Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

Termékleírás
Nagyon figyelj a jelzésekre és vigyázz, az ellenfél ki ne lesse a titkotokat! A kártyapakliban minden gazdihoz tartozik egy hozzáillő kutya. Ha sikerült egy összetartozó párost begyűjteni már csak a csapattárssal kell tudatni, hogy megtarthassa a csapat a kártyapárt. Reméljük figyel a közösen kitalált titkos jelre, és kapcsol időben, mielőtt az ellenfél leleplezi a jelzést. Játékosok száma: 4 vagy 6 fő (két-két fős csoportokban) CSOPORTJÁTÉK – kizárólag csapatokat alkotva játszható! A játék célja: a ti csapatotok legyen az, aki a legtöbb kártyapárt összerakja A játék előkészülete: a 36 lapból álló paklit jól keverjétek össze, és osszátok szét egyenlően a játékosok között. Minden csapat a játékot megelőzően találja ki a saját titkos kódját, jelzését: ez lehet pl. fejvakarás, hajtekergetés, vagy a beszélgetésbe beépített titkos szó… Az egy csapathoz tartozó játékosok tagjai egymással szemközt foglaljanak helyet. A játék menete: a játék az óramutató járásának megfelelően halad. A legfiatalabb játékos húzzon egy lapot az előtte lévő játékostól, aztán ő ajánlja fel a pakliját a következő játékosnak húzásra… a játék aztán ezen rend szerint folytatódik. A játék során annak a játékosnak, aki a húzást követően párra talál a saját paklijában, a titkos kóddal üzennie kell játékostársának, hogy párjuk van. Ha a csapat másik játékosa „veszi az adást, azonnal kiáltania kell, hogy „PÁR! A bekiabálás után természetesen a játékostársnak fel kell fednie a párt; ha az valóban megvan, akkor a csapat megtarthatja azt. Ha a játékostárs félreértelmezte a titkos jelzést, és a társa kezében nincs pár, akkor elveszítenek egy, már megnyert kártyapárt. Ez a kártyapár kikerül a játékból. A játék során bármikor az ellenfél játékosai „ELLENPÁR –t kiálthatnak, ha úgy gondolják, hogy megfejtették a másik csapat titkos kódját. Ebben az esetben az „Ellenpár-t kiáltó csapatnak be kell mutatnia azt a titkos kódot, melyet – szerintük- a másik csapat használ. - ha a megfejtett kód helyes, a kódot használó csapatnak az aktuális kártyapárt oda kell adnia a kódot megfejtő csapatnak. A megfejtett kód helyett a leleplezett csapatnak új kódot kell kitalálnia; ha ez megvan, folytatódhat a játék. - ha a megfejtett kód mégsem jó, akkor az „ELLENPÁR-t kiáltó csapatnak kell egy, már megnyert kártyapárt adnia az ellenfél csapatának. Figyelem! Minden csapat csak egy titkos kódot használhat mindaddig, amíg az le nem lepleződik! Ha egy játékosnak elfogytak a lapjai, akkor is játékban marad, hogy játékostársának segíthessen „PÁR-t vagy „ELLENPÁRT-t észrevenni. A játék vége: ha egy csapat mindkét tagja kezéből elfogyott a lap, a játék véget ér. A partit az a csapat nyeri, akinek több párt sikerült gyűjtenie. A játék tartalma: - 36 kártyalap (18 pár) Így is ismerheti: PititKems
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^