Fénymásolópapír áruház

Fénymásolópapír áruház
Cégnév
Royal Firm Service Kft.
Alapítás éve:
2013
Cím:
1173 Budapest, Pesti út 474. (Átvételi pont)
Tel.:
+36-1-253-7911
4
10
4
4
5
0
Bemutatkozás
Fénymásolópapírok kiváló áron
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Személyes átvétel
Futárszolgálat
Posta
Fizetési módok: Készpénz
Átutalás
Bankkártya
Rendelési módok: Webshop
Telefon
E-mail
Vélemények

Írjon véleményt a(z) Fénymásolópapír áruház boltról!

1
         
2
3
4

A vélemény elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy megadott e-mail címét az Online Comparison Shopping Kft. (H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72; Árukereső.hu) adatkezelőként kezelje. Az adatkezelésről további tájékoztatások itt érhetőek el.

Vélemény elküldése
VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT
Értékelés
 
%
43.5 %
17.4 %
17.4 %
21.7 %
0.0 %
Összes vélemény
Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

Minden Ok.

Amiben fejlődhetne ez a bolt

Hiány: a Készletnél nem tüntetik fel, hogy az mekkora. Emiatt kevesebbel kellett beérnem.

 

Fénymásolópapír áruház (1 hónapja)

Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Büszkék vagyunk arra, hogy számos más vevővel együtt Ön is jónak találta a szolgáltatásunkat.
Köszönjük a tanácsot, bár a 60.000 termékünk közül mindnél különböző készlettel rendelkezünk, ami ráadásul gyorsan változik.
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

Amiért tőlük vásároltam

Rugalmas

Amiben fejlődhetne ez a bolt

Még nem tapasztaltam

 

Fénymásolópapír áruház (3 hónapja)

Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Büszkék vagyunk arra, hogy számos más vevővel együtt Ön is kiválónak találta a szolgáltatásunkat.
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

Premium 90g papírt rendeltem, Economy-t küldtek, de a számlán a Premium szerepel. Az ügyfélszolgálati telefont nem veszik fel, e-mailre nem válaszolnak. Szóval nem szimpi a banda.

Amiért tőlük vásároltam

Ha mérgelődni akarsz, bátran ajánlom!

Amiben fejlődhetne ez a bolt

Prémium áron gazdaságos papírt venni itt a megoldás! Ügyfélszolgálat is nulla.

 

Fénymásolópapír áruház (3 hónapja)

Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Kérjük, hogy ha még fennáll a probléma, jelezze azt a bestoffice@bestoffice.hu címen!
Sajnos valóban volt a cégünknél kiszolgálási probléma az elmúlt néhány hónapban.
Olyan mennyiségű rendelés érkezett hozzánk, amivel nem tudtunk gördülékenyen megbirkózni.
Azóta a cég átszervezte a folyamatait, vett fel további munkatársakat, vásárolt raktár logisztikai eszközöket és új informatikai szoftvert.
Úgy érezzük, hogy fel vagyunk készülve az újabb kihívásokra.
Köszönjük szépen minden kedves meglévő és új vásárlónknak a megrendelését, a türelmét és a cégünkhöz való hűségét!
Örülünk, hogy bebizonyították a vásárlóink a lojalitásukat, mert csupán néhány %-os volt az ezidő alatti, tőlünk elpártolt ügyfelek száma.
Ismét formában vagyunk. Várjuk megrendeléseiket!
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

Még mindig nem kaptuk meg a rendelt nyomtatványt.

 

Fénymásolópapír áruház (3 hónapja)

Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Kérjük, hogy ha még fennáll a probléma, jelezze azt a bestoffice@bestoffice.hu címen!
Sajnos valóban volt a cégünknél kiszolgálási probléma az elmúlt néhány hónapban.
Olyan mennyiségű rendelés érkezett hozzánk, amivel nem tudtunk gördülékenyen megbirkózni.
Azóta a cég átszervezte a folyamatait, vett fel további munkatársakat, vásárolt raktár logisztikai eszközöket és új informatikai szoftvert.
Úgy érezzük, hogy fel vagyunk készülve az újabb kihívásokra.
Köszönjük szépen minden kedves meglévő és új vásárlónknak a megrendelését, a türelmét és a cégünkhöz való hűségét!
Örülünk, hogy bebizonyították a vásárlóink a lojalitásukat, mert csupán néhány %-os volt az ezidő alatti, tőlünk elpártolt ügyfelek száma.
Ismét formában vagyunk. Várjuk megrendeléseiket!
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

olyan terméket adtak el, ami nem volt raktáron, akkor rendelték meg máshonnan, de ez nem derült ki a vásárlás alkalmával

Amiért tőlük vásároltam

még nem ismert

Amiben fejlődhetne ez a bolt

mivel előre kártyával kifizettük és egy hét után kezdtünk aggódni, hogy semmilyen információt nem kaptunk a szállítási időpontról

 

Fénymásolópapír áruház (3 hónapja)

Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Kérjük, hogy ha még fennáll a probléma, jelezze azt a bestoffice@bestoffice.hu címen!
Sajnos valóban volt a cégünknél kiszolgálási probléma az elmúlt néhány hónapban.
Olyan mennyiségű rendelés érkezett hozzánk, amivel nem tudtunk gördülékenyen megbirkózni.
Azóta a cég átszervezte a folyamatait, vett fel további munkatársakat, vásárolt raktár logisztikai eszközöket és új informatikai szoftvert.
Úgy érezzük, hogy fel vagyunk készülve az újabb kihívásokra.
Köszönjük szépen minden kedves meglévő és új vásárlónknak a megrendelését, a türelmét és a cégünkhöz való hűségét!
Örülünk, hogy bebizonyították a vásárlóink a lojalitásukat, mert csupán néhány %-os volt az ezidő alatti, tőlünk elpártolt ügyfelek száma.
Ismét formában vagyunk. Várjuk megrendeléseiket!
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

Elégedett voltam teljes mértékig.

 

Fénymásolópapír áruház (3 hónapja)

Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Büszkék vagyunk arra, hogy számos más vevővel együtt Ön is kiválónak találta a szolgáltatásunkat.
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

gyorsak, segítőkészek

Amiért tőlük vásároltam

saját tapasztalat alapján

 

Fénymásolópapír áruház (3 hónapja)

Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Büszkék vagyunk arra, hogy számos más vevővel együtt Ön is kiválónak találta a szolgáltatásunkat.
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

Cseszegetnek itt, hogy mondjak véleményt a boltról, miközben 2 hete rendeltem, és még mindig nem érkezett meg....

 

Fénymásolópapír áruház (3 hónapja)

Köszönjük szépen a véleményét és a minősítését!
Kérjük, hogy ha még fennáll a probléma, jelezze azt a bestoffice@bestoffice.hu címen!
Sajnos valóban volt a cégünknél kiszolgálási probléma az elmúlt néhány hónapban.
Olyan mennyiségű rendelés érkezett hozzánk, amivel nem tudtunk gördülékenyen megbirkózni.
Azóta a cég átszervezte a folyamatait, vett fel további munkatársakat, vásárolt raktár logisztikai eszközöket és új informatikai szoftvert.
Úgy érezzük, hogy fel vagyunk készülve az újabb kihívásokra.
Köszönjük szépen minden kedves meglévő és új vásárlónknak a megrendelését, a türelmét és a cégünkhöz való hűségét!
Örülünk, hogy bebizonyították a vásárlóink a lojalitásukat, mert csupán néhány %-os volt az ezidő alatti, tőlünk elpártolt ügyfelek száma.
Ismét formában vagyunk. Várjuk megrendeléseiket!
A jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Vissza várjuk!

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

2 hete varok. Egyszer csak megerkezik.

Amiért tőlük vásároltam

Meg nem talaltam.

Amiben fejlődhetne ez a bolt

Az van.

 

Fénymásolópapír áruház (4 hónapja)

Köszönjük szépen a minősítését!
Egy gyors, tényszerű és korrekt tájékoztatásban szeretnénk részesíteni.
A jelen fizikai kapacitásunkat (melynek épp a fejlesztése és a bővítése folyik) jelentősen meghaladó mennyiségű rendelés érkezett most és az év utolsó hónapjaiban.
Emiatt a megrendelések feldolgozásában torlódás keletkezett.
Nem, nem szűntünk meg. Szerencsére, tőkeerős és már 19 éve működő cég vagyunk.
Nem vagyunk csődben, sőt várakozásunkon felül ível felfelé a cégünk üzletágai és a termékeink iránti kereslet.
A kommunikációnk azért akadozik, mert a munkát jelentősen lassítja az érdeklődő telefonok és levelek megválaszolása.
A vonalas telefonszámunkat tényleg megszüntettük, 2021 év vége felé, egy iroda váltás miatt, mert nem mobil. Kérjük, ne hívja a bármilyen információ hordozónk, szándékunk ellenére még fennmaradt, vagy Ön által elmentett régi, vonalas számunkat!
Helyette kettő ügyfélszolgálati (mobil) telefonszámunk van.
Egyik a 00 36 20 554 4401, a másikat akkor kívánjuk publikálni, amikor utolértük magunkat a rendelések feldolgozásával.
Azért, mert míg egy telefont megválaszolunk, addig több nem fogadott hívás érkezik és rengeteg energiát von el a rendelések feldolgozásától.
Pont attól, ami miatt telefonon, vagy levélben egyébként érdeklődnek.
További elérhetőségeinket a honlapjainkon megtalálja, többek között itt: https://royal-plaza.hu/shop_contact.php
A feldolgozások és a jelen helyzet megoldására, továbbá a jövőben való elkerülése érdekében gőzerővel dolgozunk és fejlesztéseket végzünk.
Köszönjük szépen az építőjellegű tanácsokat is, de IGEN, értjük, átlátjuk a szituációt és tudjuk a megoldást.
Új raktári eszközök beszerzése és egy új, a gyorsabb rendelés feldolgozást segítő informatikai szoftwer bevezetése folyik.
Januárban végzünk több komoly informatikai és raktári fejlesztéssel, melyek segítségével tovább kívánjuk tökéletesíteni a vevő kiszolgálásunkat.
Úgy próbáljuk érzékeltetni ezt, hogy „úgy végzünk szív műtétet, hogy az közben dobog“.
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért!
Mi komolyan vesszük a szakmánkat, ha hibázunk felvállaljuk és megpróbáljuk orvosolni.
Ha visszajelzi, hogy élni kíván ezzel a lehetőséggel, akkor a vásárlása TELJES ÖSSZEGÉT BELE TESSZÜK AZ ONLINE PÉNZTÁRCÁJÁBA és egy darab, 2 fős, 40.000 Ft értékű, év végéig beváltható wellness ajándékutalványt küldünk az Ön részére.
A pénzt, vagy a kínálatunkban lévő 60.000 termék vásárlásánál, vagy az ország további 300 webáruházban tud felhasználni. Ha igényt tart rá, akkor kérjük, hogy erre hivatkozva írja meg a marketing1@bestoffice.hu címre!
Ha még nem regisztrált tag, akkor kérjük, hogy regisztráljon itt: https://www.onlinepenztarca.hu
A wellness utalvány nem névre szóló, tehát családtagját, rokonát, ismerősét is megajándékozhatja vele, ha Ön nem tud élni a lehetőséggel.
Ha a legjobb szándékunk ellenére megoldást igénylő (hiányos, sérült, vagy eltérő terméket tartalmazó csomag miatt) problémával keres minket, azt kérjük „reklamáció“ tárgyú levélben küldje el (mert azt rögtön meglátjuk, mert kitűnik az érkezett levelek közül és előbbre vesszük) részünkre a bestoffice@bestoffice.hu címre!
Ha valami oknál fogva még így sem oldódik meg az Ön által tapasztalt probléma, akkor kérjük, hogy írja meg részletesen azt panasz@bestoffice.hu címre és meg fogjuk keresni az Ön számára is mennyugató és elfogadható megoldást!
Ha bármely oknál fogva még is a pénz visszatérítést választja, kérjük, hogy küldje el az igényét az uzletagvezeto@bestoffice.hu címre!
Kártyás fizetés esetén mi nem látjuk és ismerjük az adatait, csak a Simple.
Kártyára visszautalni pedig mi nem tudunk. Ezért a visszautaláshoz kérjük, hogy küldje el számunkra a
bank nevét, a számla számot, a számla tulajdonos nevét, a megrendelés számot és a visszautalandó összeget!
Kérjük, hogy NE írjon olyan levelet, melyet „jószándékkal“ az összes fentebb felsorolt email címre elküldi, mert lassítja az ügyintézést!
Ha személyes átvételt választott, kérjük, hogy csak az után induljon el hozzánk, amikor értesítést kapott, hogy a rendelése személyesen átvehető az ügyfélszolgálatunkon!
Tömegközlekedéssel rosszuk megközelíthető helyen, egy ipartelepen vagyunk, ezért kérjük, hogy mérlegelje, hogy komfortos-e Önnek a személyes átvételt választania?
A címünket és elhelyezkedésünket, részletes térképen it tekintheti meg indulás előtt:
Megtisztelő megértését és megértő türelmét hálásan köszönjük!
Vissza várjuk és a jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Üdvözlettel!
A cég Önért és vevő társaiért fáradozó munkatársai

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

Rendeltem egy terméket, megkaptam az automata értesítést, utána megszakadt a kommunikáció, soha többé nem kerestek, a telefont nem vették fel, mailre nem válaszoltak. Majd két hét elteltével a vásárlástól elálltam.

Amiért tőlük vásároltam

-

Amiben fejlődhetne ez a bolt

-

 

Fénymásolópapír áruház (5 hónapja)

Köszönjük szépen a minősítését!
Egy gyors, tényszerű és korrekt tájékoztatásban szeretnénk részesíteni.
A jelen fizikai kapacitásunkat (melynek épp a fejlesztése és a bővítése folyik) jelentősen meghaladó mennyiségű rendelés érkezett most és az év utolsó hónapjaiban.
Emiatt a megrendelések feldolgozásában torlódás keletkezett.
Nem, nem szűntünk meg. Szerencsére, tőkeerős és már 19 éve működő cég vagyunk.
Nem vagyunk csődben, sőt várakozásunkon felül ível felfelé a cégünk üzletágai és a termékeink iránti kereslet.
A kommunikációnk azért akadozik, mert a munkát jelentősen lassítja az érdeklődő telefonok és levelek megválaszolása.
A vonalas telefonszámunkat tényleg megszüntettük, 2021 év vége felé, egy iroda váltás miatt, mert nem mobil. Kérjük, ne hívja a bármilyen információ hordozónk, szándékunk ellenére még fennmaradt, vagy Ön által elmentett régi, vonalas számunkat!
Helyette kettő ügyfélszolgálati (mobil) telefonszámunk van.
Egyik a 00 36 20 554 4401, a másikat akkor kívánjuk publikálni, amikor utolértük magunkat a rendelések feldolgozásával.
Azért, mert míg egy telefont megválaszolunk, addig több nem fogadott hívás érkezik és rengeteg energiát von el a rendelések feldolgozásától.
Pont attól, ami miatt telefonon, vagy levélben egyébként érdeklődnek.
További elérhetőségeinket a honlapjainkon megtalálja, többek között itt: https://royal-plaza.hu/shop_contact.php
A feldolgozások és a jelen helyzet megoldására, továbbá a jövőben való elkerülése érdekében gőzerővel dolgozunk és fejlesztéseket végzünk.
Köszönjük szépen az építőjellegű tanácsokat is, de IGEN, értjük, átlátjuk a szituációt és tudjuk a megoldást.
Új raktári eszközök beszerzése és egy új, a gyorsabb rendelés feldolgozást segítő informatikai szoftwer bevezetése folyik.
Januárban végzünk több komoly informatikai és raktári fejlesztéssel, melyek segítségével tovább kívánjuk tökéletesíteni a vevő kiszolgálásunkat.
Úgy próbáljuk érzékeltetni ezt, hogy „úgy végzünk szív műtétet, hogy az közben dobog“.
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért!
Mi komolyan vesszük a szakmánkat, ha hibázunk felvállaljuk és megpróbáljuk orvosolni.
Ha visszajelzi, hogy élni kíván ezzel a lehetőséggel, akkor a vásárlása TELJES ÖSSZEGÉT BELE TESSZÜK AZ ONLINE PÉNZTÁRCÁJÁBA és egy darab, 2 fős, 40.000 Ft értékű, év végéig beváltható wellness ajándékutalványt küldünk az Ön részére.
A pénzt, vagy a kínálatunkban lévő 60.000 termék vásárlásánál, vagy az ország további 300 webáruházban tud felhasználni. Ha igényt tart rá, akkor kérjük, hogy erre hivatkozva írja meg a marketing1@bestoffice.hu címre!
Ha még nem regisztrált tag, akkor kérjük, hogy regisztráljon itt: https://www.onlinepenztarca.hu
A wellness utalvány nem névre szóló, tehát családtagját, rokonát, ismerősét is megajándékozhatja vele, ha Ön nem tud élni a lehetőséggel.
Ha a legjobb szándékunk ellenére megoldást igénylő (hiányos, sérült, vagy eltérő terméket tartalmazó csomag miatt) problémával keres minket, azt kérjük „reklamáció“ tárgyú levélben küldje el (mert azt rögtön meglátjuk, mert kitűnik az érkezett levelek közül és előbbre vesszük) részünkre a bestoffice@bestoffice.hu címre!
Ha valami oknál fogva még így sem oldódik meg az Ön által tapasztalt probléma, akkor kérjük, hogy írja meg részletesen azt panasz@bestoffice.hu címre és meg fogjuk keresni az Ön számára is mennyugató és elfogadható megoldást!
Ha bármely oknál fogva még is a pénz visszatérítést választja, kérjük, hogy küldje el az igényét az uzletagvezeto@bestoffice.hu címre!
Kártyás fizetés esetén mi nem látjuk és ismerjük az adatait, csak a Simple.
Kártyára visszautalni pedig mi nem tudunk. Ezért a visszautaláshoz kérjük, hogy küldje el számunkra a
bank nevét, a számla számot, a számla tulajdonos nevét, a megrendelés számot és a visszautalandó összeget!
Kérjük, hogy NE írjon olyan levelet, melyet „jószándékkal“ az összes fentebb felsorolt email címre elküldi, mert lassítja az ügyintézést!
Ha személyes átvételt választott, kérjük, hogy csak az után induljon el hozzánk, amikor értesítést kapott, hogy a rendelése személyesen átvehető az ügyfélszolgálatunkon!
Tömegközlekedéssel rosszuk megközelíthető helyen, egy ipartelepen vagyunk, ezért kérjük, hogy mérlegelje, hogy komfortos-e Önnek a személyes átvételt választania?
A címünket és elhelyezkedésünket, részletes térképen it tekintheti meg indulás előtt:
Megtisztelő megértését és megértő türelmét hálásan köszönjük!
Vissza várjuk és a jövőben is meg teszünk mindent az Ön és vásárló társai megelégedéséért.
Üdvözlettel!
A cég Önért és vevő társaiért fáradozó munkatársai

Üzletek

Átvételi pontok

Fénymásolópapír áruház(átvételi pont)
Cím: 1173 Budapest, Pesti út 474.
Térkép » | Megközelítés »
Telefon: +36-1-253-7911
Térkép
Térkép
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
Üzletek
FÉNYMÁSOLÓPAPÍR ÁRUHÁZ
1173 Budapest, Pesti út 474.