Adlung-Spiele Upsz, Te is meg tudod csinálni?

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

Termékleírás
Ajánlott korosztály: 3-99 éves korig Ajánlott nem: fiúknak és lányoknak Játékosok száma: 2-... fő Játékidő: 30 perc Anyaga: papír Doboz mérete: 9 x 2,2 x 6 cm A doboz tartalma: 60 kártya játékszabály A játék lapja és lényege Szívek földjén, Oups álmában számára is hihetetlen figurákat és mozdulatokat hajtott végre egymás után. A mozdulatok közben keze-lába folyamatosan mozgásban volt, hol az orra, hol a feje felett keresztezték egymást. Álmából felébredvén Oups energikusabbnak, fittebbnek érezte testét és lelkét. Ekkor döbbent rá, hogy valószínűleg ezt az álmában végrehajtott mozgásnak köszönheti. Ennek a felismerésnek köszönhetően fejébe vette, hogy minden gyereknek és felnőttnek a tudomására kell hoznia, hogy milyen nagyon fontos az életükben a mozgás. A játék segítségünkre lehet a fizikai-pszichikai egyensúly felfedezésére és elérésére saját magunkban. A játék célja: A kártyákon Oups különböző mozdulatokat mutat be. A kezével hol könnyen felismerhető rajzokat mutat a levegőbe, néhány kártyán kezét vagy lábát emeli a magasba. A különböző játékvariációkban eltérő feladatokat, feladványokat kell megoldanunk. Néha utánozni, néha el kell magyarázni a kártyán látható mozdulatokat, vagy párokat kell keresni. Megjegyzés: a bemutatott mozdulatok, figurák egyszerűek, könnyen utánozhatóak. A játékvariációkban csak a kezek és a lábak irányát kell helyesen megnevezni, a fej iránya nem számít. Játékvariációk 1. Oups és Oupsinchen – mozdulatkereső memóriajáték (2-8 játékos részére, 5 éves kortól) Előkészületek: Keverjük össze a 60 kártyát és helyezzük el négyzet alakzatban egy nagy asztal közepére, képpel lefelé fordítva (pl. : 6*10-es oszlop-sor kombinációban). A játék menete: A legfiatalabb játékos kezdhet, felfordít egy kártyát és alaposan megnézi (melyik figura, milyen mozgást hajt végre). A kártya jobb felső sarkán látható, hogy Oups vagy Oupsinchen mutatja be a felfordított lapon lévő mozdulatot. Ezután a játékosnak meg kell próbálnia megkeresni az először felfordított kártya megfelelőjét. Pl. : Oups kártyát fordított meg a játékos elsőnek, ebben az esetben Oupsichen figuráját kell keresnie, egy olyan kártyát, melyen ugyanolyan mozdulat van. A kártyának pontosan meg kell egyeznie az először megfordított kártyán látható mozdulattal, csak éppen Oups esetén Oupsichen , Oupsichen esetén Oups feliratnak kell lennie. Megjegyzés: minden Oups kártyának van Oupsichen megfelelője. A kártyák között nincs páratlan. Mozdulat beazonosításánál csak a kezek és a lában iránya számít. Akkor, ha a másodikként felfordított kártya nem az első párja, a játékosnak mindkét kártyát vissza kell fordítania képpel lefelé és az eredeti helyükre vissza kell tennie. Amennyiben sikerült az első kártya párját megfordítani a játékosnak, megtarthatja a kártyapárt. Majd folytathatja a további párok keresését. Egészen addig ő marad soron, míg helyesen forgatja fel a kártyapárokat. Amint hibázik, a tőle balra ülő játékos kerül sorra és kezdheti el a párok keresését. A játék vége Amikor az összes kártyának megtalálták a játékosok a párját, a játék véget ér. A legtöbb kártyapárral rendelkező játékos nyeri meg a játékot. 2. Hol van Oupsichen? – gyors párkereső játék (2-8 játékos részére, 6 éves kortól) Előkészületek Válogassuk szét a kártyákat azerint, hogy Oups vagy Oupsichen látható rajta. Az Oups kártyákat pakliba rendezve helyezzük el az asztal közepére képpel lefelé fordítva, majd az Oupsichen kártyákat terítsük ki az asztalon, képpel felfelé fordítva. A játék menete A kezdő játékos az Oups pakli legfelső lapját fordítsa meg és képpel felfelé fordítva, helyezze a pakli tetejére. Ekkor az összes játékos egyszerre elkezdheti keresni a felfordított kártya Oupsichen párját. Abban az esetben, ha az egyik játékos úgy gondolja, hogy megtalálta a megfelelő kártyát, rá kell tennie a kezét a kártyára. Ha a két kártya megegyezik, elveheti a kör elején megfordított Oups kártyát és a helyesen megtalált Oupsichen kártyát is. Akkor, ha a két kártya nem egyforma, a tévesztő játékos az adott körben már nem tippelhet többet, csak a következő körben játszhat ismét. Miután meg lett a kártyapár, a soron következő játékos egy újabb Oups kártyát fordíthat fel, és kezdődhet ismét a keresés. A játék vége Az a játékos, akinek elsőként sikerül összegyűjtenie 5 Oups kártyát, megnyeri a játékot. 3. Oups, mit csinálsz? – mutogatós és felismerős játék (2-8 játékos részére, 7 éves kortól) Előkészületek Válogassuk külön az Oups és Oupsichen kártyákat. Az Oups kártyákat pakliba rendezve tegyük az asztal közepére képpel lefelé fordítva. Az Oupsichen kártyákat rendezzük a pakli köré felfelé fordítva. A játék menete A legfiatalabb játékos kezdi a kört. Megfordítja a pakli legfelső lapját és alaposan tanulmányozza a rajta látható mozdulatot. Úgy kell megnéznie, hogy a többi játékos ne láthassa a lapon lévő mozdulatot. Tanulmányozás után meg kell mutatnia azt a mozdulatot a többi játékosnak. Példa: Oups a kártyán felemeli a bal karját, a játékosnak szintén fel kell emelnie a bal kezét. Amint a játékos megmutatja a mozdulatot, a többi játékos egyszerre elkezdheti keresni a bemutatott mozdulat Oupsichen kártyák közül azt, amelyik megfelel a játékos által megmutatottnak. Ha az egyik játékos úgy gondolja, hogy megtalálta a bemutatott Oups kártya megfelelőjét, azonnal le kell csapnia a kártyára. Minden játékos a kártyák megjelöléséhez csak az egyik kezét használhatja. Minden játékos csak egyszer csaphat le egy kártyára, egy kör alatt nem változtathatja meg a döntését. Amelyik kártyára lecsapott, amellett ki kell tartania, hiába gondolja, hogy egy másik kártya lenne helyes. Amikor minden játékos lecsapott már valamelyik kártyára, meg lehet nézni, hogy melyik játékosnak sikerült eltalálnia a bemutatott mozdulatot ábrázoló kártyát. Abban az esetben, ha valamelyik játékosnak sikerült helyesen, a megfelelő kártyára csapnia, elveheti azt, és leteheti maga elé az asztalra. Végül be kell mutatnia a kártyán szereplő mozdulatot, azt, amely a kártyán található, anélkül, hogy tanulmányozná a kártyát. Amennyiben ez is sikerül, megkaphatja az Oups kártyát is. Ellenkező esetben az Oups kártyát ki kell venni a játékból. , és félre kell tenni. Ezután véget ér a kör, és a soron következő játékos fordíthat és nézhet meg egy újabb Oups kártyát. A játék vége A játék véget ér, amint minden játékos háromszor betöltötte a mutató szerepet. A legtöbb kártyával rendelkező játékos nyeri meg a játékot. 4. Oups te is meg tudod csinálni! – leíró és reprodukciós kártya (2-10 játékos részére, 8 éves kortól) Előkészületek Válogassuk szét az Oups és Oupsichen kártyákat, majd keverjük meg külön-külön a kát paklit. Helyezzük el az asztalon két külön pakliba rendezve, képpel lefelé fordítva a kártyákat. A játék menete A legfiatalabb játékos kezd. Az Oups pakli legfelső lapját elveszi, és megnézi. Majd le kell írnia, el kell mondani pontosan a vele szemben ülő játékos számára, hogy Oups milyen mozdulatot hajt végre a kártyán. A vele szemben ülő játékosnak gyorsan, a leírásnak megfelelően be kell mutatnia a mozdulatot. Amennyiben ez sikerül neki, megkapja az Oups kártyát jutalmul. A mozdulatot leíró játékos jutalomként egy Oupsichen kártyát vehet magához. Abban az esetben, ha a játékosnak nem sikerül az elmondás alapján hibátlanul bemutatni a mozdulatot, nem kaphatja meg az Oups kártyát. Ha a leíró játékos nem helyesen mondta el a kártyán látható mozdulatot, de a vele szemben ülő játékos hibátlanul mutatta be az elmondott utasítások alapján a mozdulatot, megkaphatja az Oups kártyát, és a leíró játékos bal oldali szomszédja húzhat egy újabb Oups kártyát és a vele szemben ülő játékosnak mondja el mit lát a kártyán. A játék vége A játék véget ér, amint minden játékos 3 alkalommal betöltötte a leíró szerepét. A legtöbb kártyával rendelkező játékos nyer. 5. Én vagyok Oups, te vagy Oupsichen – reprodukciós játék (4 éves kortól) Ezt a játékvariációt gondtalanul tudja élvezni gyerek és felnőtt egyaránt! Nem kell párokat keresni, játékkal és utánozással ölthetjük magunkra Oupsichen szerepét. Nincs nyertese vagy vesztese a játéknak, a mozgás és az élmény a fontos. Előkészületek A játék során csak az Oups kártyákra lesz szükségünk. A játék menete A szülő választ egy tetszőleges Oups kártyát és bemutatja, milyen mozdulatot hajt végre Oups a kártyán. A gyerekeknek utánozni kell a szülő mozdulatát, figyelve a bal-jobb, kéz-láb kombinációkra. Egy idő után megcserélhetjük a szerepeket, ekkor a gyerekek választhatnak kártyát, mutathatják be, mit látnak rajta, és a szülőnek kell utánozni a mozdulatot. 6. Mit látsz? (2 éves kortól) Tökéletes játékvariáció gyermek és szülő számára. Az összes kártyát helyezzük el sor-oszlop kombinációban, képpel felfelé fordítva az asztalra. Kisebb gyermekek esetén használhatunk csak egy paklit is. A játék elején a legfiatalabb játékos kitalálja, hogy a kártyákon szereplő motívumok közül mit kell keresni (pl. : szív, pillangó, csiga). Majd mindenki elkezdi gyűjtögetni a megnevezett motívumokat ábrázoló kártyákat. A legtöbb kártyát összegyűjtő játékos lesz a játék nyertese. Nagyobb gyermekek számára bonyolultabbá tehetjük a játékot, ha a motívum elhelyezkedését is megadjuk a kártyán. Például: szív Oups előtt, vagy csiga Oupsichen mellett. Így is ismerheti: Upsz Te is meg tudod csinálni, UpszTeismegtudodcsinálni, Upsz , Te is meg tudod csinálni?
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^