Ajánlataink a termékre

Termékleírás
VoIP IP Business PBX

VoIP telefonközpont (szerver) leírása:

Részletes termékismertető

Processzor típus: Intel® ATOM D410
Processzor Foglalat: s479 ATOM
Chipset: Intel® NM10 Chipset
FSB: 533Mhz
Memória Típus: DDR2 800MHz 1Gb

Merevlemez: 160 Gb sata2
Integrált VGA: Intel® GMA X3150

IEEE1394: Nincs
AUDIO: 4csatorna HD
LAN: 1x10/100
Forma: M-ITX

Telepítés, támogatás

Az ügyfelek számára a megvalósított megoldás kulcsrakész rendszert kínál. Az általunk forgalmazott IP alapú telefonközpont és eszközöket igény szerint telepítjük, felkonfiguráljuk, és karbantartjuk.

Kis áramfogyasztású alaplap(Alacsony áramfogyasztás jellemzi (1-8watt) melynek méretei nem haladják meg a 25 cm x 25 cm, valamint a forgó és így kopó alkatrészek száma minimális, nincs h?t? ventilátor így szinte zajmentes valamint hosszú éveket képes beavatkozás nélkül üzemelni.

Egyszerűen konfigurálható a webes adminisztrációs felületnek köszönhetően, így a telefonközpont "programozásához" nincs szükséged többé szakemberre. A telefonközpont beállítása olyan egyszerű, mint egy router beállítása. A webes adminisztrációs felületen a beállításokhoz részletes leírást találsz.

Ezen készülék akár 30 párhuzamos hívás kezelésére is alkalmas valamint a kivalló lehetőségeket biztosító telefonközpont szoftver korlátlan lehetőségeket biztosít ügyfelein részére.

Opcionálisan bővíthető analóg vagy isdn fővonali kártyákkal, így bekötheted földi vonalaidat. De meglévő számaidat VoIP-ra is "áthordozhatod", kihasználva az igen kedvező percdíjakat, és ebből ügyfeleid semmit nem vesznek észre.

Természetesen hangposták állnak rendelkezésedre létező és virtuális mellékeiden. A hangposták személyre szabhatóak, jelszóval védettek és a hangüzeneteket e-mailben is megkaphatod.

Funkciók

hívószámkijelzés
hívásátadás
hívásátirányítás
hívásvárakoztatás
csengetési csoportok
csengetés-vándorlás
konferenciahívás
hangposta rendszer (Voicemail rendszer: message to email + WEB User felület)
fax to e-mail szolgáltatás
híváskorlátozás
hangbemondás
tartás zene (MP3 formátumban)
részletes forgalmi kimutatás (PDF formátumban)stb.

· A rendszer egy Linux alapú önálló szerver számítógépen fut és nincs szükség hagyományos PBX hardverre. Kialakításakor a rugalmasság, a flexibilitás és a megbízhatóságon volt a hangsúly.

· A szoftver támogatja és használja az európai és amerikai jelzésrendszer típusokat. Képes mind a hagyományos telefonszolgáltatók, mind mobilszolgáltatók nyilvános hálózataival, akár analóg akár digitális ISDN BRI/PRI vonalakon keresztül kapcsolódni.

· A hagyományos alközpontoktól eltérően a rendszer Voice Over IP működéséhez nincs szükség speciális hardver elemekre. Az IP telefonok mellett a rendszer kezeli a hagyományos telefon készülékeket (ezeket adapterek segítségével) és használható az általunk telepítethető soft phone alkalmazással is.

· Műszaki javaslatunk komplett alközponti szolgáltatást nyújt ügyfeleink számára. A hagyományos funkciók mellett megemlítjük a hívószám kijelzést, a SIP és H. 323 protokollokon történő kommunikációt, a konferenciakezelést, és a telefonkönyv kitárcsázó funkcióval szolgáltatásokat).

Alközpont – PBX
 Egy olyan alközpont, amely versenyez mind tulajdonságban mind működésben a hagyományos alközpontokkal.  
Más hagyományos alközpontok jóval drágábbak, nagymértékben licence függők, és saját bővítőkártyáit és rendszerkészülékeit kell használni.
 Jóval költséghatékonyabb, alacsony karbantartás igényő, flexibilis és együttmőködik minden hang- és adathálózattal.  
 Egy ISDN BRI vagy ISDN PRI kártyával, egy hagyományos PC-vel, és a megfelelő szakmérnök segítségével le lehet cserélni egy hagyományos alközpontot, vagy a régi alközponthoz kapcsolódva VoIP képessé tehető a régi berendezés, miközben persze jelentősen bővül a szolgáltatások listáját. Az Asterisk szoftverbe integrálva van a szokásos IP telefon protokollok (pl H. 323, SIP). Az analóg telefonok, gyártótól függetlenül használhatóak a rendszerben. Az Asterisk rendszerek szilárdan és stabilan működnek 

· Intelligens Válaszadó Rendszer – IVR
 Flexibilis IVR képessége megengedi, hogy a felhasználó akár adatbázis integrációt is használjon, és a menük hangállományait meghallgassa. Használhatunk MySQL-t vagy egyéb nyílt rendszerű adatbázist. Az Asterisk IVR-ban normál tone vezérléseket lehet kiadni. Adatbázisba képes rekordokat írni, adatbázisból képes adatokat lekérdezni.  
Az IVR-ban több szintű fa (menü) struktúra alakítható ki.

Automata kezelő – Auto Attendant
 Automata-kezelő tartalmaz hangbemondásokat, „zenetartásban szolgáltatást, hangüzenet továbbítást további lehetoségekkel (e-mailküldés). Hívástartás közben választható, hogy zenét vagy el?re rögzített szöveget hallgasson az ügyfél. Különálló automatakezelő funkciók használhatóak, különböző helyzetekhez. A hangposta flexibilisen használja a mellékeket, dolgozói osztályokat, címtárakat. Az Asteriskben a hangposta kapacitás csak a szerver PC kapacitásától függ, szemben a hagyományos alközpontokéval, amelyek licence kötelesek.

· Konferencia híd – Conference Bridge
A „Meet Me Bridge teljes funkcionalitása integrálva van az Asterisk-be, és támogatja a több résztvevős üzleti konferenciabeszéléseket is. A konferencia vezetője tudja meghatározni, hogy csak hallgatni vagy hallgatni és beszélni is lehessen a konferencián belül. Ha a konferencia vezetője kiszáll a beszélgetésből, akkor a kapcsolat megszűnik. Minden különböző beszélgetésnek különböző PIN kódja lehet, így akár egy időben több konferenciát is fel lehet építeni.

· Média szerver – Media Server
 Megnöveli a meglév? alközpontok és átjárók tulajdonságait PSTN vagy IP szolgáltatásokkal. Használható, úgy, mint egy hagyományos rendszer, vagy mint egy soft switch. Az Asterisk bővített szolgáltatásokkal és funkcionalitásokkal rendelkezik a hangposta- és a konferencia szolgáltatások terén. Távoli irodákba, telephelyekre minimális költségráfordítással helyezhetők ki VoIP mellékek, melyek úgy muködnek, mintha készülékek egy telephelyen lennének (a telephelyek, irodák közötti telefonálás ingyenes).  

· VoIP és Protocol átjáró – VoIP and Protocol Gateway
 Széles körben támogatja a hagyományos TDM és a VoIP protokollokat, rugalmas átjáró kezelést biztosít a különböz? csatornákon. Az Asterisk használata nem csak egyszerű, hanem könnyen kommunikál más telefonos csatornákkal, pl. : E1/T1, PRI, BRI, SIP stb. Ez lehetővé teszi a különböző átjárók használatát, redundánssá tételét.  

· VoIP kapcsoló – VoIP Switch
 Egy olyan soft switch, amely helyettesíti a hagyományos TDM alapú alközpontok tudását. Megtalálhatóak benne a mellékek, az átjárók, média szerverek és egyéb Asterisk szerveralkalmazások. Kezelni tud bármilyen virtuális VoIP protokollt, megtalálható benne SIP, IAX, H. 323, MGCP, és a Skinny.  

· Hívás rekordok – Call Detail Records (CDR)
 Folyamatosan gyűjti a hívás rekordokat és küldi a címtárnak. Ezekből a rekordokból lehet kinyerni a fontos információkat, statisztikákat (pl. : díjszámlázó szoftvernek Call Center alkalmazásoknak). Ezek a hívásrekordok érkezhetnek mind kimenő mind bejövő hívásokból.  

· Call Center funkcionalitás

 
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^