KIYO E-265 PLUS

KIYO E-265 PLUS

15 930 Ft-tól 4 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

Termékleírás
  Ideiglenes készlethiány!

Az új szállítmány megérkezéséig, mint helyettesítő terméket,
a   KIYO VTX855PRO jelzőkészüléket  ajánljuk! A szállítás 1000Ft!


A KIYO E-265PLUS EURO radar- és lézerdetektor
(A legjobb ár/érték arányú jelzőkészülék, amely kifejezetten az európai piacra készült . )   Az eszköz képes előre jelezni az új ARH CAM-S1 lézeres mérő jelét!   A KIYO E-265PLUS radar- és lézerdetektor képes érzékelni a legújabb, 2014. év végén bevezetett lézeres mérőeszközöket. A termék kifejezetten az európai piacra készült, és az Európában használatos radaros (Euro-X-, X-, K-, Ka-, Ku-sávok) és lézeres mérések (pl. : Fáma II, Fáma III, SCS-102, SCS-103, ARH CAM-S1 stb. ) jelzésére szolgál. A készülék 360°-os lézer- és radarérzékelést tesz lehetővé.  
 
 Az új mérőeszköz rajzával és "READY" jelzéssel ellátott készülékeink már képesek érzékelni a legújabb magyar mérőeszközt, amelyet KKEP - Komplex Közlekedési Ellenőrzési Pont, vagy ARH CAM-S1 néven ismerhetünk. A KKEP része a VÉDA Közúti Intelligens Kamerahálózatnak, amelyről bővebben az alábbi linken olvashat:
VÉDA - Közúti Intelligens Kamerahálózat 
A készülék képes érzékelni a lézeres sebességmérést, de semmi esetre sem blokkolja azt, így a lézeres mérőeszközök ellen hatásosan csak lézerblokkolóval lehet védekezni. Közelről történő, alacsony lézeres mérések esetén elképzelhető, hogy a szélvédőre helyezett detektor nem képes a lézeres mérőeszközök jelét érzékelni, ezért kiegészítő lézerszenzorok felszerelését javasoljuk! A készülék működése: érzékeli és jelzi a bejövő radarhullámokat, illetve infravörös fényeket, amelyek sebességmérés közeledtére utalnak.  A készülék kijelzőjének fényereje állítható, így különböző fényviszonyok között is jól olvasható marad. Első és hátsó lézerérzékelő lencsével, valamint érzékeny radarantennával érzékeli a sebességmérő eszközöket.   
Lehetőség van CITY üzemmód használatára. Ilyenkor a készülék csökkenti a téves riasztások számát, melyek a városi közlekedés során előfordulhatnak (pl. : fotocellás ajtók). Ha nem a városban közlekedünk, mindenképp ki kell kapcsolni a CITY módot. A készülék lehetőséget ad az EURO-X- és X-sáv, illetve a Ku-sáv ki- és bekapcsolására (a K- és Ka-sáv mindig bekapcsolt állapotú). A MUTE gomb megnyomásával bekapcsoljuk az automata némítás funkciót, mely a riasztást 5 másodpercig engedi, valamint a főkapcsoló tekerésével állíthatjuk a riasztás hangerejét is. A termék a VG-2 rendőrségi radardetektor-érzékelő előtt láthatatlan.    A készülék áramellátását a csomagban található szivargyújtóaljzatba helyezhető tápkábel biztosítja. A termék rendelkezik memóriával, így a tápkábel eltávolítása után is megjegyzi a felhasználó által beállított paramétereket.
   Specifikáció: Radar- és lézer sávkiosztások
  • Euro-X-S áv: 9.875 - 9.925 GHz
  • X-Sáv: 10.500 - 10.550 GHz
  • Ku-Sáv: 13.425 - 13.475 GHz
  • K-sáv: 24.050 - 24.250 GHz
  • Szuperszéles Ka-sáv: 33.400 - 36.000 GHz
  • Lézerérzékelés (Fáma II-III, SCS-102, SCS-103, ARH CAM-S1 stb. )
A gyártó és forgalmazó semmilyen felelősséget nem vállal a sebességhatár túllépéséből és/vagy a készülék használatából, vagy a szakszerűtlen beszereléséből adódó bármilyen jellegű büntetésért, kárért vagy bármely egyéb hátrányért. A készülék nem a gyorshajtás elősegítésére való, hanem a véletlen sebességtúllépés következményeinek megelőzésére szolgál. Minden esetben tartsa be a sebességhatárokat, és közlekedjen az látási és útviszonyoknak megfelelően! A radardetektor nem tévedhetetlen eszköz. Előfordulhatnak olyan szituációk, ahol későn vagy egyáltalán nem jelez bizonyos külső körülmények miatt. Ennek oka nem a készülék hibás működéséből adódik, hanem a fizika törvényszerűségére vezethető vissza. A lézerblokkolók blokkoló hatása általában a mérőeszköztől számított 150-2000 méteres távon belül a legeredményesebb.

A szélvédőre szerelt detektorok lézerérzékelése
Korábbankézenfekvő megoldásnak tűnt egy szélvédőre helyezhető radar- éslézerdetektor használata a traffipaxokkal szembeni védelem céljából, azonban a legújabb rendőrségi mérőeszköz, az ARH CAM-S1 az elődeinélközelebbről és szűkebben mér, ezért a lézerjele nem minden esetben éri el a szélvédő magasságát , ahol a radar- és lézerdetektor található.   Aszélvédőre helyezhető detektorok eredményesen alkalmazhatók a radarosmérőeszközök és a régebbi lézeres mérők előrejelzésére, viszont aközelről történő, alacsony lézeres mérések előrejelzéséhez érdemes kiegészíteni a már meglévő szélvédős detektorunkat rendszámtábla-keretbe szerelhető lézerérzékelővel vagy lézerblokkolóval. Így is ismerheti: E 265 PLUS, E265PLUS, E-265PLUS
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^