Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Futárszolgálat Posta |
Fizetési módok: | Készpénz Átutalás Bankkártya |
Rendelési módok: | Webshop Telefon |
Írjon véleményt a(z) Elerheto otthon boltról! Szerintem ez a bolt...
Rendeltem egy 3. 66 m medencét tartozékokkal. A medence a kiszállítás napján felállításra és feltöltésre került. 78. 000 Ft. ért vásároltam meg. Az első nap már látszott, hogy szivárog a medence alatti illesztésénél, illetve nem jó medencetakarót küldtek ki (kisebbet). A hibát azonnal jeleztem, és azt válaszolták, hogy 20% ban kompenzálnak a medence árából. Gyakorlatilag 78. 000 Ft. ért ... Tovább »vettem egy használhatatlan medencét. Kritikán aluli hozzáállás ...
Rendeltem egy fenyő ágykeretet ágyráccsal ami rövid időn belül megérkezett ! !Az összeszerelés is könnyű volt viszont a minősége katasztrófális! !Olyan szinten nyikorog az ágy hogy aludni lehetetlen rajta! !Nem tudom mit kezdjek vele mert a nagyfiam kapta ajándékba! !! !!
Elerheto otthon (3 hónapja)
Kedves Zsóka!
Nagyon sajnáljuk, az ért kellemtlenségekért, amennyiben nincs megelégedve a termékkel kérem a következő linek https://www.elerhetootthon.hu/sos/ megtalálja a reklamácíós felületünket, és a kitöltése után a kollegák hamarossan fel veszik Önnel a kapcsolatott és együtt találunk megoldást a probléma megoldására. További szép napot!
Azt írták üzenetben, hogy 2-3 nap, szóban arról tájékoztattak, hogy 1-2 nap alatt kiszállításra átadják a terméket, de 5 napja se híre, se hamva a rendelésemnek. Elképesztő ez a hozzáállás, óriásit csalódtam a cégben.
Elerheto otthon (3 hónapja)
Kedves Gergő!
Nagynon sajnáljuk, az ért kellemetlenségekért és a csomag késlelétesse miatt az elnézését kérjük. Reméljük következő alkalommal jobb benyomást keltünk Önnben. Legyen szép napja!
Tisztelettel Elérhető Otthon!
Rendeltünk tőlük egy "Naomi" magasított ágykeretet, ami egy hónapnyi használat után elkezdett darabjaira hullani. A reklamációmat le akarták rendezni egy 10%-os visszatérítéssel, aztán második körben egy darab léccel! !! ! amit pótalkatrészként kaptam volna. Természetesen egyik megoldást sem fogadtam el, nem fogok egy 1 hónapos bútort otthon barkácsolgatni, nem gondolnám hogy erről szól ... Tovább »egy garancia.
Mivel a szerintük remek megoldási javaslataik közül egyiket sem fogadtam el, le kívánták zárni az ügyet.
Belengettem a fogyasztóvédelemhez fordulást, és láss csodát, mindjárt szóba került a pénzvisszafizetés is mint lehetőség... Küldjem vissza a terméket a Győri depóba, és amint beérkezik utalják is a vételárat.
Elérhető Otthon weboldal-> Reklamáció-> " ... küldje el a választott futárszolgálattal... " Így is tettem, a termék úton a depó felé, gondoltam akkor sínen van az ügy. Aham. Kaptam egy üzenetet az üzlettől, amiben az állt, hogy csak abban az esetben küldjem Győrbe az ágyat ha a postát bízom meg a szállítással, egyéb futárszolgálat esetén egy csehországi címre kell eljuttatnom. Ez természetesen sehol sincs leírva, és nem is fogok nemzetközi csomagokat küldözgetni, tiszta vicc az egész..
Nem vették át az ágyat a depóban, már vissza is hozta nekem a futár cég, tehát a szállításra költött majd 15 ezer forintot is kidobtam az ablakon. Újra telefon, egy ügyfélszolgálatos hölgytől kaptam is egy ígéretet arra vonatkozóan, hogy ők küldenek egy posta futárt a termékért. Ennek 2 hete, és természetesen senkit nem küldtek. Nem elég hogy nem tudom érvényesíteni a garanciát, még meg is károsítanak 15 ezer forinttal. Én befejeztem a nyűglődést velük, már megkerestem a cseh fogyasztóvédelmet, és a magyar hatóságoknál is jelezni fogom a jópofaságukat. Ez is csak egy szemét, lehúzós webáruház! !! !
Aki tehet jó messzire kerülje el őket, silány minőségű terméket forgalmaznak, és gyakorlatilag 0 garancia van ezekre a gyümölcsös ládákból kalapált bútorutánzatokra.
Elerheto otthon (2 hónapja)
Kedves Péter!
Nagyon sajnáljuk az ért kellemetlenségért visszont a rendelésébben és a reklamácíóbban amit nálunk tetszet le adni sem a kompenzácíót, sem pedig az léccek cseréjét nem volt hajlandó elfogadni. A szerződétől való ellálás pedig meg történt, visszont a pénzt azért nem tudtuk vissza utalni Önnek mivel a termék nem került vissza a raktárunkba. Nagyon sjanáljuk visszont ha ez meg történt volna akkor a pénzt is vissza utaltuk volna Önnek. Sajnáljuk, hogy ilyen rossz benyomást kelltettünk Önbben, és nagyon sajnáljuk, hogy nem sikerült olyan megoldást találnunk, amely mind két fél számára megfelelő lett volna. Enézését kérjük és minden jót kivánunk a továbbiakbban!
Tisztelettel Elérhető Otthon!
A bolttal nem volt baj, az áruval van, és a hirdetéssel, ami nem igazat ír
Nem tudok előnyt mondani
Hazugság az áru összetétele, legszîvesebben visszaadnám, mert nem használom
Elerheto otthon (2 hónapja)
Kedves Gilda!
Elnézését kérjük a kellemetlenségért, ha bár milyen informácíóra lenne szüksége akkor tessék benünket hivní bizalommal szívesen válaszolunk minden kérdésére! Legyen szép napja!
Tisztelettel Elérhető Otthon!
A terméket koszosan, szakadt csomagolásban kaptuk. Nem azt a terméket küldték ki, amit rendeltünk, annak ellenére, hogy a csomagoláson lévő adat megegyezett a rendelés részleteivel. Csak kibontás után derült ki, hogy a rendelt termék egyáltalán nem felelt meg sem a rendelésünknek, sem a csomagoláson leírtaknak. Amikor ezt jeleztem feléjük, 10 %-os kompenzációt ajánlottak fel. A rendelt t... Tovább »erméket azonban továbbra sem akarják megküldeni, az árát viszont nem adják vissza. Csak akkor ha visszaküldöm a terméket a saját költségemre, és még így is 20 %-ot le akarnak vonni a vételárból. Tehát engem mindenképp veszteség ér. Mindezt annak ellenére, hogy a szerződésben foglaltakat nem teljesítették.
A customer service szolgáltalás kritikán aluli.
Senkinek nem ajánlom, mert hiba esetén sem hajlandók reális kompenzációra. Először rendeltem tőlük és utoljára. Soha többet nem rendelek tőlük semmit.
Elerheto otthon (2 hónapja)
Kedves Vevő!
Nagyon sajnáljuk az ért kellemetleségért, visszont a szerződés magábba foglalja ha a kompenzácíót nem fogadja el és szeretne el állni a szerződéstől akkor a pénzt csak akkor tudjuk vissza utalni, ha a már fel adott termék vissza érkezett a raktárunkba!
Tisztelettel Elérhető Otthon!
x
x
x
Elerheto otthon (2 hónapja)
Kedves Vevő!
Nagyon örülünk, hogy elégedett volt a nálunk történő vásásrlással. Reméljük a közel jővőbben is kellemes benyomást váltunk ki Önböl! További szép napot!
Tisztelettel Elérhető Otthon!
180*200as masszív ágyat rendeltünk tőlük.
A 23 centis coco maxi matrac egyelőre jónak bizonyul, viszont az ágy használhatatlan.
Nyikorog, gagyi az egész kivitelezése, jóformán alig van benne anyag. Nagyon nagy csalódás volt.
Rögtön éltünk a visszaküldés lehetőségével, de egészen addig semmilyen reakciót nem kaptam, még nem hozakodtam elő a fogyasztóvédelemmel.
Majd közölték hogy ... Tovább »önköltségen visszapostázhatom, de mivel már összeszereltük, csak egy részét térítik meg.
Nagy nehezen sikerült garanciálisan végig vinni a folyamatot, mely több mint egy hónapot vett igénybe.
Soha többet elérhető otthon.
Elerheto otthon (2 hónapja)
Kedves Dóra!
Nagyon sajnáljuk, hogy ennyire kellemetlen érzés alakult ki Önnben felénk. De a reklamácíók rendezéséhez 30 munkanap áll rendelkezésünkre. Az általános szerződésben is szerepel, ha a vevő el akar állni a szerződéstől és vissza szeretné küldeni a terméket akkor azt a saját költségén teheti meg. További szép napot, és minden jót!
Elégedett vagyok, ajánlom a terméket és a boltot is.
Jó ár érték arány.
Kicsit vékony az anyag.
Elerheto otthon (2 hónapja)
Kedves Vevő!
Nagyon örülünk, hogy elégedett volt mind velünk, mint pedig a termékejinkkel. Reméljük a közel jővőbben is nálunk vásárol, és minket választ! További szép napot!
Minden rendben volt.
Itt találtam meg, amit kerestem.
Nem volt.
Elerheto otthon (2 hónapja)
Kedves Zoltán!
Nagyon örülünk, hogy nálunk megtalálta amit keresset. Reméljük következő alkalommal is minket választ majd. További szép napot!
Tisztelettel Elérhető Otthon!