A bolt vásárlói közül
93.48% ajánlaná ismerősének a boltot
100.00% kapta meg a terméket 10 napon belül
Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Futárszolgálat Posta |
Fizetési módok: | Készpénz Bankkártya Bankkártyás fizetés - Elmentett kártyával |
Rendelési módok: | Webshop |
Elért minősítések | |
---|---|
![]() Megbízható Bolt Program
Ez a bolt elnyerte a Megbízható Bolt minősítést a vásárlást követő vevői értékelések alapján: 90 nap alatt legalább 10 vélemény esetén, amennyiben a vélemények átlaga eléri a 4,2-t. A "Megbízható Bolt Program" szolgáltatás a vásárlók érdekében készült, ösztönözve a webshopokat minél jobb minőségű szolgáltatás nyújtására. Célja, hogy az online boltok valódi vásárlói továbbíthassák véleményét a vásárlás előtt állók felé. A vásárlás után a felhasználó egy kérdőívet kap, amelyben értékelni tudja a bolt szolgáltatását. |
Írjon véleményt a(z) AbisZoo.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
N
Perfect
AbisZoo.hu (2 napja)
Örülünk, hogy elégedett! :)
Mint mindig mibden rendben volt most is. Továbbra is innen rendelek majd
Gyors kiszállitás
Nincs
AbisZoo.hu (2 napja)
Köszönjük a bizalmat! :)
jó pár terméküknél nagyon kedvező az ár/minőség arány, valamint az ingyenes szállítási lehetőség is egy plusz
AbisZoo.hu (2 napja)
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét! :)
Szuper!
AbisZoo.hu (2 napja)
Köszönjük véleményét! :)
Azért vásároltam itt a terméket , mert jó áron volt.
AbisZoo.hu (1 hete)
Örülünk, hogy elégedett! :)
100 %-os szupik az ajándékok meg pont gyűjtő is remek.
AbisZoo.hu (1 hete)
Köszönjük bizalmát! Várjuk vissza webáruházba! :)
Elégedett vagyok.
AbisZoo.hu (1 hete)
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét! :)
2025. 06. 13. -án 09: 50-kor rendeltem egy “TROVET RRD hipoallergén nyúl kutyknak 12. 5kg” tápot (1 db) 31 988 Ft-ért. A megrendelés folyamán az volt feltűntetve a weboldalon, hogy 23-án várhatóan már ki tudják szállítani. Kaptam egy e-mailt amiben visszaigazolták a kifizetésemet és egy olyat, amiben a csomag nyomonkövetésére van lehetőség és a második e-mail-ben az szerepelt benne, hogy... Tovább »: “A megrendelést felfüggesztették. ” úgy, hogy semmi olyan körülmény nem volt ami indokolta volna hogy ez a státusza legyen (ki volt fizetve, megfelelő adatokat adtam meg, stb). Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy akkor ez most pontosan mit is jelent, hogy: „A megrendelést felfüggesztették. ”, mert ez nem volt indokolt és az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy ne aggódjak semmi probléma nincs csak ideiglenesen nincs készleten ez a táp és hogy azért írja ki ezt, illetve hogy 20-án fog beérkezni legközelebb, amint lesz küldik. Erről később kaptam is egy e-mailt, hogy 20-án érkezik be újra hozzájuk a termék, így nyugodt voltam, gondoltam hátha így még akkor 23-ára meglesz, hiszen már először is ez volt kiírva a rendeléskor, gondoltam hátha erre számolt a rendszer, hogy csak így érkezik be. Erre 23-án küldenek nekem egy e-mailt, hogy sajnáljuk, de továbbra sincs készleten a termék, amit szeretnék és hogy akkor most mi legyen, választok másik terméket vagy elállok a vásárlástól? Szinte azonnal, ahogy küldték az e-mailt felhívtam őket ismét telefonon, hogy reagáljak nekik szóban, hogy akkor legyen valamelyik másik termék íz vagy legyen akkor kisebb kiszerelés (10 kg-os) és adják fel mihamarabb, mert sürgős lenne már, mert nem nagyon van már mit enni a kutyáknak. Azt mondta az intéző hogy rendben mindent megtesz, megnézni/lekérdezi hogy hogy van készlet és a mai napon amint lehet még valamelyiket feladják és írj e-mail-t arról, hogy végül mit tudott intézni. Mondom jó szuper, legalább gyorsan reagálnak, elmondta, hogy nem tudja igazából megsürgetni a szállítást, (mert kértem ha van erre bármi mód akkor azt tegyék meg legyenek szívesek) nem baj de legalább a reakciójából úgy éreztem, hogy az empátia megvolt a részéről így nyugodt voltam tudva hogy intéznek valamit. Aztán aznap már nem jött e-mail, így írásban jópár órával később munka után leírtam ugyanazt, amit telefonon is megbeszéltünk és elküldtem, gondoltam megerősítésként is akkor leírom, hátha csak elfelejtettek válaszolni, de intéztek valamit. Aztán ma 2025. 06. 24. -én reggel jön egy újabb e-mail, hogy: “Elnézést a megkésett válaszert. Kollégáink azt a tájékoztatást adták, hogy az összes többi Trovet táp elérhetö 12, 5 kg-os kiszerelésben. Várjuk szíves visszajelzését, hogy melyiket szeretné! ”. Ez szép és jó de nem értettem ezt, mert én már elmondtam szóban is és írásban meg is erősítettem hogy igazából bármelyik jó és csak küldjék már, azt hittem már aznap adják fel akkor ahogy azt megígérték és csak haladjunk, mert már nincs a kutyáknak kajája. Telefonos egyeztetéskor is szó esett róla, hogyha a nyúlás nincs akkor a bárányos 12, 5 kg-os is jó lenne, úgyhogy adtam meg konkrét információt erre vonatkozóan, erre nem lehet hivatkozni hogy esetleg ez nem történt meg. Ekkorra már elfogyott a türelmem, de mondom felmegyek mégegyszer a weboldalukra és bár ismerem a TROVET választékot, de megnézem mi van fent, erre azt látom, hogy amit én megvettem 31 988-ért azt kirakták 42 999-ért. Pontosan ugyan azt a terméket, felvitték az árát úgy, hogy nincs készleten. (? !? ) A bárányos úgy tűnt, hogy nincs készleten (nem találtam meg a weboldalon) , az összes többi 12, 5 kg-os táp meg ugyanúgy már ezen a drágább áron volt kint. Na kérdem én így válasszak másik terméket, hogy még fizessek rá, úgy hogy 13-a óta csak lopják az időmet? Nem érzem sem fernek sem korrektnek már ott kezdve a dolgot, hogy meg tudok rendleni/ki tudok fizetni egy terméket, ami nincs készleten és akkor a segítség meg elég döcögve és elnyújtva érkezett csak, nem igazán éreztem így utólag, hogy mindent megtettek volna, hogy elégedett legyek, vagy hogy tartsák azokat az általuk elhangzottakat/ígérteket, amik elhangzottak vagy a weboldalon voltak kommunikálva, így beleunva 13-a óta 11 nappal később kértem, hogy utalják vissza a rendelésem árát, mert elállok a vásárlástól. Nem tudom ha rajtuk múlik még meddig szerettek volna elbohóckodni velem, de én ezt már felháborítónak tartom, mert egyértelműen tisztán és nyomonkövetkehetően reagáltam mindenre amit küldtek/mondtak, de nekem már elfogyott ehhez a türelmem.
Gyors szállitás.
AbisZoo.hu (2 hete)
Örülünk, hogy meg van elégedve! :)