DJECO Gyönyörű tündér - Fée Toibelle

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

Termékleírás
Új társasjáték a djecotól kislányoknak! A tündérek versenyben vannak, hogy kinek sikerül a leggyorsabban összegyűjtenie a kellékeket, hogy visszatérhessen a várba. A legjobbban figyelő Tündér, aki  jól válsztja meg az útvonalát, és megszerzi az összes kelléket:koronát, nyakéket, kézitáskáskát, legyezőt az a varázslatos hintón térhet vissza a várba. Mesés tündér társasjáték kis Tündéreknek!
A játék célja:              Légy te az első tündér, aki visszatér a várba a hintóján hibátlanul felöltözve (azonos színű: korona, nyaklánc, kézitáska, legyező)!
 
A játék előkészítése: A játékosok tegyék középre a játéktáblát, válasszanak egy tündérbábut és tegyék a tábla közepére, a várba. Helyezzék maguk elé a tündértáblájukat. A hangjegy zsetonokat véletlenszerűen helyezzék el a táblán jelölt helyeken úgy, hogy a hangjegy kép látszódjon.
Megjegyzés 1: A játékosok nem nézhetik meg a zsetonok hátulját a táblára rakáskor!
Megjegyzés 2: Ha 2 vagy 3 tündér játszik, akkor vegyünk ki 1, vagy 2 tündértáblát és a hozzájuk tartozó zsetonokat a játék megkezdése előtt. Ebben az esetben maradnak üres hangjegyhelyek a táblán.
 
A játék menete: A játékosok az óramutató járásával ellentétes irányban követik egymást. A legfiatalabb tündér kezd. Dobjon a kockával, és mozgassa a bábuját tetszőleges irányban az útvonalon. Ha a mezőn, amire lépett egy hangjegy zsetont talál, akkor fordítsa meg (ha akarja), és mutassa meg a többi játékosnak.
 
Lehetőségek:
Ÿ ha a zseton megegyezik az egyik hiányzó tárggyal a tábláján, akkor a zsetont helyezze el rajta. Ezután dobjon újra a kockával.
Ÿ ha a zseton nem egyezik (mert a tárgy nem megfelelő színű), tegye vissza a helyére a játéktáblán, hangjeggyel felfelé fordítva. Ezután a következő játékos dobjon a kockával.
 
Ÿ ha a zseton egy hintót ábrázol:
- ha a tündértábla már teljes, ami azt jelenti, hogy a játékos az összes zsetonját összegyűjtötte a táblájára, akkor a hintó zsetont helyezze a táblájára. Ezután dobjon újra a kockával és siessen visszatérni a kastélyba.
- ha a tündértábla még hiányos, nem veheti fel a zsetont. Helyezze vissza a helyére a táblán hangjegy jellel felfelé. Ezután a következő játékos dob a kockával.
 
Ÿ ha a mezőn egy narancssárga hullócsillagra lépett, akkor dobjon újra a kockával.
Ÿ ha a mező, amire lépett üres, nem történik semmi, a következő játékos folytatja a játékot.
Megjegyzés 3: Két tündér sosem foglalja el ugyanazt a helyet. Ha a mezőn már áll egy tündér, a második játékosnak másik útvonalat kell választania.
Megjegyzés 4: Nem lehet megváltoztatni a lépés irányát, vagyis a kidobott számot egy irányban kell végiglépni.
Megjegyzés 5: A játék során, nem kell, hogy megfordítsa a hangjegy zsetont a játékos. Ha emlékszik arra, hogy egy már felfedett zseton nem az ő színéhez tartozik, akkor ne mutassa meg az ellenfeleinek újra.
Megjegyzés 6: Ha a játékos nagyobb értéket dobott, és az útvonala zsetonon halad keresztül, dönthet úgy, hogy megáll a zsetonon.
 
Ki nyer? Az első tündér, aki a hintóján visszatér a várba a négy tartozékkal, megnyeri a játékot. Így is ismerheti: Gyönyörű tündér Fée Toibelle, GyönyörűtündérFéeToibelle, Gyönyörű tündér Fée Toibelle, Gyönyörűtündér-FéeToibelle
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^