Viktor & Rolf Spicebomb EDT 50ml

Viktor & Rolf Spicebomb EDT 50ml

15 050 Ft Raktáron
Házhozszállítás: 990 Ft
Személyes átvétel: ingyenes
A termék eladója:
13 800 Ft-tól 6 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

0% áfát tartalmazó ajánlatok

Termékleírás
Célcsoport Férfi
Típus Eau de toilette (EDT)
Kiszerelés 50 ml
Csomagolás  Eredeti doboz

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Fej rózsabors, elemi, bergamott, grapefruit Szív sáfrány, fahéj, paprika Alap vetivérfű, dohány, bõr Perfume Pyramid Top Notes Middle Notes Base Notes Viktor & Rolf - Viktor & Rolf egy amsterdam - i divatház, melyet 1993 - ban alapított Viktor Horsting és Rolf Snoeren. Õk már a tanulmányaik során találkoztak, A művészetek és design akadémiáján Hollandiában. Az elsõ kollekciójuk, mely a Hyeres nevet kapta, és 1993 - ban készült el, nagyon pozitív kritikákat és egy sor elismerõ díjat kapott. Az elsõ Viktor & Rolf parfüm, mely a Flowerbomb nevet kapta a L'Oréal cég közreműködésében került megjelenésre 2005 - ben. Egy évvel késõbb megjelent egy férfi parfümje is az Antidote. A saját kollekcióikon kívül együttműködnek több ismert márkával - pl. Samsonite vagy H & M. Viktor & Rolf present the male equivalent of the famous Flowerbomb fragrance (2005) and the second men's fragrance after Antidote (2006) under the name of Spicebomb. The designer duo wanted to give men the fragrance that is Flowerbomb to women, bearing in mind that spices are for masculine scents what flower notes are for feminine. Spicebomb comes out in January 2012 as an explosive and extrovert oriental - woody and spicy composition. Perfumer Olivier Polge blended spices with sensual undertones; creating two diametrically opposed fragrant accords: 1. the addictive and fiery one and 2. the explosive and icy one. The fiery accord contains notes of chili, saffron, leather, tobacco and vetiver. The explosive one includes bergamot, grapefruit, elemi and pink pepper. Fabien Baron designed the bottle so it looks like a hand grenade, which "triggers" with the designer's logo. The face of the campaign is a model Sean O'Pry, photographed by Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin. Így is ismerheti: Spicebomb EDT 50 ml, SpicebombEDT50ml
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^