Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

Termékleírás
Négy különböző nehézségű játékot játszhatsz vele. 1) „A házamban – Megfigyelési játék Ajánlott életkor: 3 éves kortól Játékosok száma: 2, 3 vagy 4 játékos részére Oktatási cél: Megfigyelés (megtanulni a számok rendszerét) Felszerelés: 4 ház tábla, 40 kis állatfigura (10 kutya, 10 macska, 10 kacsa, 10 nyuszi) A játék célja: elsőként kell elhelyezni a 10 állatot a megfelelő helyre a házban. előkészület: Minden játékos választ egy háztáblát és maga elé helyezi. A kis állatokat középre kell helyezni. Játék: Rajtjelre a gyerekek keresni kezdik a házukhoz az állatokat és a megfelelő helyre teszik azokat. Ki nyerő Az első gyerek, aki megtölti a házát, az nyer. Az állatok családokba rendezésével a gyerekek közelebb kerülnek a számok rendszeréhez (1, 2, 3 és 4) Egyéni játék: A gyerek válogassa ki az összes állatot és tegye a megfelelő helyre őket minden házban. 2) „1, 2, 3 macska – Asszociációs és szerencsejáték Ajánlott életkor: 3 éves kortól Játékosok száma: 2, 3 vagy 4 játékos részére Felszerelés: 4 „farm játéktábla, 40 állat (10 kutya, 10 macska, 10 kacsa, 10 nyúl), 1 kocka (1, 2 és 3 számokkal) A játék célja: elsőként kell elhelyezni a 10 (ugyanolyan – 1 játékosé) állatot a játéktáblán. előkészület: Minden játékos választ egy „farm táblát és maga elé helyezi. Az állatokat középre helyezzük Játék: A játék az óramutató járásával megegyező irányban halad. A legfiatalabb játékos kezd és dob a kockával. Attól függően, hogy hányat dobott (1, 2 vagy 3) elhelyezhet 1, 2 vagy 3 állatot a tábláján. Azután a következő játékos dobhat. Figyelem: Ahhoz hogy teljesen kész legyen a játékos, pont annyit kell dobnia a végén ahány állat hiányzik a táblájáról (pl. Ha már csak 2 állat hiányzik, akkor 2-est kell dobnia) Ki nyerő Az első játékos, akinek megtelik a táblája, az nyer. 3) „Kutya – macska memória – Memória és asszociációs játék Ajánlott életkor: 4 éves kortól Játékosok száma: 1, 2 vagy több játékos részére Oktatási cél: Össze kell párosítani a számokat és az állatcsoportokat (1-6 db állatfigura) így megismerhető a párok rendszere. Jó memória gyakorlat is. Felszerelés: 24 korong A játék célja: A lehető legtöbb párt kell összegyűjteni előkészület: A korongokat össze kell keverni és lefelé fordítva az asztalra kell tenni. Játék: Minden játékos, amikor rákerül a sor, felfordíthat 2 korongot. Ha a 2 korong összeillik – (a „2 szám illik pl. „2 macska vagy „2 kutya koronghoz), akkor megtarthatja a korongokat és felfordíthat 2 újabbat. Ha nem illenek össze, akkor vissza kell fordítania ugyanarra a helyre és a következő játékos jöhet. Ki nyerő Aki a legtöbb párt gyűjti, az nyer. 4) Boldog család (7 család) Ajánlott életkor: 4 éves kortól Játékosok száma: 2-4 játékos részére Oktatási cél: Ismerd fel a sorozatot 1-től 6-ig, és így képezz csoportokat. Felszerelés: 42 kártya elem. A játék célja: A legtöbb családot összegyűjteni előkészület: Keverjük össze a lapokat. Minden játékos 6 lapot kap a játék elején. A többi lapot pakliba tesszük. A játékosok elrendezik a kártyáikat családok szerint (1, 2, 3 4, 5 és 6 lehet ugyanabból az állatból). Figyelem: nem szabad megmutatni a többieknek. Játék: A legfiatalabb játékos kezd. Kér egy lapot egy másik játékostól, olyat, ami neki még nincs, és ki tudná vele egészíteni az egyik családját. (pl. Azt mondja: a macska családban szeretném a 6-os macskát) Ha a megkérdezett játékosnál van a kért lap, akkor oda kell adnia. Utána a megkérdezett játékos kérhet lapot egy másik játékostól. Ha a kért lap nincs a kérdezett játékosnál, akkor a kérdez? személy húz egy lapot a pakliból. Ha Így is ismerheti: Eduludo 1 2 3, Eduludo123
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^