Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

5 999 Ft
+ 799 Ft szállítási díj
Raktáron
Termékleírás
Ajánlott korosztály: 8-99 éves korig Ajánlott nem: fiúknak és lányoknak Játékosok száma: 2-4 fő Játékidő: 15-20 perc Anyaga: fa + papír + műanyag Doboz mérete: 33 x 5,5 x 23 cm Doboz tartalma: 1 óra 10 nagy építőkocka 60 építőkártya 1 dobókocka (1-es, 2-es, 3-as számokkal) 1 játékleírás A játék célja A kártyák építményeket ábrázolnak, ezeket kell a játékosoknak adott idő alatt felépíteniük. Minél sikeresebbek az építésben, annál több pontot érnek el. Előkészületek A dobókockát és az építőkockákat odakészítjük az asztal közepére. A legfiatalabb játékos kezd, bal oldali szomszédja pedig megkapja az órát. Indulhat a játék! Az óramutató járásának irányában haladva játszunk. A soron lévő játékos (az építőmester) maga elé veszi a tíz építőkockát és keze ügyébe helyezi a képpel lefelé néző kártyarakást. Ezután dob egyet a dobókockával. Bal oldali szomszédja beállítja az órán a dobott számot úgy, hogy benyomja a STOP gombot, majd az idő beállításához a tekerő jelzését a dobott számhoz igazítja. Amint az építőmester megadja a jelet a kezdéshez, bal szomszédja megnyomja az óra START gombját, az építőmester pedig belekezd az építésbe. Az építés Először is felcsapja a kártyarakás legfelső lapját és nyomban hozzáfog az ábrázolt építmény lemásolásához. Ha a képen látható építmény kizárólag szürke kockákból áll, akkor az építőmesternek csupán a kockák megfelelő helyzetére kell ügyelnie. A színnek itt nincs szerepe. Ha a kártyán színes kockák láthatók, akkor a játékosnak az építményt a színeknek megfelelő elrendezésben kell megépítenie. Ha az építmény hibátlanul elkészült, de az óra még jár, akkor a játékos megfordít egy újabb kártyát és nekilát a következő építménynek. Ehhez valamennyi kocka újra a rendelkezésére áll. A többi játékos közben felügyeli, hogy az építőmester hibátlanul építkezik-e. Ha tévedést vesznek észre, azonnal figyelmeztetik. Ilyenkor a hibát ki kell javítania, és csak ezt követően nyúlhat az újabb kártya után. Figyelem! Gondoskodni kell arról, hogy mindig elegendő építőkártya álljon az építőmester rendelkezésére. Ha a kártyarakás fogyóban van, a már felhasznált kártyalapokat keverjük jól össze és újabb kártyarakásként helyezzük készenlétbe, még mielőtt a játékos hozzáfogna az építkezéshez. Értékelés Ha lejárt az idő, a játékos összeszámlálja már teljesített kártyáinak pontjait. Ezt a számot felírja magának egy papírra. A be nem fejezett építmény kártyáját nem értékeljük. Ezt a kártyát a többi, már lerakott lappal együtt a felhasznált kártyák rakására kell tenni. Az értékelés után az építőkockákat, az építőkártyákat és az órát is eggyel-eggyel tovább adjuk. A játék vége A játék akkor fejeződik be, amikor már minden játékos négyszer volt soron. Akinek a legtöbb pontja van, az számít a legjobb építőmesternek, egyúttal ő a játék nyertese. Játék „kisebb építőmesterekkel Ha „profik játszanak fiatalabb vagy gyakorlatlan játékosokkal, az építőkártyákat két rakásra osztjuk. Egyikben a kék számjegyű kártyák lesznek a fiatalabb ill. gyakorlatlan játékosoknak, másikban a piros számmal jelzett lapok a „profik számára. Az értékelés során ez esetben minden lap csak 1 pontot ér. Így is ismerheti: Make N Break, MakeNBreak
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^