Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

8 070 Ft
+ 890 Ft szállítási díj
Raktáron
8 990 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron
8 995 Ft
+ 990 Ft szállítási díj
Termékleírás
A Quoridor Classic szintén fából készült gyerekváltozata maga is több gyermekjáték-díj nyertese bájos szürke egerekkel, színes sajtokkal és megkerülendő akadályokkal. A játékosok megpróbálják minél fürgébben átjuttatni az egerüket a tábla másik oldalán várakozó sajtokhoz. A szabályok egyszerűek, a fordulók gyorsak, a váratlan fordulatok garantálják az izgalmat az egész családnak. QUORIDOR CLASSIC KID - A JÁTÉK CÉLJA Az a játékos nyer, aki eléri az alapvonalával szemközti alapvonal valamelyik négyzetét. (9. ábra) JÁTÉKSZABÁLY 2 JÁTÉKOS RÉSZÉRE A játék elején az akadályokat a tábla mellé rakjuk (8 akadály mindkét játékosnak). Mindkét játékos megfog egy egeret, és lehelyezi az alapvonala közepére, majd lerak egy ugyanilyen színű sajtdarabot a tábla másik végébe, hogy ezzel jelezze a célt. (1. ábra) Sorsolással döntsük el, hogy ki kezdi a játékot. A JÁTÉK MENETE A soron következő játékos választhat, hogy lép egyet az egérrel, vagy elhelyez egy akadályt a táblán. Ha elfogyott az akadály, már csak az egérrel lehet (és kell) lépni. AZ EGÉR MOZGATÁSA Az egérrel egyszerre egyet lehet lépni bármelyik irányba – előre, hátra, balra, jobbra (2. ábra). Az egereknek meg kell kerülniük az akadályokat (3. ábra). AZ AKADÁLYOK LERAKÁSA Az akadályoknak mindig 2-2 mezőt kell elválasztaniuk (4. ábra). Az akadályok segíthetik a játékosokat az előrelépésükben, illetve lassíthatják az ellenfél előrehaladását, de nem használhatjuk őket arra, hogy teljesen megakadályozzuk az ellenfelet a célba jutásban: egy kivezető utat mindig szabadon kell hagyni (5. ábra). SZEMBENÁLLÁS Ha két egér egymással szembekerül két szomszédos mezőn úgy, hogy nincs közöttük akadály, a soros játékos átugorhatja az ellenfele egerét, és leteheti a sajátját az ellenfél egere mögé. (6. ábra) Ha az ellenfél egere mögött van egy akadály, a játékos az egerét elhelyezheti az ellenfélé mellé balra vagy jobbra (de csak ha arra nincs akadály – lásd 7. és 8. ábra). A JÁTÉK VÉGE A játéknak akkor van vége, ha valakinek az egere átjut a szemközti alapvonal bármelyik mezejére – a játékot ő nyeri. (9. ábra) JÁTÉKSZABÁLY 4 JÁTÉKOS RÉSZÉRE A játék kezdetén a 4 egeret a tábla négy szélének közepére helyezzük. Minden játékos 4 akadályt kap. A játékszabály megegyezik a 2 személyes játék szabályaival, annyi kiegészítéssel, hogy az egér nem ugorhat át egynél több egeret. Kiemelten fejlesztett készségek: ◗ logika ◗ kombináció ◗ taktika Így is ismerheti: QuoridorKid
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^