PlazaMarket.hu műszaki webáruház

PlazaMarket.hu műszaki webáruház
Cégnév
MBD NET Trade s.r.o.
Alapítás éve:
2005
Cím:
1131 Budapest, Reitter Ferenc u. 132. F. (Nem átvételi pont)
Tel.:
+36-1-808-9060
3.5
2114
1008
683
935
650
Bemutatkozás
PlazaMarket.hu - Kattintson és otthonába visszük megrendelését!
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Futárszolgálat
Pick Pack átvételi pont
Fizetési módok: Készpénz
Rendelési módok: Webshop
E-mail
Vélemények

Írjon véleményt a(z) PlazaMarket.hu műszaki webáruház boltról!

1
         
2
3
4
VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT
Értékelés
 
%
39.2 %
18.7 %
12.7 %
17.3 %
12.1 %
Összes vélemény

Whirlpool mosógépet vettem. A kiszállítással nem volt gond, hamar kapcsolatba léptek velem. De sajnos hibás gépet kaptam, még egy éve sem volt nálam amikor először elromlott. Elvitték egy héten belül, két hét múlva visszahozták. (Azaz 3 hét mosógép nélkül. )
Második alkalommal kértem cseregépet, megígérték, majd miután már két hete vártam az elszállításra, közölték, hogy mégsem tudnak

 

Összességében:

- gyors határidős szállítás
- kedves ügyfélszolgálat
- legalacsonyabb ár
- ingyenes kiszállítás

ezért választottam tavaly egy Bosch mosogatógépet ami kb 6-7 mosás után el is romlott, lejelentettem az üzletnél, nagyon készségesen fogadták. A szervizelés 6 napot vett igénybe, panelhiba volt a jegyzőkönyvre írva, hogy azt cserélték, azóta jól működik. Bátran ajánlom

 

Senkinek nem ajánlom. Mosogatógépet vettem tőlük, mint kiderült szlovák cégről számláznak, így az ÁFÁT benyelik, de nekünk bruttóban kell fizetni, akkor kérdés mi is az olcsó.
A garanciális szervizről ne is beszéljünk első szervizelés FÉL ÉVIG tartott, persze, kitalálták, hogy nem garanciális a hiba és fizetni kell a javításért, de a hosszú javítási idő miatt csak a felét számolják fel

 

PlazaMarket.hu műszaki webáruház (2 hete)

Tisztelt Bagdi Úr! Szeretne válaszolni, a hazug, lopós bolt, a véleményére, ahol úgy érzi, hogy Önt sérelem érte és le fogják tagadni. Nem tagadunk semmit.
Az ÁSZF-ben az eladó adatai egyértelműen fel vannak tüntetve: MBD NET Trade s.r.o. szlovák jogi személy. Mivel a cég rendelkezik magyar adószámmal ezért kapta bruttó (27% áfát tartalmazó) áron a terméket.. Azért mert szlovák cég vagyunk, még nem tudunk magánszemélynek nettó áron számlát kiállítani, ilyenről még nem is hallottunk.
A garanciális javításról: az áramütés nem tartozik a garanciális problémák közé, nyilván ezzel tisztában volt, ezért akarta a kárt a biztosítóval fizettetni. A javítás ideje összesen pár hetet vett igénybe, ami azért húzódott el ennyire, mert nem volt együttműködő. Természetesen ezt mi is tudnánk levelekkel bizonyítani, de már felesleges lenne. A garanciaidő annyival hosszabbodik, mint amennyi időt a készülék szervizben töltött. Úgy gondoljuk ez pont elég kártérítés.
PlazaMarket Ügyfélszolgálat.

Pontos, megbízható. Csak ajánlani tudom.

 

Nem felelnek a termékért, a kinézetéért és a minőségéért, az árért és a kiszállítási időért... Szóval rendelsz valamit és örülj ha szállítanak valamit egyáltalán változatlan áron. Nekem ez sem sikerült, mert hát rendelhető a termék 3-5 napos szállításal, de nem tudják szállítani.

 

Hétvégén adtam le a rendelésem egy mosogatógépre (itt volt a legkedvezőbb áron) hetfői napon már hívtak is hogy szerdán tudják szállítani. Rendkívül kedves ügyfélszolgálat, türelmes és segítőkész futár. Köszönöm

 

Tökéletes bolt, gyors, olcsó, megbízható! Itt volt legolcsóbb a termék és raktáron. Csak ajánlani tudom.

 

TILOS tőlük vásárolni! !! !
Fekete 60 cm-es páraelszívót rendeltem tőlük. Először küldtek egy fehéret. Nagy huzavona után elvitték, hoztak helyette egy feketét. Kiderült, csak félig fekete. A másik fele inox. Ezt is megreklamáltam, mire kiderült, hogy a képen látható, és általam megrendelt termék a valóságban nem is létezik! !! De azért bepróbálkoztak ezzel azzal... a válaszuk az volt e

 

PlazaMarket.hu műszaki webáruház (2 hónapja)

Tisztelt Vincze Andrea!
Köszönjük véleményét! Sajnos először összekeverte a futárszolgálat a csomagokat, igen Ők is emberek, miután jelezte azonnal cserélték az Ön által rendelt termékre. Nem értjük mi a probléma? Tisztelettel: PlazaMarket ügyfélszolgálat

4, azaz négy hónapja tartó és a PlazaMarket szerint jelenleg is folyamatban lévő garanciális javítás össz. eredménye a mai napig, hogy minden megkeresésemre azt a válaszolják, hogy a javítás végeztével visszaszállítják majd a készüléket, melynek időpontjáról tájékoztatnak. Vajon miért érzem úgy, hogy csak hitegetnek? Szavakkal felesleges minősítenem ezt a céget, ezek után mindenki döntse

 

PlazaMarket.hu műszaki webáruház (2 hónapja)

Tisztelt O. János!
Köszönjük véleményét! Mint ahogy többször tájékoztattuk a termék szervizelése folyamatban van, ahogy erről külön értesítettük, hogy milyen alkatrész a hibás, és hogy ennek beszerzése folyamatban van. Amint kész a termék szállítják is vissza. Tisztelettel: Plazamarket ügyfélszolgálat

Fagyasztóládát vásároltam(ZFC 25401Wa). A megrendelés után egy héttel megkaptam az árút. Az ingyenes kiszállítás igazán megér ennyi várakozást. A kommunikáció azonban kicsit lehetne pontosabb, legalább egy e-mailt küldhettek volna az érkezés pontos napjáról. Meghatároztak két napot , amit mondták , majd pontosítanak , de ez nem történt meg. Így az utolsó percig bizonytalan voltam , hogy

 
^