Lacoste Challenge Re/Fresh EDT 90 ml

Egyéb ajánlatok

 

Lacoste Challenge Refresh, edt 90ml férfi parfüm

36 080 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
maxiparfum.hu

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 36 080 Ft

További termékek a kategóriából

További Lacoste termékek: Lacoste Parfüm

HUGO BOSS Boss In Motion Edition Electric (Silver-Blue) EDT 90 ml Parfüm 23 870 Ft-tól HUGO BOSS Boss In Motion Edition Electric (Silver-Blue) EDT 90 ml HUGO BOSS Boss In Motion Edition Black EDT 90 ml Parfüm 49 990 Ft HUGO BOSS Boss In Motion Edition Black EDT 90 ml Jil Sander Man EDT 90 ml Parfüm 55 990 Ft Jil Sander Man EDT 90 ml JOOP! Wolfgang EDT 90 ml Parfüm 32 200 Ft-tól JOOP! Wolfgang EDT 90 ml
Termékleírás
Célcsoport Férfi
Típus  Eau de toilette (EDT)
Kiszerelés 90 ml
Csomagolás  Eredeti doboz

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A Challenge Re / Freshel Lacoste egy aromás-fűszeres illatot alkotott 2011-ben. Fejjegyei a nyír és kardamom; szívjegyei: oregánó és rozmaring; alap illatai a pacsuli és a tolu balzsam.  Az 1904-ben született francia teniszcsillag, Jean René Lacoste névadója és egyik alapítója 1927-re már szép sikereket mondhatott magáénak. Arról, hogy a név honnan jött, René így mesélt:"Az amerikai sajtó nevezett el "alligátornak", miután kötöttem egy fogadást a francia Davis Kupa Csapatának kapitányával, melynek egy alligátor bőrből készült táska volt a tétje. Megígérte, hogyha megnyerek a csapat számára egy igen fontos mérkőzést, akkor megveszi ezt nekem. A közönség megszerethette e becenevet, mely remekül kifejezte a pályán megnyilvánuló szívósságomat, ahol sohasem kegyelmeztem kiszemelt prédáimnak... Így a barátom George rajzolt egy krokodilt, amit fölhímeztettem a mérkőzéseken hordott kabátomra. "René 1933-ban André Gilierrel társulva – aki akkoriban az egyik legnagyobb kötöttáru vállalat tulajdonosa – sorozatban kezdte el gyártani a krokodillal hímzett ingeket. Terveztek ruhákat a teniszhez, a golfhoz és a vitorlázáshoz is. A krokodil hamarosan státusz szimbólummá volt. A Lacoste 1952-re már Amerikában is ismertté lett, majd amikor 1963-ban Bernard átvette a cég irányítását az apjától, a cég rohamos növekedésnek indult. Népszerűségének csúcsa a 70-es és 80-as években volt, ekkor kezdtek egyéb termékeket is gyártani, jöttek a szemüvegek, a cipők, az órák , a bőráruk és az illatok. Az első Lacoste illat, a Lacoste 1984-ben született, és férfiaknak szánták. Érdekes, hogy az első női illatot csak 1999-ben dobták piacra. Népszerű férfiparfümök egész sora jött ezután: Elegance , Essential , Essential Sport, Lacoste . Női parfümjei közt népszerű a Cool Play, a Dream of Pink , az Inspiration valamint a Touch sorozat.

Így is ismerheti: Challenge Re Fresh EDT 90 ml, ChallengeReFreshEDT90ml

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.