Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
Termékleírás
Hurrá nyaralunk! De vajon milyen programokat engedhetsz meg magadnak? Ha okosan osztod be a pénzed, sok programon részt vehetsz és te nyered meg a játékot. A játék célja: a költségvetésedből a legtöbb program megvásárlása (játékonként 5 témából választhattok), azaz töltsd TE a legaktívabban a nyarat! A játék megkezdése előtt: minden játékos kapjon 100 fityinget. A maradék pénzt tegyétek a húzópakli mellé. Keverjétek össze a 8 db számozatlan tevékenység kártyát: ebből egyikőtök találomra húzzon ötöt (a maradékot tegyétek félre, ebben a játékban nem lesz rájuk szükség). Most a kihúzott 5 tevékenység minél hamarabbi begyűjtése lesz a cél. Keverjétek össze a 16 speciális akciókártyát és az öt tevékenységhez tartozó nyári programokat ábrázoló, értékkel ellátott kártyákat. A paklit képes felével lefelé tegyétek az asztal közepére - ez lesz a húzópakli. Játékszabály: a legfiatalabb játékos emelje fel a húzópakli tetején lévő lapot. Ha a kártya tevékenységet ábrázol: - a játékos megvásárolhatja, azaz a kártyán látható értékben pénzt ad a banknak. A játékos megtartja a kártyát. - a játékos nem tart igényt a felhúzott kártyára. Ilyenkor a kártya a húzópakli aljára kerül, és a soron következő játékos folytatja a játékot. Ha speciális akciókártyák kerülnek felfordításra, akkor a következő szabályok érvényesek: - Nap-kártya: a bank a által mutatott összeget fizeti a szerencsés nyaralónak) - Vásárlás-kártya: a játékosnak a többiek már megszerzett kártyái közül kell választania egyet, és azt megvásárolni. A kért kártyát a játékosok kötelesek átadni; a kártyáért járó pénz az eladót illeti. - Aukció-kártya: a játékosnak a saját kártyái közül ki kell választania egyet, és aukcióra, árverésre bocsátani azt. A licit 5 fityingről indul (bármilyen értékű is a kiválasztott lap); a licitet az aukció-kártyát húzó játékos után következő játékos kezdheti. A licit tétje mindig 5 fityinggel emelkedik, a legmagasabb tétig. Ha senki nem ígér többet, a legmagasabb árat ígérő játékos viheti a lapot. A lapért járó fityingeket természetesen az eladó kapja. Ha a játékosok közül senki nem licitál a lapra, akkor azt a bank veszi meg 5 fityingért - a lapon látható értéktől függetlenül. Ilyenkor a lap a húzópakli aljára kerül. - Adó-kártya: a játékosnak minden nála lévő program-kártya után 5 fityinget kell fizetnie. Ha nincs a birtokodban elég készpénz, akkor el kell adnod annyi kártyát, hogy a befizetendő adót fedezni tudd. Az eladásra szánt lapokat először a többi játékosnak van lehetősége megvenni a lentebb ismertetésre kerülő eladás szabályainak megfelelően, ha ez nem történik meg, akkor a bank veszi meg a kártyákat. - Eladás-kártya: amikor egy játékosra kerül a sor, akkor arra is használhatja körét, hogy kártyát adjon el a többi játékosnak (vagy, ha senki nem jelentkezik, akkor a banknak). Ha bárki egy eladásra kínált kártyát szeretne megszerezni, akkor a legalacsonyabb eladási ár a kártyán szereplő összeg + 5 fityingről indul. Ha egy játékosnál több pályázik a felajánlott kártyára, akkor licit kezdődik. A tétek 5 fityingenként emelkednek. A kártyát a legtöbb pénzt fizető játékos viszi; az eladásért járó pénz az eladót illeti. A játék vége: Az a játékos nyer, aki mind az 5 különböző programból gyűjtött kártyát, és több programkártyája van, mint a játékostársainak. A játék tartalma: - 8 tevékenység kártya (Űrutazás, Vadászat, Búvárkodás, Tengeri hajóút, Bújócska, Városnézés, Versenyek, Extrém sportok - 32 nyári program kártya - 16 speciális akció kártya - Bankjegyek
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^