Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

Termékleírás
Aranyos taktikai, kétszemélyes társasjáték a Djeco-tól! A játék célja: Találd meg az ellenfeled nyuszijával azonos fejet, testet és lábat. A játék megkezdése előtt: A játékosok ebben a játékban felváltva lesznek „nyuszi-őrzők és „nyuszi-vadászok. Terítsétek ki 27 db nyuszi- testrész darabot a vadász előtt. Keverjétek meg jó alaposan a kártyákat, és képes felükkel lefelé tegyétek magatok közé az asztalra. Játékszabály: A nyúlőrző húzzon egy kártyát, de ne mutassa meg a játékostársának. A „vadász próbáljon meg a nyúldarabokból (fej, test, láb) egy nyuszit összerakni úgy, hogy az egyezzen azzal a kártyán látható nyuszival, amit az „őrző a kezében tart. Most az „őrzőn a sor. Értékelnie kell a „vadász tippjét: rakjon annyi karotta répát a vadász nyuszija mellé, ahány testrészt pontosan a helyén talál. Természetesen az „őrzőnek tilos elmondania, hogy a nyuszi mely részei szerepelnek helyesen. Ha az „őrző 3 kártyával jutalmazza a vadászt, akkor az telitalálatot jelöl; ez a játékkör befejeződött, cseréljétek föl a szerepeket és úgy folytatódjon a játék. Ha az „őrző csak 1 vagy 2 répát rak le, akkor a vadásznak ez azt jelzi, hogy a nyuszi három részéből csak egyet, vagy kettő talált el – de nem tudjuk, hogy melyik testrész(eke)t! A „vadász az első nyuszi mellett újból próbálkozhat. Eztán megint az „őrzőn a sor, hogy értékeljen a karotta-répák segítségével. A játék mindaddig folytatódik, míg a vadász ki nem rakja az őrző kezében látható fülest. Ha az „őrző egyetlenegy répát sem rak ki, akkor az azt jelenti, hogy a vadász egyetlen tippje sem volt jó. A már kirakott nyuszi mellett újra lehet próbálkozni egy újabb összeállítással. Minden olyan próbálkozás után, ahol az „őrző répával jutalmazta a vadászt, érdemes egy-egy elemet (testrészt) az előző nyusziból újra megismételni a következő próbálkozásnál. A kitalálós addig folytatódik, míg a vadász 3 karotta-répát nem kap. A vadásznak 4 (a fenti szabályok szerinti) lehetősége van, hogy kitalálja, milyen nyulat tart kezében az „őrző: - ha első próbálkozásra kitalálja a vadász (- a mázlista! -), hogy milyen nyúl van az őrzőnél, úgy 4 érmét nyer - ha második próbálkozása jár sikerrel, úgy 3 érme a jutalma - harmadik próbálkozás után 2 érmét nyer - negyedik próbálkozás után 1 érme jár Ha a vadász negyedik próbálkozása sem járt sikerrel, úgy elveszít egy, már megnyert érmét. A játék vége: egy-egy játékkör maximum négy próbálkozásig tart. Ki nyer? A játékot az a szemfüles játékos nyeri, aki a legtöbb zsetont gyűjtötte. Döntetlen esetén játszatok még két kört. A játék tartalma: - 27 db kártya - 27 nyuszidarab (9 fej, 9 test, 9 láb) - 10 db karotta-répa, mely a helyes válaszokért jár - 24 db érme Így is ismerheti: Good Look DJ 08498, GoodLookDJ08498, Good Look (DJ 08498)
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^