Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
Termékleírás
A játék célja: A leggyorsabban lemásolni az építőkártyákon található építményeket. A legsikeresebb játékos nyeri a legtöbb díjat is. Előkészületek: A legelső játék előtt óvatosan pattintsuk ki a perforált részből az érméket. Az építőkártyák: Minden kártyának két oldala van, A sárga oldalon 3 vagy 4 építőelem látható, míg a piros oldalán 5 vagy 6. A kezdéshez helyezzük el a kártyákat a tartóban, elsőként a sárga oldalukkal felfelé. Néhány játék után már a pirosat is használhatjuk. A tertó másik felében az érméket helyezzük el. A játék menete: Minden körben lesz egy játékmester, aki nem vesz részt a játékban, viszont őadja meg a jelet a kezdésre. Minden játékos választ egy színt, és az ahhoz tartozó építőelemeket magához veszi. Ha kevesebb játékos van, mint ahány szín, a maradékot visszatesszük a dobozba. A natúr elemeket hagyjuk az asztal közepén. Ha 2 - 3 játékos van, csak egy ilyen elem maradjon az asztalon, ha 4 játékos játszik, akkor 2, és ha 5 játékos van, akkor mindhárom elem  az asztalon marad. Kezdődjék az építkezés: A játékmester összekeveri a kártyákat, és elhelyezi a kártyatartóban. Ha a játékosok felkészültek, kezüket építőelemeik fölé teszik, és ekkor a játékmester kiveszi az első kártyát, és felállítva helyezi a kártyatartó elejébe, majd megadja a kezdéshez a jelet, pl. : vigyázz, kész, rajt!A játékosok csak ekkor kezdhetik el a játékot. Amint egy játékos elkészült egy az építménnyel, gyorsan maga elé veszi a natúr építőelemet, és építménye addig marad a helyén, amíg a játékmester meg nem nézi, hogy mindenki jól oldotta-e meg a feladatot. A játék addig folytatódik, amíg minden elemet felhasználtunk az asztalról. A játékmester ellenőrzi, hogy az a játékos, aki a natúr elemet elvette, jól építkezett-e. Ha igen, kap egy érmét, ha viszont hibázott, nem kap semmit. Azok a játékosok, akik nem tudtak natúr elemet szerezni, nem kapnak érmét. Minden kör után egy következő játékos lesz a játékmester. A játék akkor ér véget, amikor az első játékos 10 érmét gyűjt össze. Variációk két játékos számára: A kártyatartót elhelyezik jól láthatóan, majd mindketten felkészülnek a játékra. Az egyik játékos kiveszi a kártyát és a tartó álló részébe helyezi, megadja a jelet, és mindketten elkezdik az építkezést. Aki előbb elkészül, magához veszi a natúr elemet. Ha jól épített, kap egy érmét, és a játék így folytatódik tovább. Tartalom: 27 db építőelem 5 színben, 50 db építőkártya, 48 db érme, 1 db kártyatartó Így is ismerheti: Make N Break Junior, MakeNBreakJunior
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^