Marc Jacobs Bang 2010 EDT 50 ml

Marc Jacobs Bang 2010 EDT 50 ml

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!

További termékek a kategóriából

További Marc Jacobs termékek: Marc Jacobs Parfüm

Dior Higher EDT 50 ml Parfüm 37 397 Ft-tól Dior Higher EDT 50 ml Paul Smith Extreme Men EDT 50 ml Parfüm 9 700 Ft-tól Paul Smith Extreme Men EDT 50 ml Jil Sander Man Absolute EDT 50 ml Parfüm 49 990 Ft Jil Sander Man Absolute EDT 50 ml Antonio Banderas Diavolo for Men EDT 50 ml Parfüm 3 250 Ft-tól Antonio Banderas Diavolo for Men EDT 50 ml

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 0 Ft

Termékleírás
Célcsoport Férfi
Típus  Eau de toilette (EDT)
Kiszerelés 50 ml
Csomagolás  Eredeti doboz

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Az ikonikus tervező Marc Jacobs bemutatja Bang nevű illatát, amely újraértelmezi a férfiak illatát. A parfüm ötvözi a modern stílust Marc Jacobs "ironikus és a tiszteletlen egyéniségével. Ezt a fűszeres keveréket üvege is megkülönbözteti a többitől, szinte hecceli az embert, mivel szakít a hagyományos formákkal. A parfüm azért is különleges, mert ezen illat reklámkampánya volt az első, ahol Marc a reklámarc. Hozzá kell tenni, hogy az eredmény rendkívül szexi és különc.

Fejjegy: bors

Szív illat: benzoin, vetiver, elemi

Alapjegyek: pacsuli és tölgymoha



 

 Marc Jacobs 1963-ban született New Yorkban. Hétéves volt, mikor meghalt édesapja, anyukája ezután még háromszor házasodott újra, s nem igazán törődött a gyerekeivel, így Marcot apai nagymamája nevelte fel, aki életének legmeghatározóbb személye volt. 1994-ben mutatta be saját márkájának első kollekcióját, három év múlva pedig már a Louis Vuitton kreatív igazgatója lett.

1997-ben dobta piacra első saját kollekcióját, majd 2001-ben a MARC néven futó, megfizethetőbb áru kollekciójával aratott sikereket.

 2003-ra saját divatháza már a piacra dobott darabok széles skálájával rendelkezett a parfümöktől - a napszemüvegeken át - a cipőkig, és üzleteket nyitott az USA mindkét partján. Mindkét vonala - Marc by Marc Jacobs és Marc Jacobs - hihetetlen sikereket ért, mialatt a Vuitton márkát fiatalosabbá és modernebbé, ezáltal eladhatóbbá tette. Olyan tervezőkkel állt össze ennek érdekében, mint Steven Sprouse (graffiti táskák 2001. tavaszán), Julie Verhoeven (patchwork táskák), valamint Takashi Murakami (rózsaszínnel domináló, cukormázszerű kiegészítők 2003. tavaszán).
Első illata 2001-ben került piacra.

Így is ismerheti: Bang2010EDT50ml

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.