DJECO Méchanlou - Piroska és a farkas

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

Termékleírás
Rakd ki a lapokat és mond el a mesét!
A népszerő mese kártyás változata. Mint a mesében itt is óvakodj a farkastól.
Ajánlott életkor: 4-7 éves kor között Játékosok száma: 2-4 fő Játékkártyák: 50 db kártya (24 történet-kártya, 10 db farkas kártya, 8 db bokor alakú „vadász az erdőben kártya, 8 db bokor formájú „farkas az erdőben kártya)
A játék célja: légy te az első mesemondó, akinek sikerül kiraknia a Piroska és a farkas című mese lapjait A játék előkészülete: jól keverjétek össze a bokor formájú kártyákat. Véletlenszerűen bármely 8 darabból rakjatok ki egy kört, a kör közepére tegyétek a maradék 8 bokor alakú kártyát – természetesen képes felükkel lefordítva. Ha a játék során a farkas megtámadja egy kártyádat, a bokrok közül kell választanod kártyát, hogy védekezhess. (a részletes szabályt később ismertetjük) Keverjétek össze a Piroska és a farkas meséjét ábrázoló történet kártyákat (a történet egymás után következő darabjait a lapokon látható számok is jelzik) és a farkas kártyákat – jó alaposan! Osszatok minden játékosnak 3 lapot! A maradék paklit tegyétek az asztal közepére, hogy mindannyian jól elérhessétek. Kezdődhet a játék!
A játék menete: Mindenkinél van 3 kártya. Emeljétek fel azokat és nézzétek meg, milyen lap jutott hozzátok. Kezdjen a legfiatalabb játékos. Amikor egy játékosra kerül a sor, az alábbi 3 akció közül választhat: - Vagy lerak egy számozott történet kártyát maga elé. (a sorrend nem számít, lehet akár a 3-as kártyával is kezdeni, az egyetlen megkötés, hogy a 6-os kártyát csak akkor rakhatod le, ha az első öt már előtted van) - Vagy cserél egy kártyát. Tedd a cserélni kívánt kártyádat lefordítva a pakli aljára és húzd fel a legfelső lapot. - Vagy próbálj elnyerni egy történet-kártyát valamelyik társadtól! Ehhez farkas kártyával kell rendelkezned. Ha van „farkas kártyád, játszd ki, tedd egy társad olyan történet kártyájára, amelyet meg szeretnél szerezni. Ha ez, azaz „farkas-támadás történik, akkor a „megtámadott játékos a következőt teszi: megpróbálja megvédeni a történet kártyáját úgy, hogy a körbe rendezett bokor kártyák egyikét felfordítja. Az alábbi mondóka sokat segít a védekező kártya megtalálásában: "Kinn Piroska, benn a farkas. Távozz tőlem, te nagy ordas. Ha a felfordított kártya vadászt ábrázol, a játékos megvédte a kártyáját (hisz a vadász elriasztotta a farkast). Ha farkas bújt a bokor alá, akkor sajna a farkas elcseni a kiválasztott kártyát, így az a támadó játékos történetéhez kerül. A felfordított bokor kártyát fordítsátok vissza, tegyétek a középen szereplő bokor kártyák alá és a bokor-pakli tetejéről pótoljátok a körbe a 8. darabot. A támadást intéző farkas kártyát tegyétek a pakli aljára. Figyelem! Minden akció után a játékosoknak a központi pakliból 3-ra kell pótolniuk a kártyáik számát! Ezt ne felejtsétek el! Az akció után a következő játékosra kerül a sor a fent ismertetett szabályok szerint. A játék vége: ha egy játékos előtt a történethez tartozó 6 kártya kirakásra kerül, akkor megnyerte a játékot! (a kártyalapok puzzle-ként is funkcionálnak!) Így is ismerheti: Méchanlou Piroska és a farkas, MéchanlouPiroskaésafarkas, Méchanlou Piroska és a farkas, Méchanlou-Piroskaésafarkas
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^