5255 vélemény alapján
2026
1006
680
931
612
 

PlazaMarket.hu műszaki webáruház

Céglogó: PlazaMarket.hu műszaki webáruház
Alapítás éve: 2005
Cégnév NOWIM s.r.o. (A bolt külföldi székhelyű cégként van bejegyezve. Vásárlás előtt érdeklődjön a kapott számla ÁFA mértékével, a garanciális ügyintézéssel és az elállási joggal kapcsolatban!)
Cím: 1131 Budapest, Reitter Ferenc u. 132. F. (Átvételi pont)
Web: http://www.plazamarket.hu
Facebook: http://www.facebook.com/plazamarket
Email: info@plazamarket.hu
Tel.: +36-1-808-9060

VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT

Értékelés %5255
  38.6 % 2026
  19.1 % 1006
  12.9 % 680
  17.7 % 931
  11.6 % 612
VÉLEMÉNYEK HAVI BONTÁSBAN
HónapÉrtékelésPontszámVélemény
2014 szeptember   0 0
2014 augusztus   3.4 11
2014 július   3 4
2014 június   3.4 5
2014 május   3 2

Összes vélemény

Rendezés: 
2 hete
D. Gábor
Zanussi felültöltős mosógépet rendeltem, azért itt mert hirdették az oldalon, hogy beüzemelik. A mosógép az igért időn belül meg is érkezett, két szállító jött, akik be is üzemelték a helyére, a régi készüléket pedig elszállították.
A rendelésről csak anniyt, hogy egyszerű volt, nem kellett regisztrálnom. A termék beérkezéséről telefonon tájékoztattak.
Az ügyfélszolgálattal is megvagyok elégedve, minden rendben volt.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (4) | Nem (1)
2 hete
Nagy Judit
08. 24-én adtam le rendelésemet egy mosógépre és egy szárítógépre. Másnap kaptam egy e-mailt, hogy nincs készleten, várjak türelemmel. 08. 26-án megtaláltam ismét az oldalon a szárítógépet, de már 40. 000 Ft-tal drágábban. Írtam egy e-mailt, melyben jeleztem, hogy remélem nem drágábban kaphatom csak meg a terméket, hiszen nem jeleztek árváltozást, csupán azt, hogy nincs készleten. A válasz az volt, hogy nincs készleten, több hetet is igénybe vehet a beszerzés. Én megírtam, hogy türelmesen várok, amennyiben az megrendelt áron juthatok hozzá! Válasz: "Mint azt jeleztük, jelenleg nem elérhető a termék és bizonytalan a beérkezés ideje. Megértését köszönjük, elnézést kérünk. "
Úgy érzem, hogy le akrtak rázni! Sikerült!
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (4) | Nem (6)
3 hete
Kovácsné B. Kati
Rugalmasságból JELES! !! !
Pár hónapja rendeltem egy fagyasztószekrényt, sajnos meghibásodott nem hűtött, bejelentettem a hibát, hívtak is hogy a szerviz jelentkezik nemsokára. Ez még aznap megtörtént majd közölték, hogy mikor fogják elszállítani javításra, ez volt amire nem számítottam, nyár közepén hova tegyem a sok húst. Próbáltam a szervízzel egyezkedni de nem tudtak mást mondani. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy közöljem a problémámat, nem voltak elutasítóak, hanem közölték a kérésemet továbbítják. Reggel már jött is az e-mail, hogy egy teljesen új fagyasztót fogok kapni és a futár megvárja míg átpakolunk. IGY IS VOLT! nem csak ígéret történt. EZ IGEN! ! Még egyszer köszönöm! !!
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (5) | Nem (0)
4 hete
Hegedűs István
Az általam kiválasztott termék és a szállítási díj itt volt a legkedvezőbb áron. Megrendeltem, hívtak telefon, pontosan leszállították a sütőt.
A kommunikáció (értesítés) kiváló, a futárok segítőkészek, az áru hibátlan.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (6) | Nem (0)
1 hónapja
S Ádám
Megrendeltem egy hűtőt 2014. 08. 11-én hétfőn. A leírásban az volt, 15-én, pénteken szállítják. A rendelést követően felhívtak és megerősítették, hogy pénteken szállítanak, de pontos időpontot majd csütörtökön mondanak.

Mivel most költöztünk Pestre, hűtő nélkül vagyunk addig is, de rendben. Csütörtök délben küldtek egy e-mailt, hogy sorry, de legkorábban két hét múlva tudnak szállítani. Megfelel?

NEM, NAGYON NEM FELEL MEG. Már rég máshonnan megrendeltem volna a hűtőt, ha ezt tudom.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (7) | Nem (10)
PlazaMarket.hu műszaki webáruház (1 hónapja)
Tisztelt Uram, Nagyon sajnáljuk negatív tapasztalatát. Valóban értesítettük Önt telefonon, hogy megerősítsük rendelését, de azt is elmondtuk, hogy ez várható szállítási időpont és - mint ahogy az oldalunkon is fel van tüntetve - csúszások sajnos előfordulhatnak. Az Ön esetében is ez történt, pontosan ezért is értesítettük rögtön, hogy Ön el tudja döntetni vár-e a tovább a termékre, mert nem akartuk Önt bizonytalanságban tartani. Természetesen joga van hozzá, hogy más cégtől beszerezze a kívánt terméket. Tisztelettel: PlazaMarket
1 hónapja
Róbert
Már két hete rendeltem tőlük egy mosógépet, most érkezett meg, a kiírt dátummal ellentétben kaptam egy értesítő emailt és egy telefont, hogy csúszik a szállítás aminek nem nagyon örültem, de igazából nem volt sürgős a mosógép, a meglepetés akkor ért mikor közölték, hogy a csúszásért elengedik a szállítást, ennek nagyon örültem mivel vidéki vagyok és lett volna egy kevés díja a kiszállításnak, így azt mondom nagyon korrektek voltak és megvagyok elégedve.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (11) | Nem (0)
1 hónapja
Vargáné Nagy Éva
Több, mint 1 éve vettem egy mosógépet. A rendelés, kiszállítás korrekt volt. 3 hete elromlott a mosógép, elvitték, visszahozták. Ez is rendben volt. Igen ám, de a gépem ugyanazzal a hibával érkezett vissza, mint amivel vitték. Start nem működött. A szervízből nem kaptam semmiféle lapot, értesítést, hogy mi volt a hiba, mit cseréltek stb. Nem kaptam meg az ilyenkor járó jótállás meghosszabbítást sem. 3 napja érdemi választ sem kaptam kérdéseimre. Várom azóta, hogy munkatársaik hamarosan felvegyék a kapcsolatot velem. Nem szórakozásból írom a leveleket! Mosnom kellene, de nincs mivel.
Vargáné N. Éva
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (11) | Nem (13)
1 hónapja
Szendrei Zoltán
Múlt hét elején rendeltem tőlük egy amerikai hűtőszekrényt, melyről e-mail-ben jeleztek, hogy a beszerzése 1, 5-2hetet vesz igénybe. Elfogadtam a feltételt, hisz nem volt olyan sürgős.
Legnagyobb meglepetésemre, már azon a héten csütörtökön hívtak telefonon, hogy péntek délelőtt érkezne a hűtő. Korrekten tájékoztattak, megadtak egy 3 órás időszakot amikor a futár érkezik.
A termék pont abban az időben jött, amikor mondták, ráadásul előtte 15 perccel fel is hívtak.
Nagyon örülök a folyamatos kapcsolattartásnak és tájékoztatásnak, ajánlani fogom Őket mindenkinek.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (15) | Nem (0)
1 hónapja
Zsolt
Körülbelül 1, 5 éve vásároltam egy külső merevlemezt a Plazamarket webáruháztól. Sajnos a napokban meghibásodott, sőt teljesen használhatatlanná vált a termék. Bejelentettem a hibát az ügyfélszolgálatnak, akik rövid időn belül jelentkeztek. Felajánlották, hogy kicserélik a terméket, házhoz szállítják vagy átvehetem az átvételi pontjukon. Mivel a budapesti átvevő közel volt hozzám elmentem és még aznap megkaptam az új merevlemezt.
Teljesen korrektek, segítőkészek.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (14) | Nem (0)
1 hónapja
Attila
Már a második rendelésemet adom le ahol azt vállalják, hogy 3napon/ egy héten belül kiszállítják. Persze mind két esetben másnap írnak egy e-mail, hogy csak két héten belül tudják mégis és mind két esetben a termék ára közben felmegy. Hűtőnél kénytelen voltam másnál mást rendelni. Kíváncsi vagyok mosógép mikor érkezik. Ez nem sürgős remélem karácsonyra megjön. : )
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (2) | Nem (16)
PlazaMarket.hu műszaki webáruház (1 hónapja)
Tisztelt Uram, Nagyon sajnáljuk negatív véleményét. Sajnos vannak termékeink, melyek beszerzése több időt vesz igénybe. Ezt minden esetben jelezzük vevőink felé, hogy a későbbiekben ne legyen gond ebből. Az Ön esetében is ez történt. Internetes vásárlás esetén 2 hét alatt nagyon sokat változhat egy termék ára, melyről e-mail-ben szintén tájékoztattuk és oldalunkon is olvasható. Azt azonban senki nem írta, hogy változni is fog. Mivel Ön nem jelzett vissza, hogy megvárja ezt a 2 hetet így rendelése függőben maradt. Azt pedig nagyon reméljük, hogy 2 héten belül nem lesz még karácsony. Tisztelettel: PlazaMarket
Írj véleményt