Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Fizetési módok: | Bankkártya |
Rendelési módok: | Webshop |
Írjon véleményt a(z) Samsung Magyarország boltról! Szerintem ez a bolt...
Ez egy kicsit hosszabb komment lesz, de sajnos nem egyszerű ügyről van szó. Megköszönöm, aki végigolvassa, igyekszem részletesen elmagyarázni az értékelés okát.
Még előrendelési promócióban rendeltem meg a tabletet, amihez - mivel a csomagban nem volt dedikált töltő - felárért (tehát NEM ajándék termékért) rendeltem még egy 45 W-os gyorstöltőt is. Minden tökéletes működött, egészen o... Tovább »któber közepéig, amikor a gyorstöltő egyszer csak nem töltött. Egyik napról a másikra és nem csak a tabletet, semmilyen más eszközt.
A gondok innen kezdődtek. Természetesen felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik a lakóhelyemhez közel javasoltak is egy márkaszervizt, hogy oda vigyem be a terméket. Ott gyakorlatilag csak néztek, mint borjú az új kapura, mert mivel nem a tablettel van a baj és nem volt a tablethez alapból töltő, hanem külön vettem meg, ezért ebben ők nem tudnak segíteni. Ők egy másik szerviz meglátogatását ajánlották, akik annyit tettek hozzá a történethez, hogy mivel nem náluk vettem a töltőt, nem tudnak segíteni, vegyem fel a webáruházzal a kapcsolatot, ahol rendeltem.
Ezt követően újabb telefon indult az ügyfélszolgálat irányába, ahonnan össze-vissza irányítottak. Senki nem tudott semmit, mindenki azzal zárta le a beszélgetést, hogy ebben nem tudnak segíteni, adnak egy telefonszámot (valaki a garanciális ügyfélszolgálat, valaki az általános ügyfélszolgálat számát adta meg, nem egyszer) , azt próbáljam. Kb. 14 telefonhívás után úgy fest, sikerült beszélni egy illetékes személlyel, aki adategyeztetés után küldött egy futárt a meghibásodott töltőért. Ennek már lassan 1 hónapja, hogy a futár elvitte és én azóta semmilyen információt nem kaptam az aktuális státuszról. Bátorkodtam ezért felhívni azt a telefonszámot, ahonnan kerestek a futár küldésével kapcsolatban. A szokásos sablonválaszok fogadtak ("ez nem ránk tartozik, de adok egy telefonszámot (szerk. : ez az általános, valamint a garanciális ügyfélszolgálat telefonszáma, amit már vagy 10+ alkalommal hívtam) és jelenleg ott tartunk, hogy senki nem tud semmit arról, hogy egyáltalán hol van a töltő. Nem látják a rendszerben. Az egyik munkatárs ígért egy visszahívást, ez meg is történt: szintén a garanciális ügyfélszolgálat számát (aki ennek a munkatársnak az elérhetőségét) adta meg.
Tehát gyakorlatilag senki nem tud semmit, sablonválaszokkal oda-vissza irányítanak. Jelenleg itt tartunk és ez már lassan több, mint 1 hónapja húzódik.
Talán némi "szerencse", hogy ez "csak" egy 16 000 Ft-os töltővel kapcsolatos, nem egy többszörösébe kerülő táblagéppel. Amit egyébként nagyon szeretek használni, egy élmény (bár még mindig csak augusztusi frissítés van rajta) , ezért is nem 1 csillag az értékelésem. De ez a hozzáállás, ez az ide-oda irányítgatás a sablonválaszokkal és hogy totál hülyének nézik az embert (volt olyan, hogy a kolléga oda irányított vissza, ahonnan javasolták, hogy ezt a számot hivjam fel, mert hogy ők tudnak ebben segíteni) , ez felháborító.
Szerettem a Samsung termékeket, több is van a háztartásban, egy mindig is megbízható termékmárkaként gondoltam rájuk. De ezek után én igen csak elbizonytalanodtam abban, hogy a jövőben akár egy pár ezer Ft értékű Samsung terméket vásároljak. Csak a tabletnek ne legyen semmi baja, mert akkor nem tudom, mit csinálok. Mert mint ezen hosszabb szövegben mellékelt értékelés is mutatja, az ügyfélszolgálatra nem lehet számítani. A tegnapi napon, gyakorlatilag több, mint 1 hónap után végre valahára kaptam egy cserét. Kárpótlásként egy 15 %-os kuponnal, amit valószínűleg nem fogok felhasználni. Végül is az ügy megoldódott, de ha 20-szor nem kellett telefonálnom, akkor egyszer sem. Igen csak elbátortalanított ez az ügy attól, hogy ebből az üzletből vásároljak még egyszer. Mert ha egy "csupán" 16 000 Ft-os töltővel ekkora a herce-hurca, akkor inkább bele sem gondolok, mi lenne, ha egy többszörösébe kerülő tablettel fordult volna ez elő.
A vásárolt mosó- és szárítógép hamar elromlott, aminek többszöri javítását a szervíz az ügyélszolgálattal együttműködve szándékosan vagy hanyagságból lassította ameddig a garancia lejárt. Csere készüléket nem biztosítottak. Az ügy fogyasztóvédelmi eljárásba kerül. Intő példa legyen mindenkinek aki bármilyen Samsung készüléket vásárolna. A vásárolt termék havi szinten romlik el, nyílvánva... Tovább »lóan tervezési hibáktól súlytott elektronikai hulladék már a vásárlás pillanatában.
Minősíthetetlenül hanyag hozzáállás! A rendelés után miután fizetett az ember már levegőnek is nézik! ! Ígérgetni tudnak csak de segíteni nem és ki sem vizsgálják az ember ügyét! Az ügyfélszolgálat pedig egy vicc...
Egy mikrót és egy Galaxy Bud-ot rendeltem a telefonomhoz. Meglepően gyorsan megkaptam a termékeket. A Bud nagyon jól szól, imádom, hogy nem esik ki a fülemből még sport közben sem. Mikróból a fekete Bespoke-t vettem, nagyon jól mutat a konyhában. Elégedett vagyok : )
Szárítógépet rendeltem és rendkívül gyors volt a kiszállítás (kb. 2-3 napon belül kihozták). A futárok kedvesek voltak, be is hozták a készüléket és segítettek az üzembe helyezésben is.
Minden rendben volt a rendeléssel, az előre egyeztetett időpontban hozták a hűtőmet, segítettek beüzemelni is, és el is vitték a régi hűtőmet.
hétvégén rendeltem mobilt, keddre megérkezett. gyors. jó ár. inkább innen rendeltem mind a ... mobilosoktól. jó árak.
A megrendelt terméket nem szállították ki időben. Sajnos előre kifizettem. Sokszori panasz után, késve de megérkezett a mosógép. Sérülten, 2 oldalán is megtörve. Becsomagolt állapotban a sérülések nem voltak láthatóak. Azonnali csérét kértem. Készülék cserére lehetőséget nem biztosítottak, elmondták náluk erre nincs lehetőség! ! SENKINEK, SENKINEK NEM AJÁNLOM! !! Egyetlen lehetőségem, ha... Tovább » elszállítják a mosógépet bevizsgálásra, majd ha úgy döntenek hogy jogos, akkor visszakérhetem a pénzem ami a bevizsgálás és döntés után újabb 14 nap. Vagyis pénz és mosógép nélkűl közel 4 hétig! ! Teljesen ellehetetlenítve ezzel a vásárlót! !! Panasz email-re nem válaszolnak! ! Csak egy automata üzenet jön. Senkinek nem ajánlom! !
Minden rendebn ment, minden egyértelmű volt a rendelés leadásakor, a telefonszámot is a megszokott 0630... formátummal beírva szó nélkül elfogadta, szóval kicsit vissza kell venni a kapkodásból és oda kell figyelni : )