Ermenegildo Zegna Uomo EDT 50ml

Ermenegildo Zegna Uomo EDT 50ml

13 370 Ft Raktáron
Házhozszállítás: 390 Ft-tól
A termék eladója:
5 950 Ft-tól 4 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

0% áfát tartalmazó ajánlatok

Termékleírás
Célcsoport Férfi
Típus Eau de toilette (EDT)
Kiszerelés 50 ml
Csomagolás  Eredeti doboz

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

összetétel ibolya levelek, bergamott, cédrus, vetivérfű, citrusok Fragrance Notes Ermenegildo Zegna - Az egyik legexkluzívabb és legdrágább márkája a férfi divatruházatnak az Ermenegildo Zegna nevet viseli. A kezdetek az olasz családi cégnek a 19. század második felébe nyúlnak vissza, amikor Angelo Zegna óramester elhatározta, hogy textil céget alapít. Éppen Ermenegildo Zegna váltotta valóra az álmot, és elkezdett férfi ruhákat gyártani, kitűnve a minõséggel, legjobb anyagokkal és más innovációkkal. Mindig a saját intuícióit követte és nem csalódott - már a harmincas években több mint 1000 embert foglalkoztatott. Egymás után keletkeztek a férfi kollekciók, elsõosztályú öltönyök és sportruházatok. A 90 - es években keletkeztek az elsõ Ermenegildo Zegna parfümök, majd sorra a többi parfüm is, melyeknek egzotikus fűszeres vagy fás leheletük volt érdekes elegáns design - nal. After the collection Essenze by Ermenegildo Zegna, another fragrance for men will be launched - its name is Uomo. The new fragrance by Ermenegildo Zegna will hit the shelves in spring 2013 and it will embody the essence of Italian style, Italian concept and Italian aromas. "You buy a fragrance, you buy a dream. And it's easier to sell dreams with fragrances than with fashion. " said Zegna. Composition of the new fragrance Ermenegildo Zegna UOMO consists of citruses and bergamot from Zegna's visit to Calabria, Italia. Citrusy notes are accompanied by accords of Violettyne Captive -violet leaf essence. Woody notes of cedar and vetiver contribute to strength and elegance of the fragrance. The perfume arrives in a glass flacon with thin, diagonal lines, as 30, 50 and 100ml eau de toilette. Besides EDT, the collection also includes after shave balm 100ml and shower gel 200ml. Face of the advertising campaign is Ryan Burns, photographer is Matthew Brookes, and director of advertising campaign Jonas Åkerlund. Így is ismerheti: Uomo EDT 50 ml, UomoEDT50ml
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^