiderü

 

Teirodád.hu (11 hónapja)

Tisztelt H.Áron,
köszönjük a visszajelzését. Az Ön által vásárolt íróasztalt a kérésének megfelelően visszavásároltuk, a vételárat teljes mértékben visszafizettük. További kérést nem kaptuk Öntől. Amennyiben további észrevétele lenne, kérem, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk. Köszönöm, Páhi László, ügyvezető