Ermenegildo Zegna Z Zegna pour Homme EDT 50ml

Ermenegildo Zegna Z Zegna pour Homme EDT 50ml

7 150 Ft Raktáron
Házhozszállítás: 990 Ft
Személyes átvétel: ingyenes
A termék eladója:
7 150 Ft-tól 3 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
Termékleírás
Célcsoport Férfi
Típus Eau de toilette (EDT)
Kiszerelés 50 ml
Csomagolás  Eredeti doboz

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Ermenegildo Zegna parfümök| Ermenegildo Zegna- Az egyik legexkluzívabb és legdrágább márkája a férfi divatruházatnak az Ermenegildo Zegna nevet viseli. A kezdetek az olasz családi cégnek a 19. század második felébe nyúlnak vissza, amikor Angelo Zegna óramester elhatározta, hogy textil céget alapít. Éppen Ermenegildo Zegna váltotta valóra az álmot, és elkezdett férfi ruhákat gyártani, kitűnve a minõséggel, legjobb anyagokkal és más innovációkkal. Mindig a saját intuícióit követte és nem csalódott - már a harmincas években több mint 1000 embert foglalkoztatott. Egymás után keletkeztek a férfi kollekciók, elsõosztályú öltönyök és sportruházatok. A 90 - es években keletkeztek az elsõ Ermenegildo Zegnaparfümök, majd sorra a többi parfüm is, melyeknek egzotikus fűszeres vagy fás leheletük volt érdekes elegáns design - nal. összetétel ibolya levelek, bergamott, cédrus, vetivérfű, citrusok Ermenegildo Zegna is an Italian fashion house known for producing quality menswear since 1910. The house was originally founded by Ermenegildo Zegna and remains a family business today, under management by the fourth generation of the Zegna family. The company produces every aspect of its clothing, from fabric to finished product. The Zegna Wool Mill was also founded in 1910 and produces the fabric used in Zegna suits. The company is one of the biggest producers of fine fabrics in the world, producing more than 2.3 million meters of wool per year. In addition to their own high-quality suits, Zegna also produces wool suits for other designers including Gucci, Yves Saint Laurent and Tom Ford. Zegna is known for its commitment to quality, exploration of technology and improvements in wool production. Manufacturing began in 1910, and by the 1930s, the mill employed more than 1,000 workers. Ermenegildo's sons Aldo and Angelo joined the family business in 1942, and took over after their father passed away in 1966. Under their leadership, a second factory was opened in Spain, and eventually Switzerland. Today, Zegna has eight manufacturing facilities around the world, and the company offers ready-made suits in addition to made-to-order suits. Zegna opened its first boutique in Paris in 1980, and today has more than 500 boutiques around the world, with flagship stores and mega-stores in every major city around the world. Zegna's offerings have expanded to include a full range of menswear, including suits, neckties, kntiwear, shirts, accessories and fragrances. The first fragrance from Zegna was offered in conjunction with YSL Beaute. The company signed a new licensing agreement for the production of fragrances with Estee Lauder Companies in 2011. Designer Ermenegildo Zegna has 23 perfumes in our fragrance base. The earliest edition was created in 1993 and the newest is from 2014. Ermenegildo Zegna fragrances were made in collaboration with perfumers Alberto Morillas, Jacques Cavallier, Antoine Lie, Pierre Negrin, Olivier Gillotin, Daniela (Roche) Andrier, Frank Voelkl and Harry Fremont. After the collection Essenze by Ermenegildo Zegna, another fragrance for men will be launched - its name is Uomo. The new fragrance by Ermenegildo Zegna will hit the shelves in spring 2013 and it will embody the essence of Italian style, Italian concept and Italian aromas. "You buy a fragrance, you buy a dream. And it's easier to sell dreams with fragrances than with fashion. " said Zegna. Composition of the new fragrance Ermenegildo Zegna UOMOconsists of citruses and bergamot from Zegna's visit to Calabria, Italia. Citrusy notes are accompanied by accords of Violettyne Captive -violet leaf essence. Woody notes of cedar and vetiver contribute to strength and elegance of the fragrance. The perfume arrives in a glass flacon with thin, diagonal lines, as 30, 50 and 100ml eau de toilette. Besides EDT, the collection also includes after shave balm 100ml and shower gel 200ml. Face of the advertising campaign is Ryan Burns, photographer is Matthew Brookes, and director of advertising campaign Jonas Åkerlund.   Így is ismerheti: Z Zegna pour Homme EDT 50 ml, ZZegnapourHommeEDT50ml
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^