Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

Termékleírás
  • Ajánlott: fiúknak és lányoknak
  • Anyaga: papír
  • Életkor: 5-12 éves korig
  • Játékosok száma: 2-6
  • Játékidő: 10
  • Doboz mérete: 10 x 2 x 12,5
Mint a nyuszik, úgy ugranak a játékosok egyik képről a másikra, a fakorongokon át! Bizony itt gyorsnak és ügyesnek kell lenni, mert a homokóra pereg! Ha előre akarsz ugrani a korongokon, nem csak arra kell emlékezned, amit láttál, hanem azt is meg kell jegyezned, ami éppen következik! A játék

Az éppen soron lévő játékos megpróbál 30 másodperc alatt minél több szimbólumot helyesen megnevezni. Minél több szimbólumot sikerül a játékosnak helyesen megneveznie, annál előrébb vándorolnak a fakorongok a szimbólumkorongokon. A játékot az a játékos nyeri, aki a legtöbb szimbólumot sorolja fel helyesen.

A játék elkészítése

Figyelem! A kék fakorongot a játékosok csak a profi játékvariációban használják. Addig ezt a korongot félre kell tenni.
A játékosok helyezzék a homokórát, a narancs- és piros színű korongokat az asztalra. A szimbólumokat megkeverés után félkör, vagy csigavonalban az asztalra kell teríteni úgy, hogy jól látható legyen, hol kezdődik (baloldal) és hol ér véget (jobboldal) a sor.
Figyelem! A szimbólumkorongokat úgy kell elhelyezni, hogy 4-5 cm távolság legyen köztük azért, hogy a játék folyamán a fa korongokkal könnyedén letakarhatóak legyenek.

A játék menete

A játékot a legidősebb játékos kezdi, ő lesz az első „megfigyelő. A „megfigyelő alaposan megfigyeli a felfordított szimbólumkorongokat különösen a baloldalon álló első kettőt (a sor kezdetén). Miután a játékos megjegyezte az első két szimbólumot, letakarja őket a két fakoronggal. A „megfigyelő még egy nagy levegőt vesz, majd megfordítja a homokórát. A játék ekkor kezdődik el! A „megfigyelő megnevezi az első szimbólumot, miután hangosan, érthetően kimondta a nevét, egy játékostársa azonnal áthelyezi arról a szimbólumról a következő szabad szimbólumra a fakorongot.
Fontos! A fakorongot mindig egy játékostársnak kell áthelyeznie, sosem a „megfigyelőnek! A fakorongot a játékostársnak ügyesen, és lehetőleg gyorsan kell mozgatnia a korongokon.
A „megfigyelőnek ekkor a következő fakorong alatt lévő szimbólumot kell megneveznie. Ha a „megfigyelő hangosan és helyesen mondta ki a szimbólum nevét, a fakorongot a játékostársa megint továbbhelyezi.
A „megfigyelő az eddig leírtak szerint folytatja a játékot. A fakorongokat pedig minden esetben a következő szabad szimbólumra helyezi a játékostárs, így a fakorongok balról jobbra haladnak előre a szimbólumokból kialakított játékfelületen.
A „megfigyelő játékosnak nagyon kell figyelnie, mert mikor kimondja az egyik szimbólum nevét, közben meg kell jegyeznie a következő szabad szimbólum képét is! Ugyanis a következő szabad szimbólumot a játékostársa a helyes válasz adásakor rögtön letakarja és a „megfigyelőnek azt egy lépéssel később meg kell tudnia nevezni!
Fontos, hogy a játékostárs a fakorong áthelyezésekor körültekintően nem kapkodva járjon el. Várja meg, míg a „megfigyelő kimondja a szimbólum nevét.
A „megfigyelő a játékot egészen addig folytathatja, amíg a homokóra le nem pereg és helyesen sikerül a szimbólumokat megneveznie. Ha a „megfigyelő hibát vét, vagy lepereg a homokóra, számára a forduló véget ér. Ekkor a „megfigyelő összeszámolja pontjait úgy, hogy megszámolja hány szimbólumot sikerült helyesen megneveznie.
A játékot a következő játékos folytatja úgy, hogy átveszi a „megfigyelő szerepét, a vele szemben ülő játékos pedig a „játékostárs szerepét.

A játék vége

A játékosok addig játsszák a fordulókat, amíg minden játékos egyszer „megfigyelő volt. A játékot az a játékos nyeri, aki a legtöbb pontot gyűjtötte.
A játékosok a fordulókban szerzett pontjaikat egy lapra feljegyezhetik, így akár több olyan fordulót is játszhatnak, amikben minden játékos kétszer egymás után lesz „megfigyelő. A fordulókban szerzett pontokat a játék befejezésekor a játékosok összegzik.

Profi játékosoknak!

A profi játékosok a játékot mindhárom fakoronggal játsszák! A játék alapszabálya erre a játékvariációra is változtatás nélkül érvényes. A „megfigyelő játékosnak ebben a játékvariációban is meg kell neveznie a baloldali korong alatt lévő szimbólumot. Ha a játékos helyesen nevezi meg a szimbólumot, a fakorongot a következő szabad szimbólumra (átemelve a másik két fakorongon) kell áthelyezni. A játék tartalma: 21 db szimbólumkorong, 3 db fakorong, 1 db homokóra, 1 db játékszabály Így is ismerheti: HopplaHopp
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^