Burberry The Beat for Women EDP 30ml

Burberry The Beat for Women EDP 30ml

5 150 Ft Raktáron
Házhozszállítás: 990 Ft
Személyes átvétel: ingyenes
A termék eladója:
5 100 Ft-tól 26 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

5 900 Ft
+ 1 000 Ft szállítási díj
Raktáron
6 380 Ft
+ 990 Ft szállítási díj
Raktáron

Külföldi áfával forgalmazó boltok ajánlatai

0% áfát tartalmazó ajánlatok

Termékleírás
Célcsoport Női
Típus Eau de parfum (EDP)
Kiszerelés 30 ml
Csomagolás  Eredeti doboz

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Összetétel Fej bergamott, bors, kardamon Szív jácint, tea, nõszirom, mandarin Alap pézsma, vetivérfű, cédrus A Burberry 1856 - ban keletkezett, amikor Thomas Burberry 21 évesen kinyitott egy kis divat házacskát az angliai Hampshire - ben. Burberry az egyike a nem túl sok brit divat márkáknak - ezért értékesebb. Thomas Burberry - re ezek után majdnem 70 év teljes (kiérdemelt) gazdagság várt. A múlt század 50. éveiben a nagyon univerzális márka - az Albion szigetre oly jellemzõ vágtató lovag jelével - II. Erzsébet királynõ udvari beszállítójává vált. 1989 - ben õt választotta, az elõzetes tapasztalatok alapján Charles, Wales hercege is. Tudna ennél jobb reklámkampányról, amivel hirdethetné a saját képességeit és minõségét? A Burberry parfümökben is van valami nemesi brit, és nem csak arról van szó, hogy a termékek többségének a dobozát és az üvegét a jellegzetes skót motívumok díszítik. Valamilyen szinten tipikus terméke a Burberry márkának a közkedvelt Burberry Brit sokat sejtetõ elnevezésű kollekció. Burberry's The Beat for women was released in March 2008. The parfumeurs in charge of this creation are Dominique Ropion, Olivier Polge and Beatrice Piquet, who enriched this perfume with the notes of tea from Ceylon, iris, bluebell, bergamot, cardamom, pink pepper, mandarin, light musk, vetiver and cedar. This perfume has connection with music, because the perfemeurs created it on the concept of music from Kasabian's album: Dirty Pretty Things, Razorlight, the Arctic Monkeys and The Fratellis, illustrating the mood introduced by The Beat. Baron and Bailey designed the bottle for the Beat and it respresents an enlarged version of Burberry's checked pattern painted on a scarft, which was worn by Deyn in the commercial. The bottle has a silver-coloured cap, as well as an amulet made of suede and metal, which was an interesting novelty in Burberries decorative/fashion accessories. It is advertised by Agyness Deyn, accompanied by Fabien Baron's marketing and David Sims' photography. Így is ismerheti: The Beat for Women EDP 30 ml, TheBeatforWomenEDP30ml

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^