Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

4 939 Ft
+ 599 Ft szállítási díj
Raktáron
4 970 Ft
+ 890 Ft szállítási díj
Raktáron
4 990 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron
Termékleírás
LÉLEKPILLANGÓ HUMOR-MEGÉRZÉS-ÖNISMERET-EMBERISMERET

Ajánlott korosztály: 7 éves kortól

Játékosok száma: 2-6

Játékidő: 20perc

A LélekPillangó társasjátéka a játékosokat humoros kalandra hívja, amely önmagunk és egymás megismeréséről szól.
A kártyákon sokféle kép látható, amelyek közül mindenki önmagának és a többieknek választ egyet-egyet. A játékosok megpróbálnak egymásra hangolódni, és kitalálni, ki melyik kártyának örülne jobban.
Minél gyakrabban tippelik meg jól, hogy milyen képet választanak a többiek, annál több ponthoz jutnak.
A választást meglepetéskártyák teszik még izgalmasabbá.
A döntéseink arról szólnak, hogy milyen helyzetben melyik képpel van szorosabb kapcsolata egy-egy játékosnak.
A játék doboza a társasjáték mellett még egy különleges, valóságalapú, ajándékozó játékot is tartalmaz. Az ajándékozó játék akárhol, akárkivel játszható.
Az ajándékozó kártyákat tetszőleges élethelyzetekben odaadhatjuk valakinek, ezzel téve különlegessé számára a pillanatot.

JÁTÉKSZABÁLY

A LélekPillangó társasjátéknak két játékmódja van: az alapjáték és a szituációs játék.
Az alapjátékot 2–6 játékos játszhatja, és a játékosok számától függően 15–40 percig tart.
A táblát ehhez az A oldalával felfelé helyezzétek középre.
A játék lényege itt az, hogy kitaláljátok, ki minek örül a legjobban.
A szituációs játékot 3–6 játékos játszhatja, és a játékosok számától függően 25–60 percig tart.
A táblát ehhez a B oldalával felfelé helyezzétek középre.
A játékot itt Szituációkártyák színesítik.

A JÁTÉK CÉLJA

A cél kiválasztani a ránk leginkább jellemző képet, és minél többször, minél pontosabban kitalálni, hogy a másik fél melyik képet választja magának.

ALAPJÁTÉK

Előkészületek az alapjátékhoz

A táblát az A oldalával (amelyen nincsenek ikonok) felfelé helyezzétek középre.
Minden játékos vegyen maga elé egy általa választott színből egy Tippkorongot és egy bábut.
Válasszatok egy kezdő játékost, és ő vegye magához a szürke Jelölőkártyát, továbbá egy-egy
Jelölőkártyát minden játékos színében. Ő lesz az első osztó a játékban.
A senkihez nem tartozó játékbábukat, korongokat és Jelölőkártyákat tegyétek vissza a dobozba.
A 60 Pillangókártyát és a 21 Ajándékozó Pillangókártyát keverjétek meg, majd tegyétek képpel lefelé a tábla mellé.
Ez lesz a húzópakli.
Az Ajándékozó Pillangókártyák alján látható kódnak a társasjátékban nincs jelentősége.

A játék célja

A játék célja az alapjátékban az, hogy olyan képüzenetű kártyákat ajándékozzunk egymásnak, amelyeknek a másik örül.
Az öröm forrása lehet a kép és az illető közötti bármilyen pozitív érzelmi kapcsolat, emlék, asszociáció, ami őt jellemzi.
Pont jár azért is, ha sikerül eltalálni, melyik képet választja a másik, és azért is, ha azt kapjuk, amit szeretnénk.
Az győz, aki több pontot szerez magának és másoknak.
A szituációs játékban azt kell kitalálni, hogy a Szituációkártyákon szereplő helyzetekben ki melyik képet választaná.

A doboz tartalma

6db játékbábu
1db játéktábla
6db tippkorong
7db jelölőkártya
25db szituációkártya
60db pillangókártya
21db ajándékozó pillangókártya
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^