Beliani Magyarország

Beliani Magyarország
Cégnév
Beliani (DE) GmbH
Alapítás éve:
2009
Cím:
6341 Baar, Lindenstrasse 16 (Nem átvételi pont)
Tel.:
+36 (1) 700 8555
3
3
3
0
1
5
Bemutatkozás
Beliani - Az Online Design Bútor Outlet

A Beliani ajánlata:

* Bútorok egyszerű és problémamentes online vásárlása
* Kiváló ár-érték arány
* Modern dizájn és nagyszerű minőség
* 365 napos visszaküldési jog
* Akár 5 év garancia
* Ingyenes házhozszállítás

Válassza ki formatervezett - svájci minőségi standardok szerint készült - termékeink közül a kertjébe, lakásába, házába vagy teraszára illő bútort. Biztos, hogy nálunk talál ízlésének megfelelő darabot és 100%, hogy választásával sokáig meg lesz elégedve.

Ügyélszolgálatunk a +36 (1) 700 8555-ös telefonszámon, a mail@beliani.hu email címen, illetve honlapunkon keresztül chat-en érhető el munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Futárszolgálat
Fizetési módok: Átutalás
Bankkártya
Rendelési módok: Webshop
Telefon
E-mail
Vélemények

Írjon véleményt a(z) Beliani Magyarország boltról!

1
         
2
3
4

A vélemény elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy megadott e-mail címét az Online Comparison Shopping Kft. (H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72; Árukereső.hu) adatkezelőként kezelje. Az adatkezelésről további tájékoztatások itt érhetőek el.

Vélemény elküldése
VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT
Értékelés
 
%
25.0 %
25.0 %
0.0 %
8.3 %
41.7 %
Összes vélemény

Sarokkanapét vásároltunk kevesebb, mint 1 éve. A kanapé teljesen tönkrement, a rugók és a szivacs elkopott kb. 6 hónap alatt! Hiába van rá garancia, azt szinte lehetetlen érvényesíteni, hiszen nekem kell visszaszállítani a terméket (ehhez minimum egy mikrobusz kellene bérelnem) és ők majd ezek után elődöntik, hogy jogos-e a panasz. Ez a gyakorlatban kivitelezhetetlen. Több mint 200. 000

 

Őszinte meglepetés számomra az összes értékelés. Én talán elöszőr találkoztam kíváló és segitőkész kollégákkal és kiszolgálással. Vásároltam tőlük egy asztalt ahol a menet tönkrement és azonnal segítettek, mi több, nem javították a hibát, hanem kérdés nélkül kicserélték a komplett szettet. Engem lenyűgőztek, feltétlenül ajánlani fogom őket és vásárolni tőlűk. Ha adhatnék 10* adnék

 

Beliani Magyarország (1 hete)

Kedves Felix!
Örömmel olvastuk értékelését, köszönjük elismerő szavait!

A megrendelt TV állvány egyes részei sérülten érkeztek. A cég rendes volt, azonnal küldtek új elemeket. A szekrényt így 1 héttel később tudtuk elkezdeni használni, ezért a -1 csillag. Összességében pozitív tapasztalat, korrekt kárrendezés.

 

Beliani Magyarország (1 hónapja)

Kedves Éva! Sajnáljuk, hogy a termék szállítás során megsérült s ez kis mértékben ugyan, de beárnyékolja vásárlási élményét! Örülünk, hogy kárpótolni tudtuk Önt a kellemetlenségért és köszönjük pozitív értékelését!

Többször rendeltem tőlük az idén, az eddigi rendeléseimmel minden rendben volt. A szállítás is rendben zajlott. A termékek szépek, minőségileg megfelelőek. Ügyfélszolgálat segítőkész és rugalmas.

 

Beliani Magyarország (1 hónapja)

Kedves Adorján! Köszönjük értékelését!

Mivel a véleményeket csak azután olvastam el, miután leadtam a rendelésemet egy nagyobb méretű kerti bútor szettre, be kell valljam megijedtem, nem tudtam mire is számítsak. A termékek épségben megérkeztek, nagyon szépek, olyanok mint a képeken. Minőségileg is megfelelnek. 1 csillagot a szállítás miatt vonnék le, mivel ez sajnos hosszadalmas volt (2 hetet vártam, mire kézbesítették a cso

 

Beliani Magyarország (2 hónapja)

Kedves Szilvia!
Örülünk, hogy a megrendelt termékek elnyerték tetszését és elégedettségét! Elnézést kérünk a szállítással kapcsolatos bonyodalmakért a szállítócég nevében is! Reméljük, legközelebb is minket választ!

Bár a termék megérkezett, a csomag tartalmát nem engedte ellenőrizni a futár (Posta) így csak utána derült ki, hogy a csomagban sem a számla, sem a termék papírjai nem voltak benne. Telefonon elérhetetlenek, írtam nekik azóta sem válaszolnak. Nem ajánlom őket.

 

Beliani Magyarország (2 hónapja)

Kedves Vásárló!
A számlát elektronikusan, a szállítási információkat tartalmazó levélben küldtük ki Önnek. Elnézést kérünk, ha a napokban nem tudtunk Önnek válaszolni! Sajnos rendszer-fejlesztési okokból kifolyólag nem minden e-mail üzenet érkezett be hozzánk. A kialakult problémán már dolgoznak felelős kollégáink!

A megrendelt kanapè minősège nem a beígèrt ès az ára alapján elvárt, hanem kiábràndító volt (igènytelen anyagból, rosszul elvarrt, alig pàrnàzott, tehàt kènyelmetlen, kifejezetten olcsó termèk benyomàsàt keltő) .
Reklamáció után az egyetlen amit el lehetett èrni, pedig próbálkoztam, hogy visszaszállíttatom saját költsègen a terméket az àr 30%-àèrt...
Mèg ebbe is belementem, 1

 

Beliani Magyarország (2 hónapja)

Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, hogy a megrendelt kanapé nem váltotta be a hozzá fűzött elvárásokat és hogy a cégünk által felajánlott kárpótlási opció nem felelt meg Önnek! A 14 napos elállási jog értelmében természetesen lehetőséget adtunk Önnek arra, hogy a terméket visszajuttassa hozzánk. A megbeszéltek alapján a visszaszállítást Ön nem magánúton intézte, hanem cégünk szervezte ezt le Önnek a megadott áron. Sajnos cégünk ennél kedvezőbb áron nem tudta leszervezni a visszaszállítást, de fenntartottuk a lehetőséget arra, hogy Ön is utána járjon s kérjen ajánlatokat.
Mivel egy nagyobb termékről van szó a visszaszállítás időbe telik az időpont egyeztetések és a teherautó kapacitások végett. Mind a megbízott szállítócég s mind a csomagot feladó személy 100%-os együttműködésére és rugalmasságára szükség van ahhoz, hogy a szállítás zökkenőmentesen és záros határidőn belül bekövetkezzen. Természetesen mindezen tényezők ellenére rettenetesen sajnáljuk hogy lehúzásként élte meg a tőlünk való vásárlást!

Az oldal a vevők átverésére szakosodott! Sajnos nem olvastam el az előttem hozzászólókat... Miután rendeltem tőlük egy nagy értékű luxus minőségűnek hirdetett terméket, egy rossz minőségű, olcsó, a képektől és videótól merőben eltérő árnyalatú terméket kaptam. A visszaküldés rendkívül drága és körülményes! Senkinek nem ajánlom!

 

Beliani Magyarország (2 hónapja)

Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, hogy csalódnia kellett a megrendelt termékben! Webáruházunkban igyekszünk a lehető legpontosabb képeket és leírást biztosítani az általunk forgalmazott termékekről. Mivel kizárólag online értékesítünk s bemutatótermünk nincs, a termékeket csak az interneten keresztül, elektronikus eszközök segítségével tudjuk szemléltetni vásárlóinknak. Így sajnos fenn áll az esélye annak, hogy az Ön kijelzőjén minimális mértékben eltérő árnyalatban jelentek meg a képek.
Ügyfélszolgálatunk készségesen áll az érdeklődők rendelkezésére, és igény esetén további információkat illetve képeket (raktárunkban, természetes fényviszonyok között készült képek) biztosít a megrendelni kívánt termékről, mely különösen a szövettel borított termékek esetén jelent rendkívül nagy segítséget a döntéshozatalban.
Vásárlás esetén 14 napos visszaküldési jog illeti vásárlóinkat a hatályos jogszabályok alapján s ezen felül még 365 napos visszaküldési jog melynek feltételeit és kivitelezésének körülményeit az ÁSZF-ünkben tüntetünk fel. A jogszabályok alapján olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online webáruházban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére. Természetesen nagyobb termékek esetén (például ágy, kanapé, fotel) a csomagméretek miatt ez nagyobb költségekkel jár illetve magasabb szintű szervezést igényel.

Lámpát rendeltünk tőlük, a webáruház látszólag magyar, viszont az általuk hírdetett csere lehetősége esetén (bontatlanul akartuk kicseréltetni a terméket) azonnal német lesz a cég, fizessünk 13. 000 forintot a postaköltségre! A magyar jogszabályokat, fogyasztóvédelmi törvényeket semmibe veszik! Aki cserét, garanciát akar tőlük a magyar jogszabályok alapján az ne tőlük vásároljon!

 

Beliani Magyarország (1 éve)

Honlapunkon több helyen is föltüntetjük, hogy a Beliani egy svájci online vállalat, valamint 19 országban vagyunk jelen.

Vásárlásom során akadt pár kérdés a kiválasztott termékkel kapcsolatosan, melyről néhány e-mail csere után választ is kaptam. Gyors ügyfélszolgálat. Úgy a termék, mint a rendelés lezajlása is OK, bár a szállítócég lehetett volna pontosabb. 4/5 ajánlom

 
^