Gucci Flora by Gucci Gracious Tuberose EDT 100ml Tester

Gucci Flora by Gucci Gracious Tuberose EDT 100ml Tester

10 560 Ft Raktáron
Házhozszállítás: 990 Ft
A termék eladója:
10 380 Ft-tól 10 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

Külföldi áfával forgalmazó boltok ajánlatai

Termékleírás
Célcsoport Női
Típus Eau de toilette (EDT)
Kiszerelés 100 ml
Csomagolás  Teszter

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Összetétel Fej barack, ibolya, narancsfa virága Szív rózsa, tubarózsa Alap labdanum, cédrus Perfume Pyramid Top Notes Middle Notes Base Notes A Gucci parfümök különleges képessége, hogy önbizalmát két szinttel feljebb emelik. Elegendõ pár csepp az illatból, és azonnal úgy gondolja: Ez a nekem való parfüm! Miben rejlik a Gucci varázsa? Lehet, hogy több mint száz éves történetében rejlik, vagy a szerény kezdetektõl a hírnévig megtett út, de különösen a tradíció és a modernitás megfoghatatlan kombinációja tükrözõdik benne. A Gucci márka 1921-es születése egy Guccio Gucci nevű férfihez kapcsolódik, aki lovagláshoz használt bõrbõl készült kiegészítõ termékek forgalmazásával foglalkozó boltot nyitott. Akkor bizonyára eszébe sem jutott, hogy épp egy leendõ világhódító divatlegenda névadója. Akkor még csak idõnként készített táskát vagy retikült, s ideje zömét inkább istállókban, semmint divatbemutatók kifutóin töltötte. Utódai nagyra törõbb célokat tűztek ki, és az apa halála után a három fiú belevetette magát a Gucci márka hírnevének építésébe. A divat kiegészítõk értékesítését olyannyira felfejlesztették, hogy a kor legragyogóbb sztárjai - mint Audrey Hepburn, Jackie Kennedy vagy Grace Kelly is a vásárlóik voltak. Az eredetileg apró olasz cég globális óriássá vált. A kínálat már messze nem csak az eredeti táskákból és bõr kiegészítõkbõl állt. Az összefont G betűs márkajel alatt egyszer csak például órák, napszemüvegek, ruhák vagy parfümök jelentek meg. A márka sikerének azonban a Gucci család számos személyes problémája és pénzügyi bukása az ára, amelyek 1993-ben az utolsó örökös meggyilkolásával csúcsosodnak ki. A márka az Investcorp társaság kezébe kerül és az egyik kreatív igazgató a híres Tom Ford lesz. A Gucci márkát jelenleg Frida Giannini tervezõ gondjaira bízták, és újra élvezi az érdeklõdés reflektorfényét. A Gucci parfümök kínálata nagyon széles és változatos. Jellemzõjük a tipikus olasz könnyedség, de nem riadnak vissza bizonyos drámaiságtól és rafináltságtól sem. Mind a nõi, mind pedig a férfi parfümsorozatok igyekeznek tökéletesen kiemelni viselõik egyediségét, és ez nagyon jól sikerül is nekik. A leghíresebb illatok közé tartozik az idõtlen, érzéki Eau De Parfum II. Finomabb, de mégis kiemelkedõen virágos kompozíciót a Flora sorozat hoz. A lányoknak a fiatalos és energikus Rush 2 fog tetszeni. A rózsaszínű bazsarózsa és a vízi jázmin rózsaborssal fűszerezett, finoman aromás tónusait a kedvelt Gucci Envy Me fogja feltárni. A férfiak körében keresett fűszeres variációt a klasszikus Gucci By Gucci Pour Homme hozza. Rengeteg híve van a csábítóan provokatív Guilty illatának is. Már huzamosabb ideje nem történt meg, hogy valaki elbűvölve lépett oda Önhöz, és megkérdezte, milyen illatot használ? Próbálja ki a Gucci parfümök valamelyikét, és a figyelemfelkeltés el van intézve! A Gucci kihívás és válasz mindazoknak, akik szeretik a luxust és a kivételességet. The prestigious Italian fashion house of Gucci launches a new collection of fragrances under the creative director of Frida Giannini. It comes out in May 2012 named Flora by Gucci Garden Collection. The collection includes five most important blossoms outlined on the legendary Gucci scarf designed by Vittorio Accornero for Princess Grace of Monaco. These five new editions are: Glorious Mandarin, Gracious Tuberose, Gorgeous Gardenia, Glamorous Magnolia and Generous Violet. "It's a sort of bouquet of scents, " said Giannini for wwd, "So Gorgeous Gardenia because I wanted to underline the gorgeously feminine side of this fragrance. Glorious Mandarin because there's a sort of euphoria in mandarin, since it's such a sparkly fruit. " In the process of making these fragrances, it was very important to distinguish them from one another. The idea is that each fragrance should reflect a facet of the same woman. The fragrances come in elongated hexagonal shaped bottles with transparent rather than gold stoppers. The face of the advertising campaign is Abbey Lee Kershaw, shot by Solve Sundsbø. The fragrances are available as 50 and 100 ml Eau de Toilette, except mandarin and violet one that will be available exclusively at Gucci flag stores as 100 ml Eau de Toilette. Így is ismerheti: Flora by Gucci Gracious Tuberose EDT 100 ml Tester, FlorabyGucciGraciousTuberoseEDT100mlTester
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^