5231 vélemény alapján
2013
1005
679
930
604
 

PlazaMarket.hu műszaki webáruház

Céglogó: PlazaMarket.hu műszaki webáruház
Alapítás éve: 2005
Cégnév NOWIM s.r.o. (A bolt külföldi székhelyű cégként van bejegyezve. Vásárlás előtt érdeklődjön a kapott számla ÁFA mértékével, a garanciális ügyintézéssel és az elállási joggal kapcsolatban!)
Cím: 1131 Budapest, Reitter Ferenc u. 132. F. (Átvételi pont)
Web: http://www.plazamarket.hu
Facebook: http://www.facebook.com/plazamarket
Email: info@plazamarket.hu
Tel.: +36-1-808-9060

VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT

Értékelés %5231
  38.5 % 2013
  19.2 % 1005
  13 % 679
  17.8 % 930
  11.5 % 604
VÉLEMÉNYEK HAVI BONTÁSBAN
HónapÉrtékelésPontszámVélemény
2014 április   2.6 5
2014 március   3 2
2014 február   3.2 6
2014 január   3.4 10
2013 december   2.9 13

Összes vélemény

Rendezés: 
4 napja
Szabóné Katalin
Egy hűtőszekrényt rendeltem a weboldal szerint raktáron volt. Hívtak még aznap hogy 2 nap múlva tudják is szállítani. Szállítás előtt még időpont egyeztetés miatt hívtak. A hűtő az ígéret szerint még ma meg is érkezett. A kommunikáció és a tájékoztatás kiváló, a futárok is segítőkészek voltak. Mindennel elégedett voltam.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (0) | Nem (0)
1 hete
Vogronics Zsolt
Bosch POP616B10E Főzőlapot rendeltem és mellé egy sütőt. Február 6-án kiszállították, jóhiszeműen átvettem, sértetlennek tűnt, és mikor március végén beépítésre került volna a főzőlap, elég durva sérülések voltak rajta. Valószínű az edénytartó elforoghatott és a zománcozott részt benyomta. Amúgy mindegyiknél látszódik egy kis lepattanás, de az egyiknél egy kb 1 cm-es. Szóval másnap megírtam a levelemet, hogy mi történt, eltelt 16 nap gondoltam felhívom Őket, hogy mi van már. Erre fél óra sem telik el, jön az e-mail egy sablon szöveggel, hogy miért nem néztem meg az árut, és hogy aláírtam, hogy sértetlenül vettem át. Ja, és természetesen be sem lett üzemelve. Szóval most nagyon dühös vagyok magamra is, meg természetesen a cégre is, hogy nem vállal felelősséget a szállított árú minőségére. Szerintem egyértelmű szállítási hiba. De természetesen az ügyfélcentrikusság ezek után a nulla minősítést kapja részemről. Ezek után tuti nem vásárolok többet tőlük. Nesze neked jótállás: (
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (2) | Nem (3)
PlazaMarket.hu műszaki webáruház (6 napja)
Tisztelt Vogronics Zsolt, Cégünk minden esetben felelősséget vállal a szállított áruiért, pontosan ezért kérik futárjaink, hogy a terméket a vevő még átvétel előtt bontsa ki és győződjön meg sértetlenségéről, melyet aláírásával is igazolni kell. Ezt Ön meg is tette, feltételezzük, Ön is olvasta, és valóban átnézte a terméket. Természetesen, ha egy termék sérült, mely már a szállításkor kiderül, a vevő nem köteles azt átvenni, mint ahogy oldalunkon is fel van tüntetve: "Átvételkor minden esetben van lehetőség a termék átvizsgálására, csak úgy vegye át a terméket hogy meggyőződött a termék sérülés mentességéről, mert az átvétel után sérülés miatti reklamációt nem áll módunkban elfogadni." Egyértelmű szállítási hibáról 2 hónappal a szállítás után már nem beszélhetünk, hisz ennyi idő alatt a termék Önnél is megsérülhetett. Tisztelettel: PlazaMarket
2 hete
Csombor Jenő
2012. 02 . 08. án vásároltam egy Samsung mosógépet
A garancia időn belül háromszor elromlott. Mind a háromszor csapágy csere történt.
Az első javításnál akiderűlt hogy ennél a típusnál ez mindig fenn áll. A cseréről hallani sem akarnak. Arról nem is beszélve hogy megint nem jó,
Egy független szerelő is megállapította, és leírta hogy cserére javasolt. Nem tesznek semmit, mert azt mondták hogy megfenyegettük a szerelőt és azért írta ezt.
Soha ne vásároljon tőlük senki. Megbízhatatlanok! !! !! Sumákok. Arról nem is beszélve hogy a meghosszabbított garancia akkor is ketyegett amikor a szervizben volt. Meghozták és utána 1 hét múlva lejárt.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (5) | Nem (8)
PlazaMarket.hu műszaki webáruház (2 hete)
Tisztelt Csombor Jenő, Cégünk minden esetben rendelkezésére állt, minden meghibásodás esetén. A termék javítva lett, a garanciaidő hosszabbodott, pontosan annyi idővel amit a termék szervizben töltött. A szerviz megállapítása alapján a termék nem szorult cserére. A független szerelőt mi nem fenyegettük meg, Ön nem akarta beengedni és Ön nem írta alá a munkalapját. A garanciaideje lejárt, cégünk a termékre a továbbiakban nem vállal semmit. Jelen véleményét továbbítottuk jogi osztályunknak, akik rágalmazás miatt megteszik a szükséges lépéseket. Tisztelettel: PlazaMarket
2 hete
Fenyvesi Péter
, Egy mosógépet rendeltem tőlük, a rendelés leadása után kaptam tőlük az információt, hogy lengyel panellel rendelkezik. Így is megrendeltem. A visszajelzés után 3 nappal értesítettek, hogy a következő napon szállítják a gépet. Meglepetésemre kiszállításkor megkaptam külön a kinyomtatott magyar nyelvű használati utasítást. "
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (3) | Nem (1)
3 hete
Takács Bálint
Nagy ívben kerülendő cég.

Február 27-én megrendeltem egy mosogatógépet és egy főzőlapot. Nincs raktáron, két hét várakozás kell. A főzőlap mindenki másnál olcsóbb volt, mondom nem baj, legyen, építkezésre megy, nem sürgős. Igazából már itt gyanút foghattam volna, de megnyugtattak, hogy az ár az már ez marad.

Három hét múlva, amikor már a weblap is törölte a rendelést, kedvesen érdeklődtem, hogy akkor most mi van. A válasz az volt, hogy sajnos most már a mosogatógép nincs raktáron, csak a főzőlap. Nem értettem, hogy miért akarnak ezek egy űrrandevút összehozni a két nagyker között ahelyett, hogy beszereznék a cuccot amikor van, és hogy miért nem tájékoztatnak a dologról. Lemondtam a hiányzó mosogatógépet. Megnyugtattak, hogy jövő héten szerdán kiszállítják a főzőlapot.

Miután a jelzett dátumon semmi sem történt, április 1-én ismét rájuk csörgök. Saaaajnos a termék nem hozzáférhető, és bizonytalanná vált a beszerzése, de ajánlunk mást ... gondolom a tipikus ügyfelek náluk ezt simán kiolvassák kávézaccból, mert hogy nekem semmit se mondtak, az biztos.

Összefoglalva 5 hétig húztak egy rendelést, amelyet valószínű kezdettől fogva eszük ágában se volt teljesíteni a meghirdetett áron, miközben folyamatosan hazudoztak, tájékoztatás pedig abszolút nulla volt.

Ha hobbid a kamuáron hirdetett, nem létező termékekre történő hónapos várakozás, miközben mesékkel traktál az ügyfélszolgálat, akkor zabálni fogod a céget. Egyébként bottal se piszkáld.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (3) | Nem (6)
PlazaMarket.hu műszaki webáruház (2 hete)
Kedves Takács Bálint, Nagyon sajnáljuk negatív tapasztalatát. Kollégánk minden esetben tájékoztatja rendelőinket, ha egy termék átmenetileg nem elérhető nagykerünknél. Ez az Ön esetében is így történt. Szállítási időpontunk minden esetben csak egy várható időpont, oldalunkon is fel van tüntetve, hogy szállítási csúszások technikai okok miatt előfordulhatnak. Rendelését weblapunk nem törölte, csak archiválásra került. Természetesen minden esetben törekszünk arra, hogy vevőink minél hamarabb megkapják a rendelt terméket a megrendelt áron. Tisztelettel: PlazaMarket
1 hónapja
K.Melinda
2013 Decemberben vásároltam egy whirlpool mosogatógépet. A termék Januárban meghibásodott amit jeleztem is az oldalukon leírtak szerint. E-mailben leírtam a gép problémáját, hibáját amire még aznap válaszoltak is. Telefonos egyeztetés után 2-3 napon belül el is szállították a mosogatógépemet. 2 hét elteltével e-mailt kaptam a cégtől, hogy a terméket kicserélik egy teljesen új készülékre mert a márkaszerviz gazdaságtalannak ítélte a javítását.
Teljesen elégedett vagyok, számomra megfelelően jártak el.
Az ügyfélszolgálat gyors, segítőkész.
Ha valamire szükségem lesz a továbbiakban biztosan itt fogom először megnézni.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (7) | Nem (1)
1 hónapja
Marta
2013-11- 22 én vásároltam egy Elektrolux kombinált tűzhelyet. az áru meg is érkezett, lerakták az előszobába, kicsomagolták, akkor úgy tűnt minden rendben. a beüzemeléskor, még az nap derült ki, hogy az egyik gázvezérlő gombról hiányzik a festés. Azonnal jeleztem a szállítóknak, akik azt mondták írjak e-mailt az ügyfélszolgálatnak. mellékeltem képet is . a válaszuk ez nem garanciális, mert nem befolyásolja a működést. Többszöri levelezés után viccesen közölték adnak 1000. - ft árkedvezményt a beszereléssel együtt 80. 000. - ft os készülékre. találtam alkatrész boltot, ahol lehet ilyen alkatrészt kapni, felajánlottam hogy rendeljék meg a részemre, ez kb 5000. - ft, de ők csak ragaszkodnak az 10000. - ft hoz. A következő lépés a fogyasztóvédelem. A szerződésükben vállalt hgarancia igazából kapu garancia. Addig minden ok amíg fizetünk aztán ha problémánk van nem foglalkoznak vele PITÁNEREK. én NEM AJÁNLOM SENKINEK HOGY ITT VÁSÁROLJON! !! !!
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (5) | Nem (7)
PlazaMarket.hu műszaki webáruház (1 hónapja)
Kedves Márta, Sajnálattal olvastuk panaszát. Szeretnénk tájékoztatni, hogy az Ön által küldött képek alapján nem látszik, hogy a festés hiányzik, csak hogy halványabb mint a többi. Természetesen minden termékünkre vállaljuk a garanciát, amennyiben az a működést befolyásolja. Működést nem befolyásoló szépséghibás termékek esetén pedig kedvezményt tudunk az árból biztosítani. Mivel az Ön esetében állítása szerint is esztétikai hibáról van szó, így az eladó árkedvezményt ajánlhat fel, mely a hiba nagyságával egyenértékű. Cégünk felajánlotta Önnek a kedvezményt, melyet nem fogadott el. Természetesen, amennyiben bármilyen olyan probléma merül fel a készülékkel kapcsolatban mely rendeltetésszerű használat mellett következik be, ami miatt a termék nem megfelelően működik, úgy azonnal intézkedünk a javítással kapcsolatban. Tisztelettel: PlazaMarket
1 hónapja
Somosi Erika
Jó áron volt szükségem hajszárítóra, mert az előző bemondta az unalmast. Gyors regisztráció és rendelés után, másnap itt volt a kinézet szerkezet. Gondolom szerencsém volt, mert délelőtt rendeltem, de akkor is igen meglepően gyorsan itt volt. Nekem eddig tetszett a webshop, nem hiszem, hogy utoljára rendeltem tőlük.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (3) | Nem (0)
1 hónapja
Désy Ferenc
KATASZTRÓFA ! !! SENKINEK NEM AJÁNLOM ! BÍZOM BENNE , HOGY A HATÓSÁGOK BESZÜNTETIK A MAGYARORDZÁGI GARÁZDÁLKODÁSUKAT.
Egy Philips TV-t vásároltam amit hosszú szállítási idő után kaptam meg, több mint
2 hét. A TV-é mellé nem kaptam magyar nyelvű kezelési útmutatót. A futár rögzítette ezt a hiányt de csak nem küldték meg. Két e-mailt is küldtem de válaszra sem
méltattak. Most is egy Sony TV-t akarok vásárolni, de semmi esetre sem itt.
Mindenki olvasson bele a vásárlói véleménykbe és rögtön látni fogják kivel állnak
szemben. Senkit se tévesszen meg az alacsonyabb ár, mert 2- 3000 Ft nem ér meg ennyi bosszúságot! !! !! !! !!
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (5) | Nem (8)
PlazaMarket.hu műszaki webáruház (1 hónapja)
Tisztelt Désy Ferenc! Az Ön által írt televíziót 2013.07. hó elején szállítottuk ki Önnek. Az eltelt időben 1 e-mail érkezett Öntől, melyben kéri, hogy ne kapjon több hírlevelet. Sajnos olyan levél nem érkezett amelyben használati utasítást kér tőlünk. Természetesen amennyiben továbbra is szüksége van a használati utasításra szívesen elküldjük azt Önnek. Tisztelettel: PlazaMarket Ügyfélszolgálat
2 hónapja
Elemér
Szerintem nagyon jó üzlet, megtaláltam magamnak a megfelelő laptopot. Jó áron volt kapható, ezért is döntöttem a webáruház mellett. Először rendeltem tőlük. Könnyű, érthető volt a regisztráció, és a rendelés sem volt nehezebb a számomra. A szállítás 2 napot vett tőlük igénybe, ami bőven benne volt az általuk ígért 7 napos határidőben. A csomagolás is rendben volt, minőségi, és minden szükséges papírja is benne volt a számítógépnek.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (3) | Nem (1)
Írj véleményt