Antilaser AL Priority 3

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
Termékleírás
AL PRIORITY jelzőkészülék 3 fejes változat
 
 
 

 
Az AL szenzorában 4 darab kicsi, de óriási vevőteljesítményű dióda dolgozik.  Dupla érzékelő, dupla teljesítmény, ami különösen a közeli, nagyobb szögből történő érzékeléskor (pl. felüljárós vagy közeli mérések) számít, nagyon sokat. A készülékben nem csak vízszintes és vertikális érzékelés valósul meg (2db vevő dióda), hiszen van két plusz dióda is, ami az átlósan érkező jelek érzékelésére szolgál.
 

 
A kiemelkedő lézerérzékelési teljesítménynek, az eredeti OSRAM adó diódának, valamint a dupla processzornak köszönhetően a gyártó szerint az ALP nagyon jól teljesít mérés esetén, így kevesebb szenzor is elég lehet az optimális teljesítményhez.  
 

Az AL Priority olyan készülék, amely USB pendrive használatával frissíthető, illetve kalibrálható.
A számítógépen rátöltjük a szabadon kiválasztott beállításainkat (www. alpupdate. com - magyar nyelven is hamarosan!) a számítógépbe dugott bármilyen USB pendrive-ra, amit aztán az járműbe installált központi egységbe dugva s a készüléket bekapcsolva a személyes beállításaink feltöltődnek a készülékre. A készülék frissítése is hasonlóan történik.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A készülék teljesen beépíthető, nem látható - a vezetőt a LED jelzés tájékoztatja, valamint hangjelzést ad, igény szerint az autórádiót is némíthatja.
 

 
Az új mérőeszköz rajzával és "READY" jelzéssel ellátott készülékeink már képesek érzékelni a legújabb magyar mérőeszközt, amelyet KKEP - Komplex Közlekedési Ellenőrzési Pont, vagy ARH CAM-S1 néven ismerhetünk. A KKEP része a VÉDA Közúti Intelligens Kamerahálózatnak, amelyről bővebben az alábbi linken olvashat: VÉDA - Közúti Intelligens Kamerahálózat 

 
 
Technikai jellemzők:
 
 Adóvevő egység:

        Mikroprocesszoros vezérlés
        Félvezető alapú (indium-gallium-arsenide) lézer diódás zavaróegység.
        Katonai minőségű lézer technológia (Class 1)
        Vízálló, tűri a napsütést, hideget, rázkódást
        Minden típusú sebességmérő lézer érzékelése
        Rozsdamentes kivitel
        8 fokozatú parkolószenzor
        Polikarbonát gyűjtő/szórólencse
        Méret 30x14x57mm

Belső egység (központi egység):

        Akár 5 db adóvevő egység csatlakozás
        Rádió némítás kimenet
        Kontroll panel kimenet
        Led visszajelző kimenet
        93dB erősségű riasztás
        USB csatlakozó programfrissítéshez
        Beépített biztosíték
        GPS antenna/radar bemenet

 
____________________________________ ________________________________________ ______ 
 
 ÖN MELYIK KAPCSOLÓT VÁLASZTANÁ?

 
 
 

Legtöbben inkább a diszkrét megoldások mellett döntenek: Digitális vezérlőelektronika fólia nyomógombbal
Exkluzív megjelenést biztosít a műszerfalon vagy a kormányoszlopon. Elegáns kinézetet kölcsönöz, könnyen beépíthető és szinte észrevehetetlen. Nincs szükség 20 mm furat készítésére, így a funkcióválasztó kapcsoló elrejthető.  

 

 

A rendőrségi traffipaxok 3 fajtája
(radaros, lézeres, telepített)

 
 
 
 

Hogyan működnek a radaros traffipaxok

Radaros mérések során a gyorshajtásról fénykép készül, viszonylag közelről, általában 50-60 méteres távolságból. A radaros méréseketmegbízható radarjelző készülékkel lehet előre jelezni. Ezek viszonylag nagy távolságokból, akár már több száz méterre előre jeleznek, amint érzékelik a beérkező frekvenciát.

Nagyon fontos megjegyezni, hogy olyan radarjelzőt használjunk, amely valóban képes a hazai és európai frekvenciasávok jelzésére (pl. a mobilESCORT 8500 X50 Euro vagy a beépíthető Qi45).

A legtöbb radardetektor képes a lézeres mérés jelzésére is, azonban a ezek ellen nem sok értelme van kizárólag detektorra hagyatkozni.  A lézeres mérések esetében videofelvétel készül, és ott már hiába lassít a gépjármű tulajdonos a jelzést hallva, addigra a sebességét már bemérték, és a felvételen végig követhető a gépjármű sebessége.
A forgalmi radar mikrohullámokból áll, amik könnyen visszatükröződnek tárgyakról, mint például az autók, teherautók, védőkorlátok és felüljárók. Amikor abba a sugárba ér gépjárművével, ahol a radarhullámok terjednek,  a hullámok visszaverődnek a mérőeszköz antennájához.  A radar a visszaérkező jelek frekvenciaváltozásaiból számolja ki a mért tárgy sebességét.
 
A radar hatósugara legnagyobb mértékben a radarkészülék erejétől függ.  A távolság növekedésével a radarhullámok ereje csökken,  tehát minél nagyobb a távolság a mérőeszköz és a mérni kívánt tárgy között, annál kisebb az esély a pontos sebességérzékelésre.

Hogy működnek a lézeres traffipaxok

A lézeres mérőeszközök a radarok után jelentek meg, és ezek már egy sokkal kifinomultabb technológiát képviselnek. Működésük is lényegesen eltér, hiszen ezen eszközök a gépjármű távolságváltozásából állapítják meg a pontos sebességet.  Sokkal pontosabbak, mint a radaros mérések, hiszen másodpercenként akár 200-szor is képesek megmérni a sebességet, s így pontosan meghatározni a mozgó gépjármű átlagsebességét.
Lézeres mérések során a magyar jogszabályoknak megfelelőenvideofelvétel is készül, így a mérés pillanatától kezdődően a felvételen végigkövethető a mozgó gépjármű sebessége.

A lézeres mérőeszközök láthatatlan fénysugarakat bocsátanak ki sorozatosan egy egyenes vonalban. Amikor ezek a fénysugarak visszaverődnek a gépjárművéről,  azok egyenesen a mérőeszközbe kerülnek vissza, és ezeknek a sebességéből egy pillanat tört része alatt kikalkulálja a mért tárgy távolságát, és hogy azt milyen gyorsan teszi meg, így ki tudja számolni a tárgy sebességét.

Hatásos lézerblokkolók a mérés pillanatától kezdve képesek zavarni és blokkolni ezeket a jeleket , és így lehetőséget biztosítanak a szükséges lassításra. A lézeres mérés észlelése 2000 m-en belül lehetséges, a blokkolás pedig 100-2000 m között (4 blokkolófejes változat használata esetén). A leghíresebb és leghatásosabb lézerblokkolóként a dán BLINDER lézerblokkolókat tartják számon.

Telepített Automata Traffipaxok:

Már nem csak mobil traffipaxokkal (radaros és lézeres sebességmérő eszközökkel), illetve telepített radaros traffipaxokkal (legtöbbször az autópályákon találkozhatunk előre telepített radaros eszközökkel),  hanem egyszerű közlekedési jelzőlámpába szerelt automata traffipaxokkal is találkozhatunk a közlekedés során.  

Míg a hagyományos traffipaxok a gyorshajtás megfékezésére szolgálnak, a jelzőlámpába szerelt automata traffipaxok ennél összetettebbek, hiszen az eszköz lefotózza a piros lámpán áthaladó járműveket, míg zöld jelzésnél a gyorshajtókról készül drága fénykép.

Egy megfelelően felszerelt védelmi rendszer 99%-os védelmet nyújt, viszont mindigmarad 1% esély arra, hogy a rendőrségi mérőeszköz bemérje a jármű sebességét (erős napsütés, piszkos érzékelő, egyéb fizikai akadály, stb. ). Ha a mérés érzékelését jelző hang megszólal és a LED fénye jelez, lassítson le az adott útszakaszra meghatározott legnagyobb megengedett sebességre, majd kapcsolja ki a védelmi rendszert, hogy ne zavarjuk vele a rendőrt a munkája elvégzésében.

A VÉDA rendszer fixen telepített radaros sebességmérőit a lézerblokkolók sem jelezni, sem blokkolni nem képesek. Az ilyen jellegű traffipaxokat GPS detektorral vagy hagyományos radardetektorral tudjuk hatékonyan előre jelezni, de ezek használata mellett is le kell lassítani, mivel ezek csak jelzik a mérést!

Mivel a készülék zavarhatja a szintén 904 Nm-en működő rendőrségi lézeres sebességmérő berendezéseket, ezért a gyártó és a forgalmazó felhívja a vásárló figyelmét, hogy a készüléket kizárólag olyan országokban használja, ahol egy ilyen eszköz használata jogszabályba nem ütközik. A gyártó és a forgalmazó semmilyen felelősséget nem vállal a készülék használatából, illetve a szakszerűtlen beszerelésből adódó bármilyen jellegű büntetésért, kárért vagy bármely egyéb hátrányért, illetve az olyan balesetekért, amely a vezető gondatlanságából ered.

A gyártó és forgalmazó semmilyen felelősséget nem vállal a sebességhatár túllépéséből és/vagy a készülék használatából, vagy a szakszerűtlen beszereléséből adódó bármilyen jellegű büntetésért, kárért vagy bármely egyéb hátrányért. A készülék nem a gyorshajtás elősegítésére való, hanem a véletlen sebességtúllépés következményeinek megelőzésére szolgál. Minden esetben tartsa be a sebességhatárokat, és közlekedjen az látási és útviszonyoknak megfelelően! A radardetektor nem tévedhetetlen eszköz. Előfordulhatnak olyan szituációk, ahol későn vagy egyáltalán nem jelez bizonyos külső körülmények miatt. Ennek oka nem a készülék hibás működéséből adódik, hanem a fizika törvényszerűségére vezethető vissza. A lézerblokkolók blokkoló hatása általában a mérőeszköztől számított 150-2000 méteres távon belül a legeredményesebb.   Így is ismerheti: ALPriority3
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^