Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Fizetési módok: | Bankkártya |
Rendelési módok: | Webshop |
Írjon véleményt a(z) Samsung Magyarország boltról! Szerintem ez a bolt...
Rendeltem tőlük egy monitort, nem is olcsót, majdnem 400 ezer forint. Ki is fizettem előre, és megkaptam a visszaigazolásokat. Hétvégi napon, mikor a termék még csak összekészítési szakaszban volt, olvastam valamit róla, ami miatt úgy döntöttem, hogy lemondom a rendelést, és másikat választok helyette. Gondoltam időben vagyok, és a XXI. században az interneten nem jelenthet gondot töröln... Tovább »i a rendelést. Ez volt a második tévedésem, az első pedig az, hogy egyáltalán esélyt adtam ennek a Samsung nevű gittegyletnek. Hiába fizettem ki a terméket, hiába kaptam visszaigazolást és rendelési számot, nem látom a csomagot a Samsung fiókomban. Ha beírom a rendelési számot közli, hogy nincs ilyen rendelés a rendszerben. Ahogy az legutóbbi egy csillagos értékelő is írja, ilyen komolytalan webáruházat én még életemben nem láttam. Ugyan írtam nekik a létező összes e-mail címükre, hogy nem kérem a terméket, bármibe lefogadom, hogy még is ki fogják szállítani, amit nem fogok átvenni, ahogy az előttem pórul járt egy csillagos értékelő is tette. Persze ebből sem fognak tanulni Samsungéknál.
Egy tabletet akartam rendelni 2024 szeptemberében a felajánlott diákkedvezménnyel, részletfizetéssel.
Ahányszor elindítottam a keresést a Samsung. hu-n, annyiszor más ár és fizetési lehetőségek jöttek föl, soha nem az, ami az ajánlatban szerepelt. Egyszerűen lehetetlen volt elérni azt a típusú kedvezményt és részletfizetési lehetőséget, amit kerestem, de két azonos ajánlatot sem kaptam... Tovább » soha. Nem lehetett beállítani azt sem, hogy a megrendelő én vagyok, de a diák, akinek a tabletet veszem, a gyerekem és az ő diákigazolványszámát adom meg. Csak egy személyt fogad el a lap megrendelőnek és a diáknak is. A beállított nyelv is folyton elállítódik.
Végül, a regisztrációm után, még mielőtt a fizetési módot kiválasztottam volna, a weboldal tévesen elindította a megrendelést, mely sem a kedvezményt, sem a részletfizetést nem tartalmazta. Hiába írtam azonnal az ügyfélszolgálatra, másnapra kiküldték futárral a tabletet, ebben az esetben a futár és a futárszolgálat ügyfélszolgálata is elérhetetlenné vált, pedig az nem szokott az lenni. Vissza kellett utasítanom a csomagot, semmilyen más lehetőség nem volt.
Soha életemben nem találkoztam ennyire használhatatlan weboldallal és "ügyfélszolgálattal". A kerületi
rövidáru üzlet webáruháza sokszor jobban működik. Ez nem egy elektronikai cég? !
En Ausztriabol rendeltem meg a a 75qn95c keszüleket es mivel csak Magyarorszag területere szalitanak , egy Köszegi cimre adtam le a rendelest . A megigert kiszalitasra nem került sor . A legborzaszto hogy legalabb 10 x elö CHAT beszelgetest folytattam a Samsung Ügyfélszolgálattal legalabb 10 emailt irtam ( klön rairtam a levelekre hogy a Samsung Igazgatosagnak tovabbitani) es egy valasz... Tovább » volt mindeg , "SZIVES TÜRELMET KERJÜK"
En itt igerem , ez volt elöször es utoljara hogy a Magyarorszagi Samsung webshop bol valamit is rendeltem .
Iszonyu frusztralo , kifizettem 30 000ft berleti dijat a Kisbusz ert , mivel Köszegröl meg Ausztriaba kelett volna hogy szalitjam , gondoltam egy ilyen nagy ceg mind a Samsung tartsa a szalitasi idöpontot.
Nagyot csalodtam , nagyot tevedtem . A lenyeg , a mai napon sem tudom meg , hogy a Samsung tv met mikor kapom meg !
Nem ajanlom senkinek , en csupa ideg vagyok 730 000forintot kifizettem es senki nem tud semmit mondani , csinalni , csak mondani hogy türelemmel varjon .
Közben arra gondoltam , hogy nem tudom elhinni hogy a rendelt aru szalitasra kesz lehet , több napig es csuszik a kiszalitas , majd arra gondoltam mivel 2023 termekröl van szo , lehet nincs is keszleten vagy elveszett , irtam nekik egy levelet , hogy esetleg tudnanak helyette egy 2024 es 75QN95D modellt küldeni , de valaszt erre sem kaptam .
De miert is irjak ki a Datumot elöre a vasarlas elött meg a szalitasra ? Ez jo kerdes ! Es miert nem szalitjak le idöben ? Talaljatok ki ! Szerintem a valaszt mindenki tudja !
SOHA TÖBBE SAMSUNG !
Ja igen , meg a Raben szalito csoport , öket meg felhivni sem lehet , valaszt meg nincs a levelekre . Ez hogy mennyire bosszanto ! !
A Samsung nyilvántartási számot: 2913733837 itt megadom , hatha valaki a vezetösegtöl elolvassa ezt a velemenyt es reagalni fog es valamit csinalni fog (hacsak nem igy van kiadva ) hgy kielegitse a vevö erdekeit !
Nekem nagyon frusztralo a varakozas es legfökeppt hogy nem valaszolnak az ügyfelnek , csak legyen türelemell !
Gabor Ausztriabol
Ez egy kicsit hosszabb komment lesz, de sajnos nem egyszerű ügyről van szó. Megköszönöm, aki végigolvassa, igyekszem részletesen elmagyarázni az értékelés okát.
Még előrendelési promócióban rendeltem meg a tabletet, amihez - mivel a csomagban nem volt dedikált töltő - felárért (tehát NEM ajándék termékért) rendeltem még egy 45 W-os gyorstöltőt is. Minden tökéletes működött, egészen o... Tovább »któber közepéig, amikor a gyorstöltő egyszer csak nem töltött. Egyik napról a másikra és nem csak a tabletet, semmilyen más eszközt.
A gondok innen kezdődtek. Természetesen felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik a lakóhelyemhez közel javasoltak is egy márkaszervizt, hogy oda vigyem be a terméket. Ott gyakorlatilag csak néztek, mint borjú az új kapura, mert mivel nem a tablettel van a baj és nem volt a tablethez alapból töltő, hanem külön vettem meg, ezért ebben ők nem tudnak segíteni. Ők egy másik szerviz meglátogatását ajánlották, akik annyit tettek hozzá a történethez, hogy mivel nem náluk vettem a töltőt, nem tudnak segíteni, vegyem fel a webáruházzal a kapcsolatot, ahol rendeltem.
Ezt követően újabb telefon indult az ügyfélszolgálat irányába, ahonnan össze-vissza irányítottak. Senki nem tudott semmit, mindenki azzal zárta le a beszélgetést, hogy ebben nem tudnak segíteni, adnak egy telefonszámot (valaki a garanciális ügyfélszolgálat, valaki az általános ügyfélszolgálat számát adta meg, nem egyszer) , azt próbáljam. Kb. 14 telefonhívás után úgy fest, sikerült beszélni egy illetékes személlyel, aki adategyeztetés után küldött egy futárt a meghibásodott töltőért. Ennek már lassan 1 hónapja, hogy a futár elvitte és én azóta semmilyen információt nem kaptam az aktuális státuszról. Bátorkodtam ezért felhívni azt a telefonszámot, ahonnan kerestek a futár küldésével kapcsolatban. A szokásos sablonválaszok fogadtak ("ez nem ránk tartozik, de adok egy telefonszámot (szerk. : ez az általános, valamint a garanciális ügyfélszolgálat telefonszáma, amit már vagy 10+ alkalommal hívtam) és jelenleg ott tartunk, hogy senki nem tud semmit arról, hogy egyáltalán hol van a töltő. Nem látják a rendszerben. Az egyik munkatárs ígért egy visszahívást, ez meg is történt: szintén a garanciális ügyfélszolgálat számát (aki ennek a munkatársnak az elérhetőségét) adta meg.
Tehát gyakorlatilag senki nem tud semmit, sablonválaszokkal oda-vissza irányítanak. Jelenleg itt tartunk és ez már lassan több, mint 1 hónapja húzódik.
Talán némi "szerencse", hogy ez "csak" egy 16 000 Ft-os töltővel kapcsolatos, nem egy többszörösébe kerülő táblagéppel. Amit egyébként nagyon szeretek használni, egy élmény (bár még mindig csak augusztusi frissítés van rajta) , ezért is nem 1 csillag az értékelésem. De ez a hozzáállás, ez az ide-oda irányítgatás a sablonválaszokkal és hogy totál hülyének nézik az embert (volt olyan, hogy a kolléga oda irányított vissza, ahonnan javasolták, hogy ezt a számot hivjam fel, mert hogy ők tudnak ebben segíteni) , ez felháborító.
Szerettem a Samsung termékeket, több is van a háztartásban, egy mindig is megbízható termékmárkaként gondoltam rájuk. De ezek után én igen csak elbizonytalanodtam abban, hogy a jövőben akár egy pár ezer Ft értékű Samsung terméket vásároljak. Csak a tabletnek ne legyen semmi baja, mert akkor nem tudom, mit csinálok. Mert mint ezen hosszabb szövegben mellékelt értékelés is mutatja, az ügyfélszolgálatra nem lehet számítani. A tegnapi napon, gyakorlatilag több, mint 1 hónap után végre valahára kaptam egy cserét. Kárpótlásként egy 15 %-os kuponnal, amit valószínűleg nem fogok felhasználni. Végül is az ügy megoldódott, de ha 20-szor nem kellett telefonálnom, akkor egyszer sem. Igen csak elbátortalanított ez az ügy attól, hogy ebből az üzletből vásároljak még egyszer. Mert ha egy "csupán" 16 000 Ft-os töltővel ekkora a herce-hurca, akkor inkább bele sem gondolok, mi lenne, ha egy többszörösébe kerülő tablettel fordult volna ez elő.
A vásárolt mosó- és szárítógép hamar elromlott, aminek többszöri javítását a szervíz az ügyélszolgálattal együttműködve szándékosan vagy hanyagságból lassította ameddig a garancia lejárt. Csere készüléket nem biztosítottak. Az ügy fogyasztóvédelmi eljárásba kerül. Intő példa legyen mindenkinek aki bármilyen Samsung készüléket vásárolna. A vásárolt termék havi szinten romlik el, nyílvánva... Tovább »lóan tervezési hibáktól súlytott elektronikai hulladék már a vásárlás pillanatában.
Minősíthetetlenül hanyag hozzáállás! A rendelés után miután fizetett az ember már levegőnek is nézik! ! Ígérgetni tudnak csak de segíteni nem és ki sem vizsgálják az ember ügyét! Az ügyfélszolgálat pedig egy vicc...
Egy mikrót és egy Galaxy Bud-ot rendeltem a telefonomhoz. Meglepően gyorsan megkaptam a termékeket. A Bud nagyon jól szól, imádom, hogy nem esik ki a fülemből még sport közben sem. Mikróból a fekete Bespoke-t vettem, nagyon jól mutat a konyhában. Elégedett vagyok : )
Szárítógépet rendeltem és rendkívül gyors volt a kiszállítás (kb. 2-3 napon belül kihozták). A futárok kedvesek voltak, be is hozták a készüléket és segítettek az üzembe helyezésben is.
Minden rendben volt a rendeléssel, az előre egyeztetett időpontban hozták a hűtőmet, segítettek beüzemelni is, és el is vitték a régi hűtőmet.
hétvégén rendeltem mobilt, keddre megérkezett. gyors. jó ár. inkább innen rendeltem mind a ... mobilosoktól. jó árak.