JatekShop Webáruház

JatekShop Webáruház
Cégnév
White Crystal Kft.
Alapítás éve:
2008
Cím:
2600 Vác, Zrínyi u 41/b (Átvételi pont)
Tel.:
0612552822
3
9
0
0
1
9
Bemutatkozás
Gyerekjáték kis- és nagykereskedés. Több mint 12000 cikkszám folyamatos raktárkészlettel, azonnali 24 órán belüli szállítással.
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Személyes átvétel
Futárszolgálat
Fizetési módok: Készpénz
Átutalás
Rendelési módok: Webshop
Telefon
E-mail
Vélemények

Írjon véleményt a(z) JatekShop Webáruház boltról!

1
         
2
3
4

A vélemény elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy megadott e-mail címét az Online Comparison Shopping Kft. (H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72; Árukereső.hu) adatkezelőként kezelje. Az adatkezelésről további tájékoztatások itt érhetőek el.

Vélemény elküldése
VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT
Értékelés
 
%
47.4 %
0.0 %
0.0 %
5.3 %
47.4 %
Összes vélemény

Nagyon elégedett vagyok! Szuper minden...

 

Olcsó jó korrekt.

 

Személyes átvétellel rendeltem egy terméket, melyet a Rózsa utcai csomagpontjukban vettem át. Kártyás fizetésre nincs lehetőség, 2017-ben.
Átvettem a terméket, ami a számlával együtt be volt csomagolva egy zacskóba. Kifizettem készpénzben a terméket. Kibontottam a zacskóból és csomagoláson keresztül látszott, hogy sérült a játék (távirányítós autó, papír és átlátszó műanyag dobozban).

 

Senki ne rendeljen tőlük. 30000 Ft-ert rendeltem tőlük. Egy 11500Ft szintetizator porosan karcosan törötten érkezett hozzám. Kértem, hogy küldjenek érte futárt cseréljék ki vagy fizessék vissza a pénzem. Nem küldenek a hibás termékért futárt igy a kritikán aluli terméket saját költségemen kell visszaküldenem, majd várjak arra, hogy 14 napon belül visszautalják a pénzem. Amit én készpénz

 

Nem teljesítik azt amit leírnak!
Vicc ez az oldal!

 

JatekShop Webáruház (7 hónapja)

Kedves István!
Visszaolvastuk levelezését az ügyfélszolgálatal, melyben a kiszállítással volt probléma.
Az ügyfélszolgálati munkatárs a lehető leggyorsabb igyekezett megoldani a problémát. Sajnos a futárszolgálat mulasztásáért nem lehet minket felelősségre vonni, hiszen nem egy cég vagyunk.
Elnézését kérjük az okozott kellemetlenségért!
A JátékShop Csapata

NEM AJÁNLOM SENKINEK!
Előszőr vásároltam náluk és utoljára! Egye fene, hogy a termék iszonyat gagyi minőség és csak egy vitrin darab, felháboritó az a része a dolognak, hogy még össze sem szerelve, elszomorodva a gagyiság látványától a terméket visszavittem, de
az értéke visszautalását csak 3 nap mulva igérték. Én viszont KP-ban fizessek rögtön : D Egy hét elmultával mivel semmi hír,

 

JatekShop Webáruház (10 hónapja)

Kedves Hölgyem!
Többször egyeztetett telefonon ügyfélszolgálatunkkal, ahol tájékoztatták a kollégák arról, hogy webshopban vásárolt terméktől történő elállás esetén 14 napos határidő áll rendelkezésünkre az összeg visszatérítésére. Pontos dátumot nem ígértünk, azonban tájékoztattuk a jogszabályban foglalt határidőről, illetve türelmet kértünk, míg a garanciális osztály bevizsgálja a visszaküldött terméket, és felajánlottuk, hogy telefonon visszajelzünk Önnek, ahogy az iratai a pénzügyre kerültek az átutalás teljesítéséhez. Ügyfélszolgálatos munkatársaink mellett a csomagpontos kolléga is részletesen tájékoztatta az ügymenetelről és a 14 napos pénzvisszafizetési határidőről. A hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályban megtalálja a garanciális ügyintézés, a webshopban vásárolt terméktől való elállás ügymenetét, melynek teljes mértékben eleget tettünk, és még a határidő lejárta előtt átutalásra került az összeg. Minden esetben tájékoztatjuk vevőinket, hogy a webshopban történő vásárlás nem összetévesztendő a hagyományos bolti vásárlással, ezért a 3 napos határidő szintén nem ránk vonatkozik. A fogyasztóvédelmi jogszabályban foglaltaknak teljes mértékben eleget tettünk, a pénzügyi kötelezettséget pedig maradéktalanul teljesítettük a tegnapi napon. Türelmét köszönjük, további szép napot kívánunk!
Üdvözlettel:
Játékshop

Nagyon inkorrekt a Játékshop webáruhàz. Kisfiamnak karácsonyra rendeltünk egy okostelefont, ami persze a fa alatt derült ki hogy nem működik. A januári nyitást követően visszavittük a Rózsa utcai átvételi pontra, ahol az eladó nem töltött ki jegyzőkönyvet és semmilyen dokumentumot garanciális javításra vagy cserére vonatkozó igényünkről mert nem tudta letölteni honlapjukról. Megígérte ho

 

JatekShop Webáruház (10 hónapja)

Kedves dr. Magyar Adrienn!
Áruházunk célja, hogy minden megrendelést, megfelelő minőségben teljesítsen megrendelői számára, a teljes megelégedettség érdekében. Ha a Vásárló panasszal kíván élni azt a www.jatekshop.eu weboldalon található elérhetőségek egyikén – telefonon, e-mailben vagy postai úton, levélben - közölheti.
Hibás teljesítés esetén a Vásárló élhet a kellékszavatossági-, a termékszavatossági- és a jótállás jogával. A Polgári Törvénykönyv szabályai szerint a Fogyasztónak kötelessége a hiba felfedezését mihamarabb, de legkésőbb 2 hónapon belül közölni a Szolgáltatóval - a fentebb említett közlési módok egyikén.
Webáruházban történő vásárlás esetén, távollévők között köttetik szerződés. A Vásárló az online piactér használatával kijelenti, hogy az általános szerződési feltételeket elfogadja.
www.jatekshop.eu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/hun
A JátékShop Webáruház protokoll eljárása hibás teljesítés esetén a következőek:
- a Vásárló a hiba észlelését követően tájékoztatja a központi ügyfélszolgálatot észrevételéről szóban vagy írásban,
- a munkatársak a megrendelésben található, leegyeztetett e-mail címre elküldik a termék, a központi raktárba (2600 Vác, Zrínyi utca 41/B) történő visszajuttatásával kapcsolatos tájékoztató levelet, valamint ezen üzenetben csatolmányként a jegyzőkönyvet,
- a hibás termék a központi raktárba érkezését követően, azaz kézhez vételtől számítva, a beérkezési sorrendet követve, az illetékes kolléga a jegyzőkönyvben kért módon jár el, ha teljesíthető. Például, ha csereterméket nem tud biztosítani felajánlja a levásárlás vagy pénzvisszafizetés lehetőségét.
A termék visszajuttatásának több módja is lehetséges; történhet postai úton, futárszolgálattal, vagy személyesen bevihetik a csomagátvételi-pontjaink egyikére (1064 Budapest, Rózsa utca 59/A, 2600 Vác Zrínyi utca 41/B Játékshop játékbolt)
Bármely módon is történik a visszaküldés a jegyzőkönyvet és a számlának a másolatát mellékelni kell a pontos beazonosítás végett.
/Ha a Vásárlónak nincs nyomtatási lehetősége, egy papírra is felírhatja a jegyzőkönyvön kért adatokat./
A csomagponton dolgozó kollégáknak nincs jogosultságuk intézkedni ilyen esetekben, azaz nem tudják terméket kicserélni és pénzt sem tudnak visszafizetni.
Az említett játék okos telefonra 2016. december 04-én érkezett megrendelés Önök által, internetes felületen. A csomagot 2016. december 11-én vették át személyesen a budapesti csomagpontunkon, ahol készpénzben fizettek. A JátékShop Webáruház, valamint csomagpontjaink decemberben, a két ünnep között zárva tartottak. Az első munkanap 2017. január 02-án volt.
Önök 2017. január 06-án jelezték személyesen a csomagpontban dolgozó kollégának a hibát, aki egy rendszer hiba miatt nem tudott jegyzőkönyvet biztosítani, de az Önök elégedettsége érdekében a protokoll szabályokat áthágva elindította a cserefolyamatot, elküldte központi raktárunkba jegyzőkönyv nélkül a hibás játékot. A termék a raktárba való beérkezést követően egy külön helyre került, mivel jegyzőkönyv hiányában nem tudták beazonosítani.
Az első írásos panaszbejelentés 2017. január 20-án, pénteki napon 17 óra után történt meg a közponzi ügyfélszolgálat e-mail címére (info@jatekshop.eu). Emiatt a tényleges ügyintézés csak 2017. január 23-án tudott megvalósulni. Említett P Judit telefonon tájékoztatta Önt az alkalmazott protokollról, illetve elindította a csereterméket adminisztráció után.
Minden iratot időrendi sorrendben dolgoznak fel, ezért a cseretermék kiküldéséről 2017. január 24-én e-mailben tájékoztatták Önöket. Egy adminisztrációs hiba miatt sajnos a megbeszéltek ellenére nem a futárszolgálat szállította ki, hanem személyesen kellett átvenniük a csomagpontban, a Rózsa utcában, amiről szintén e-mailben tájékoztatták Önöket, 2017. január 28-án.
2017. február 01-jén a helyszínen Vásárló által kipróbálásra került a termék, ami sajnos szintén gyárilag hibás volt. Az újabb problémáról az ügyfélszolgálat a központi e-mail címre küldött levélből értesült, amire P Judit 2017. február 3-án reagált, melyben felajánlotta az újbóli cserét, de javaslatot tett a pénzvisszafizetésre, mivel a termékeket a központi raktárban nem próbálhatják ki, így nem tudja garantálni, hogy kifogástalan minőségű játékot tudnak biztosítani. A Vásárló válaszüzenetben elküldte a számlaszámát, mely azonnali továbbításra került a pénzügyi osztályon dolgozó kollégák részére. A pénzvisszatérítés 2017. február 10-én megtörtént.
A 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet 5. § kimondja, hogy,
a vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A 2017. január 20-i megkeresés és a probléma részletes ismertetése után a cseretermék kiküldése 7 napon belül megtörtént. A cseretermék kiküldésével újra indult a garancia, amit 2017. február 02-tól számolunk, hiszen akkor vették át, illetve utasították el. A pénzvisszafizetés a 7. napon megtörtént.
A visszatérítés az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező eljárást alkalmazunk, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. A Vásárlót ebből fakadóan semmilyen többlet költség nem terheli. A Szolgáltató nem köteles a Vásárló részére megtéríteni azon többlet költségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási forma választásából adódik.
Ebből fakadóan nem vagyunk kötelesek sem benzin költséget, sem parkolási díjat megfizetni Önök részére.
Ezúton is szíves elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenségek miatt!

Többször rendeltem már innen, mindig minden rendben volt. Most karácsonykor 5 perc után eltört a játék, amit ajándékba vettem. Megkeresésemre nagyon segítőkészek voltak, kicserélték a törött játékot, és még a postaköltségemet is megtérítik.

 

a rendelt termékek töröttek voltak! !! egyáltalán nem vagyok megelégedve . karácsonyi ajándéknak vettük a 10 hónapos kisfiamnak! az egyik játék úgy tört el hogy egy éles rész áll ki a hozzá tartozo törött részt visszaragasztani nem tudjuk ugy nem is tud vele majd játszani! szóval köszönjük de többet innen nem fogunk rendeleni! !!

 

Korrekt ár, korrekt tájékoztatás a rendelés feldolgozásáról, a termèk átvételéről! Nagyon meg vagyok elégedve! Ha bankkártyás fizetés is lenne, a lehető leg tökéletesebb lenne. Na de idővel biztos az is lesz ; )

 
Üzletek

Üzletek

Csomagpont(hagyományos bolt)
Cím: 1064 Budapest, Rózsa u. Szegfű utca sarok
Térkép » | Megközelítés »
Nyitvatartás
hétfő 10:00 - 18:00
kedd 10:00 - 18:00
szerda 10:00 - 18:00
csütörtök 10:00 - 18:00
péntek 10:00 - 18:00
szombat 10:00 - 13:00
vasárnap Zárva

Üzletek

JátékShop VÁC(hagyományos bolt)
Cím: 2600 VAC, Zrínyi u 41/b
Térkép » | Megközelítés »
Telefon: 0612552822
Nyitvatartás
hétfő 10:00 - 18:00
kedd 10:00 - 18:00
szerda 10:00 - 18:00
csütörtök 10:00 - 18:00
péntek 10:00 - 18:00
szombat 10:00 - 18:00
vasárnap 09:00 - 13:00

Átvételi pontok

JatekShop Webáruház(átvételi pont)
Cím: 2600 Vác, Zrínyi u 41/b
Térkép » | Megközelítés »
Telefon: 0612552822
Nyitvatartás
hétfő 00:00 - 00:00
kedd 00:00 - 00:00
szerda 00:00 - 00:00
csütörtök 00:00 - 00:00
péntek 00:00 - 00:00
szombat 00:00 - 00:00
vasárnap 00:00 - 00:00
Térkép
Térkép
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
Üzletek
CSOMAGPONT
1064 Budapest, Rózsa u. Szegfű utca sarok
JÁTÉKSHOP VÁC
2600 VAC, Zrínyi u 41/b
JATEKSHOP WEBÁRUHÁZ
2600 Vác, Zrínyi u 41/b
Összes
^