Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

Külföldi áfával forgalmazó boltok ajánlatai

0% áfát tartalmazó ajánlatok

Termékleírás
Célcsoport Férfi
Típus Eau de toilette (EDT)
Kiszerelés 100 ml
Csomagolás  Teszter

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Ezt az illatot a görög isten, Aprhrodite istennő fia, Eros ihlette. Célja, hogy feltárja és megerősítse a féktelen szenvedélyt és a vágyat. A parfüm akkor született, mikor Gianni Versace csillaga épp felemelkedőben volt – ez időben választotta divatháza logójául a Medúzát, mely azóta is a ház

Donatella Versace vágya az volt, hogy az új férfiparfüm illeszkedjen a Versace márka koncepcióihoz, stílusához, ahol hosszú távra terveznek, és mindenekelőtt fontos a minőség és a népszerűség. „Az Eros valóban a ház egyik DNS-e – mondta Donatella. „A görög motívum, a régiségek, a mitológia, a türkiz szín – mind mind azt mutatja, hogy ez az igazi Versace!

A parfüm megalkotója Aurelien Guichard a Givaudan háztól. Friss, fás, enyhén keleties illat, fő összetevői közt megtalálható a mentaolaj, a zöld alma és az olasz citrom. A melegséget a tonkabab A reklámkampány araca Brian Shimansky, míg a fotósa Mert & Marcus.



Gianni Versace 1946 dec. 2-án született Dél-Olaszországban, és testvéreivel együtt Reggio di Calabriában nevelkedett. Anyjuk varrónő volt, így Gianni már fiatalon kapcsolatba került a ruhákkal és a divattal. Felnőve Milánóba ment szerencsét próbálni, míg húga, Donatella Firenzében tanult nyelveket. Az ifjú tervező kezdetben a Callaghannek és a Gennynek dolgozott, majd 1978-ban az olasz divat fővárosában, Milánóban megnyitotta első saját üzletét. Az első női kollekció bemutatása Milánóban, a Palazzo della Permanente Art múzeumban kapott helyet. Még ugyanazon év szeptemberében a férfiaknak szánt ruhák is nagy sikert arattak. Gianni 1982-ben találkozott Antonio D' Amics modellel, akivel kapcsolatuk egészen haláláig tartott. A fiatalos, lendületes és szexi ruhák hamarosan világszerte nagy sikert arattak a kifutókon és a hírességek körében egyaránt. Védjegyévé vált a testhez álló, a női vonalat követő, kihívóan merész és mélyen dekoltált szabásvonal. Ruhái főszereplővé tették a testet, s olyan anyagokat társított egymáshoz, mint a műanyag és a textil, vagy a műanyag és a bőr. Kiemelt szerepet kaptak a biztosítótűk és csatok.

 A nyolcvanas években aztán Donatella is beszállt az üzletbe, és a következő két évtizedben együtt irányították a birodalmat. Míg Gianni a tervezéssel, addig Donatella a cég reklámozásával foglalkozott. Ötletes és merész kampányaikkal megalapozták a csillogó és luxust sugalló márka hírnevét. A következő évtized elején, 1993-ban Donatella a tervezésben is kipróbálta magát, a Versace ekkor dobta piacra gyerekvonalát Young Versace néven.

Ennek a töretlen sikertörténetnek azonban nem várt módon szakadt hirtelen vége, 1997 júliusában Gianni Versace-t a miami-i otthona előtt lelőtték. Emiatt a cég vezetése a húga Donatella Versace kezébe került. Donatella vezetése alatt a márkanév megőrizte eredeti tartalmát, és ezzel egy időben kiszélesedett a termékpaletta parfümökkel, napszemüvegekkel, sálakkal, nyakkendőkkel, fehérneművel, táskákkal, bőr-, porcelán-, üveg-, és tolltermékekkel, ágyneművel, bútorzattal is.




Így is ismerheti: Eros EDT 100 ml Tester, ErosEDT100mlTester
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^