Biopiac webáruház

Biopiac webáruház
Alapítás éve:
2009
Cím:
2015 Szigetmonostor, Martinovics utca 17. (Nem átvételi pont)
Tel.:
20/467-18-86
4
4
0
0
1
1
Bemutatkozás
Szabadi Dániel Egyéni Vállalkozó
2015 Szigetmonostor Martinovics utca 17.
Ügyfélszolgálat telefon (Szabadi Gabi): 06/20 37 97 135
Személyes átvétel helye: 1047. Budapest Labdarúgó utca 4. Alfa-Omega Irodaház (térkép lent)
Email: gszabadi@hotmail.com
Számlaszám: CIB 10700550 64487751 51100005
Adószám: 60150675-2-33
Engedélyszám: ES-542871
Nyilvántartási szám: 18620931
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-61722/2013
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Személyes átvétel
Futárszolgálat
Fizetési módok: Készpénz
Átutalás
Rendelési módok: Webshop
Vélemények

Írjon véleményt a(z) Biopiac webáruház boltról!

1
         
2
3
4
Összes vélemény

Nagyon hamar megkaptam a rendelésem, készletről vásároltam Emóciót. Telefonon egyeztettem, hogy biztosan megkapjam a kért napra és így is lett. Gyorsak, kedvesek, jó a kínálat és vevőbarát az ár.

 

Telefont nem veszik fel és nagyon sokára érkezik meg a csomag.

 

Biopiac webáruház (2 hónapja)

Tisztelt Júlia!
Sajnos tényleg nagyon túlterhelt a telefonos ügyfélszolgálatunk, ezen javítani fogunk. Egyébként ezt jeleztük is a webshopon és kértük, hogy amennyiben nem ér el minket telefonon, akkor emailben jelezze ha valamit módosítani kell. A csomag azért érkezett meg a vártnál később mert a csomag egy technikai probléma miatt nem lett feladva, majd Ön módosította a címet, végül mikor a csomag úton volt, lemondta a rendelést.

Telefonon nehéz volt őket elérni, de mivel ezt jelezték a főoldalon ezt nem írom hibának.
Egyébként a rendeléssel minden rendben volt, időben megkaptam a csomagom, emailben is mindent meg tudunk beszélni

 

minden rendben ment

 

Már nagyon sokszor vásároltam a Biopiac webáruházban és nem volt semmilyen problémám a termékekkel.
Nagyon megvagyok elégedve a szállítással és a csomagolással.
Mindenkinek szívesen ajánlom a Biopiac webáruházat.

 

A rendelt termékek online összetétel és szavatosságleírása nem felelt meg a valóságnak. Származási hely nem volt online feltüntetve.
A kiküldött csomagban két termék nem a megrendelt volt.
A termékekkel kapcsolatos panaszaimra releváns válasz "kapacitás híján" nem érkezett.
A pénzvisszatérítés az igértnél később, de szabályosan 14 napon belül megtörtént.

 
^