Blinder M47 X-TREME

Blinder M47 X-TREME

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!

Amik még érdekelhetik

Termékleírás

NO MORE SPEEDING TICKETS, ahogy a gyártó fogalmaz, amely magyarul annyit tesz:
NINCS TÖBB GYORSHAJTÁSI CSEKK!
De lássuk, hogyan érhető ez el? A megoldás a következő:

BLINDER M47 X-TREME
professzionális multifunkciós lézeres eszköz
4 blokkolófejes lézerblokkoló, tolatóradar és garázskapu nyitó funkcióval Hajól sejtem, Önnel is előfordult már, hogy a postás nem kívánt csekkeljelent meg az ajtóban, amely egy gyorshajtás következményeként kerültÖnhöz. Sokszor találkozunk az utakon olyan sebességkorlátozó táblákkal, amelyeket benőtt egy fa, vagy a vandálok elfordították. Az ilyenútszakaszokon nincs is esélyünk az adott szakaszra vonatkozósebességkorlát betartására, ha itt mérik meg a sebességünket, biztosaklehetünk a csekk érkezésében. Az ilyen helyzetek elkerülésére remekopció a lézerblokkoló használata.
Azt meg kell jegyeznünk, hogy nem célunk a gyorshajtók támogatása, pusztán a véletlensebességtúllépésből eredő kellemetlenségek kivédésében kívánunksegítséget nyújtani!
A dán BLINDER lézerblokkolók a világ leghíresebb lézerblokkolói, amelyek szinte minden teszt tesztgyőztes termékeiként váltak világhírűvé és érdemelték ki maguknak a világhírnevet (érdemes a www. google. hu oldalon rákeresni a termékre, hogy meggyőződjünk róla, hogy valóban ez a legjobb választás jelenleg).

A BLINDER M47 X-Treme multifunkciós lézeres eszköz képes blokkolni a legújabb sebességmérő lézereket is (pl. : SCS-102, PRO LASER III, stb... ). A lézeres mérést 2000 m-en belül képes észlelni , a blokkolás pedig 150-2000 m között a leghatékonyabb. A BLINDER M47 X-Treme négy blokkolófejjelhatásos védelmet nyújt a kisebb autók első és hátsó, valamint a nagyobbautók első védelmére!
MULTIFUNKCIÓS LÉZERES EGYSÉG:

A BLINDER M47 X-treme a BLINDER termékek legújabb változata, amely márnem csak egy lézerblokkoló, hanem multifunkciós lézeres egység isegyben! Ennek köszönhetően parkolósegédként, illetve lézereskapunyitóként is alkalmazható!

Teljesen új, számítógéppelkiszerelés nélkül frissíthető központi egységgel (CPU), valamintspeciális HIGH POWER, IR ledekkel rendelkező J17-es transzponderekkelhatékony védelmet nyújt a lézeres sebességmérések ellen (akár 2km-estávolságból is).

A BLINDER UPDATE szoftver segítségévelbeállítható a készülék parkolósegéd, illetve kapunyitó funkciója, alézerblokkoló funkció blokkolási ideje, valamint a fény-, hangjelzésekés egyéb kiegészítő lehetőségek is.

SZOFTVERFRISSÍTÉS:

Az új központi egységnek (CPU) köszönhetően akár a készülék kiszerelésenélkül is lehetséges a BLINDER szoftverfrissítése, így folyamatosanvédelmet élvezhet a legújabb lézeres mérőeszközökkel szemben is! Akészülék bekapcsolásakor a CPU ellenőrzi a csatlakoztatotttranszpondereket, és ha azokon régebbi szoftvert talál, mint ami aCPU-ra telepítve van, akkor azonnal elkezdi a szoftverfrissítést.

Hogy mindig a legfrissebb szoftver lehessen BLINDER készülékén, ésezzel védelmet élvezzen a legújabb lézeres sebességmérőkkel szemben is, figyelje a www. blinder. dk webcímet, ahol mindig megtalálhatóak alegújabb szoftververziók.

Szoftverfrissítéskor egy USBkábel segítségével rá kell csatlakoztatni a BLINDER CPU-t aszámítógépre, amelyre a BLINDER UPDATE szoftvert telepítette. FONTOS, hogy a készülék szoftverfrissítéskor, vagy beállításkor mindigkikapcsolt állapotban legyen, (vagy szerelje ki a CPU-t) A további, frissítéssel, beállítással kapcsolatos információkat a szoftvertartalmazza.

A KÉSZÜLÉK HASZNÁLATA:

A BLINDER multifunkciós készüléket egy 3 állású kapcsoló segítségévellehet működtetni. Attól függően, hogy melyik funkcióját szeretnéhasználni, választhatja a kapcsoló "I", "II", "0" állását. Minden egyesfunkció kapcsolásakor egy fény- és hangjelzést fog kapni az adottfunkció aktiválásáról (ezek a jelzések állíthatóak a BLINDERszoftverfrissítő programjában).

A kapcsoló " 0 " állása (kikapcsolt állapot):
A rendszer kikapcsolt állapotban van, a LED nem világít, és nincshangjelzés sem.
A kapcsoló " I " állása (parkolósegéd-üzemmód):
A kapcsoló "I" állásában a BLINDER készülék LED-es visszajelzője elkezdzölden villogni, és attól függően, hogy milyen közel van az autó azadott akadályhoz, annál hangosabb hangjelzést fog adni a készülékhangjelzője. Parkolósegéd-üzemmódban a BLINDER nem reagál a bejövőlézerfényre!
A kapcsoló " II " állása (multifunkciós üzemmód):
A kapcsoló "II" állásában a BLINDER multifunkciós üzemmódba kapcsol, ésa visszajelző LED folyamatos zöld fényre vált. Ebben az üzemmódban arendszer bármilyen 905nm hullámhosszú lézer fény érzékelésekor jelzéstad, majd ugyanezen a hullámhosszon azonnal visszajelez a lézerfénytkibocsátó eszköznek. Ekkor a zöld visszajelző LED pirosra vált, ahangjelző pedig folyamatos hangjelzést ad addig, amíg érzékeli alézerfényt.

Azért, hogy ne fordulhasson elő, hogy más 905nm hullámhosszon működő lézeres eszközt (például arendőrségi sebességmérő eszközöket) zavarjon a készülék, a BLINDER 7másodperc elteltével automatikusan lekapcsolja (az időtartam állíthatóa BLINDER szoftverfrissítő programjában) a lézer fény kibocsátását, ésegy 60 másodperces "alvó" üzemmódra kapcsol. Miután letelt a 60másodperc, a készülék automatikusan visszaáll éles üzemmódba, avisszajelző LED pirosan villan egyet, a hangjelző pedig egy rövidsípolással jelez. Amennyiben ettől eltérő módon szeretné használnikészülékét, kérjük a BLINDER UPDATE frissítő program segítségévelszabja az Ön igényeinek megfelelőre!
A TERMÉK BESZERELÉSE:

A BLINDER hatékonyságának legfontosabb feltétele az érzékelő transzponderek helyes felszerelése, ezért JAVASOLT SZAKEMBERREL BESZERELTETNI A KÉSZÜLÉKET! Nagyonfontos, hogy a transzponderek infra fényt fogadnak és bocsátanak ki, amelyek nem tudnak áthatolni szilárd tárgyakon, ezért minden esetbenúgy kell felszerelni a transzpondereket, hogy azok akadálytalanul"kilássanak" az útra, tehát semmilyen fém, műanyag vagy más akadály nemkerülhet a transzponderek elé.

A BLINDER központi egységét(CPU), a 3 állású kapcsolót, valamint a csipogót a jármű utasfülkéjébenkell elhelyezni. Az M27 és az M47 készüléknél is 1-1 transzponderthelyezzünk a rendszámtáblák mellé úgy, hogy lehetőleg 50-60 cm távolságlegyen köztük. Középkategóriás és nagyobb járművek esetében 4transzponder kerüljön előre: 2 transzponder a rendszámtábla mellé, kettő pedig feljebb, a középső rácsozásba, a fényszórók vonalába. Azautó hátuljára is javasolt legalább 2 transzponder felszerelése!





Ajánlat beszerelésre:

Motorkerékpároknál :
Motorkerékpároknál 1db M27 javasolt (1 blokkoló szem előre, 1 pedig hátulra kerüljön) a teljes védelem érdekében. Motorkerékpároknál javasolt továbbá a bukósisakba építhető Cheetah Laser Vizalert kijelző használata.

Kis kategóriás autóknál:
Méretben kiskategóriás autóknál előre 1db M27 szerelhető fel (2 blokkoló szem), viszont ebben az esetben a hátulról érkező lézeres mérések ellen nincs védettsége az autónknak. Autópályán egyre több alkalommal mérik hátulról az autót! Kis méretű autóknál is ajánlott a 4 blokkolófejes M47 vásárlása. Két szem kerüljön előre, kettő hátulra, ezáltal az elölről és hátulról érkező lézerjelek ellen is biztonságban lesz az autónk.


Középkategóriás autóknál:

Méretben középkategóriás autóknál mindenféleképpen ajánlott 1db M47 (4 blokkolószemes) és 1db M27 (2 blokkolószemes) vásárlása. Négy szem kerüljön előre, kettő hátulra, ezáltal az elölről és hátulrólérkező lézer jelek ellen is biztonságban lesz az autónk. Autópályán egyre több alkalommal mérik hátulról az autót!


Prémium kategóriás autóknál:
Nagy autóknál mindenféleképpen ajánlott 1db M47 (4 blokkolószems) és 1db M27 (2 blokkolószemes) vásárlása. Négy szem kerüljön előre, kettő hátulra. Terepjáróknál, vagy olyan autóknál, ahol hátulra is elhelyezhető 4 blokkolószem, 2db M47 (4 blokkolófejes) nyújtja a legnagyobb biztonságot. Négyszem kerüljön előre, négy pedig hátulra, ezáltal az elölről és hátulrólérkező lézerjelek ellen is biztonságban lesz az autónk. Autópályán egyre több alkalommal mérik hátulról az autót!

Kapcsolódó kiegészítő termékek

Vezeték nélküli beszerelhetőség:


A Cheetah vezeték nélküli beszerelő egysége nagyon hasznos párosítása a Blinder lézerblokkolóknak, hiszen így a beszerelés jóval egyszerűbbé és kényelmesebbé válik (gyakorlatilag a beszerelési költség tetemesrészét így meg lehet spórolni, és a gépjármű értékesítésekor ígykönnyen átszerelhető egy másik gépjárműbe).

A vezeték nélküli beszerelőegység használatával a Blinder lézerblokkoló képes vezeték nélküli kapcsolatot teremteni a CHEETAH C100 telepített traffipax-előrejelző rendszerrel!



Kiegészítés telepített trafipaxok és kamerák előjelzéséhez:


A Cheetah C100 GPS jelzőkészülék egy előre telepített 120.000-es GPS koordinátát tartalmazó Trinity adatbázissal rendelkezik, amely alkalmassá teszi Európa szerte a telepített traffipaxok előjelzésére .

Blinder lézerblokkolókkal kompatibilis, együtt a két termék kiváló védelmet nyújt, mind a lézeres, mind a telepített traffipaxok ellen! A Cheetah C100-as rejtve is beszerelhető, hiszen vásárolható hozzá 5m-es GPS antenna is.

Cheetah Laser Vizalert :

A Vizalert az egyedüli bukósisakos kijelző a motorosok részére, amely a radardetektorokkal és a lézerblokkolókkal egyaránt működik. Továbbá az egyetlen rendszer, amely a riasztás típusáról és a jel erősségéről egyaránt információt ad a különböző színű LED-eken és villogási sebességükön keresztül. Ezáltalegy felbecsülhetetlenül értékes eszköz, amely segít Önnek, hogy amotorkerékpárjánsokkal hatékonyabban használja a radardetektorokat és lézerblokkolókat.



  TOP VÉDEL EM    

Maximális védelmet a lézeres, radaros és telepített traffipaxok ellen a következő csomaggal tudunk elérni:
  • 1db Blinder M47 X-Treme (vezeték nélküli beszerelőegységgel) előre (4 blokkoló fejjel) lézer ellen
  • 1db Blinder M27 X-Treme (vezeték nélküli beszerelőegységgel) hátra (2 blokkoló fejjel) lézer ellen
  • 1db Beltronics 967e EURO (beépíthető radardetektor) radar ellen +CHEETAH C100 GPS a telepített traffipaxokhoz és kamerákhoz
Ezekkel az összetevőkkel 99,9%-os védettséget kapunk mind radaros, mind lézeres, mind kamerás traffipaxok ellen!



A rendőrségi traffipaxok 3 fajtája
(radaros, lézeres, telepített)

Hogyan működnek a radaros traffipaxok

Radaros mérések során a gyorshajtásról fénykép készül , viszonylag közelről, általában 50-60 méteres távolságból. A radaros méréseket megbízható radarjelző készülékkel lehet előre jelezni . Ezek viszonylag nagy távolságokból, akár már több száz méterre előre jeleznek, amint érzékelik a beérkező frekvenciát.

Nagyon fontos megjegyezni, hogy olyan radarjelzőt használjunk, amelyvalóban képes a hazai és európai frekvenciasávok jelzésére (pl. a mobil Escort 8500 X50 Euro vagy a beépíthető Beltronics 967e EURO ).

A legtöbb radardetektor képes a lézeres mérés jelzésére is, azonban a ezek ellen nem sok értelme van kizárólag detektorra hagyatkozni. Alézeres mérések esetében videofelvétel készül, és ott már hiába lassíta gépjármű tulajdonos a jelzést hallva, addigra a sebességét márbemérték, és a felvételen végig követhető a gépjármű sebessége.

A forgalmi radar mikrohullámokból áll, amik könnyen visszatükröződnek tárgyakról, mint például az autók, teherautók, védőkorlátok és felüljárók. Amikor abba a sugárba érgépjárművével, ahol a radarhullámok terjednek, a hullámok visszaverődnek a mérőeszköz antennájához. A radar a visszaérkező jelek frekvenciaváltozásaiból számolja ki a mért tárgy sebességét.

A radar hatósugara legnagyobb mértékben a radarkészülék erejétől függ. A távolság növekedésével a radarhullámok ereje csökken, tehát minél nagyobb a távolság a mérőeszköz és a mérni kívánt tárgy között, annál kisebb az esély a pontos sebességérzékelésre.


Hogy működnek a lézeres traffipaxok


A lézeres mérőeszközök a radarok után jelentek meg, és ezek már egy sokkal kifinomultabb technológiát képviselnek. Működésük is lényegesen eltér, hiszen ezen eszközök a gépjármű távolságváltozásából állapítják meg a pontos sebességet. Sokkalpontosabbak, mint a radaros mérések, hiszen másodpercenként akár200-szor is képesek megmérni a sebességet, s így pontosan meghatároznia mozgó gépjármű átlagsebességét.
Lézeres mérések során a magyar jogszabályoknak megfelelően videofelvétel is készül , így a mérés pillanatától kezdődően a felvételen végigkövethető a mozgó gépjármű sebessége.

A lézeres mérőeszközök láthatatlan fénysugarakat bocsátanak ki sorozatosan egy egyenes vonalban. Amikor ezek a fénysugarak visszaverődnek a gépjárművéről, azok egyenesen a mérőeszközbe kerülnek vissza, és ezeknek asebességéből egy pillanat tört része alatt kikalkulálja a mért tárgytávolságát, és hogy azt milyen gyorsan teszi meg, így ki tudja számolnia tárgy sebességét.

Hatásos lézerblokkolók a mérés pillanatától kezdve képesek zavarni és blokkolni ezeket a jeleket , és így lehetőséget biztosítanak a szükségeslassításra. A lézeres mérés észlelése 2000 m-en belül lehetséges, ablokkolás pedig 100-2000 m között (4 blokkolófejes változat használataesetén). A leghíresebb és leghatásosabb lézerblokkolóként a dán BLINDER lézerblokkolókat tartják számon.

Telepített Automata Traffipaxok:

Már nem csak mobil traffipaxokkal (radaros és lézeres sebességmérőeszközökkel), illetve telepített radaros traffipaxokkal (legtöbbször azautópályákon találkozhatunk előre telepített radaros eszközökkel), hanem egyszerű közlekedési jelzőlámpába szerelt automata traffipaxokkal is találkozhatunk a közlekedés során.

Míga hagyományos traffipaxok a gyorshajtás megfékezésére szolgálnak, ajelzőlámpába szerelt automata traffipaxok ennél összetettebbek, hiszenaz eszköz lefotózza a piros lámpán áthaladó járműveket, míg zöld jelzésnél a gyorshajtókról készül drága fénykép.

A telepített traffipaxok jelzésének hatásos eszköze a Cheetah C100 GPS.   ( legálisan használható Európa szerte)


A gyártó és forgalmazó semmilyen felelősséget nem vállal asebességhatár túllépéséből és/vagy a készülék használatából, vagy aszakszerűtlen beszereléséből adódó bármilyen jellegű büntetésért, kárért vagy bármely egyéb hátrányért. A készülék nem a gyorshajtáselősegítésére való, hanem a véletlen sebességtúllépés következményeinekmegelőzésére szolgál. Minden esetben tartsa be a sebességhatárokat, ésközlekedjen az látási és útviszonyoknak megfelelően! A radardetektornem tévedhetetlen eszköz. Előfordulhatnak olyan szituációk, ahol későnvagy egyáltalán nem jelez bizonyos külső körülmények miatt. Ennek okanem a készülék hibás működéséből adódik, hanem a fizikatörvényszerűségére vezethető vissza. A lézerblokkolók blokkoló hatásaáltalában a mérőeszköztől számított 150-2000 méteres távon belül alegeredményesebb.

Így is ismerheti: M 47 X TREME, M47XTREME, M47 X TREME, M47X-TREME, M 47 X-TREM E

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.