Motul 300V Le Mans 20W-60 2L

Motul 300V Le Mans 20W-60 2L

8 990 Ft-tól 11 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

Termékleírás
Motorkerékpár olaj Nem
Űrtartalom 2 L
Viszkozitás 20W-60
Kategória  Szintetikus

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

300V LE MANS

SAE 20W-60, DUPLA ÉSZTER TECHNOLÓGIÁS TELJESEN SZINTETIKUS

MOTUL 300V Le Mans minden évszakban használható, teljesen szintetikus, észter bázisú, motorsportban használatos olaj turbófeltöltős vagy többszelepes versenymotorokhoz kifejlesztve. Lehet használni szériagyártású Otto és Diesel motoros járművekhez is. A versenysportban főleg hosszútávú versenyeknél ajánlatos. Veteránautó versenyeknél is megfelelő.

Dupla észter technológia : maximális filmstabilitás, optimális tapadókészség, nagy hőmérsékletszilárdság
A nagy nyomásálló képesség szélsőséges hőmérsékleti viszonyok mellett is kiváló kenésbiztonságot garantál.
A magas HTHS viszkozitás még magas hőmérsékleten is tökéletes kopásvédelmet nyújt.
Az észter bázis üzemi hőmérsékletet akár 10 oC-kal is csökkentheti a felső tartományokban, nagyon jó tapadási és csúszási tulajdonságokkal rendelkezik, valamint megbízható kopás elleni védelmet nyújt már a hidegindítás során.
Nincs kokszképződés, a korrózióvédelem kiemelkedő; egész évben használható.
A 20W-60-es viszkozitás stabil olajnyomást eredményez, szélsőséges üzemi körülmények között is javuló olajellátást biztosít és védelmet jelent az üzemanyag okozta felhígulással szemben.
Minimális párolgási veszteség, ezáltal csekély olajfogyasztás.
Teljesen nyírásstabil, nincs nyírási veszteség, állandó olajnyomás minden üzemi körülmények mellett.

Szabvány: Meghaladja az ACEA & API követelményeket

Referenciák: Larbre Competition, Le Mans 24H, FIA GTl

300V LE MANS

SAE 20W-60, DUPLA ÉSZTER TECHNOLÓGIÁS TELJESEN SZINTETIKUS

MOTUL 300V Le Mans minden évszakban használható, teljesen szintetikus, észter bázisú, motorsportban használatos olaj turbófeltöltős vagy többszelepes versenymotorokhoz kifejlesztve. Lehet használni szériagyártású Otto és Diesel motoros járművekhez is. A versenysportban főleg hosszútávú versenyeknél ajánlatos. Veteránautó versenyeknél is megfelelő.

Dupla észter technológia : maximális filmstabilitás, optimális tapadókészség, nagy hőmérsékletszilárdság
A nagy nyomásálló képesség szélsőséges hőmérsékleti viszonyok mellett is kiváló kenésbiztonságot garantál.
A magas HTHS viszkozitás még magas hőmérsékleten is tökéletes kopásvédelmet nyújt.
Az észter bázis üzemi hőmérsékletet akár 10 oC-kal is csökkentheti a felső tartományokban, nagyon jó tapadási és csúszási tulajdonságokkal rendelkezik, valamint megbízható kopás elleni védelmet nyújt már a hidegindítás során.
Nincs kokszképződés, a korrózióvédelem kiemelkedő; egész évben használható.
A 20W-60-es viszkozitás stabil olajnyomást eredményez, szélsőséges üzemi körülmények között is javuló olajellátást biztosít és védelmet jelent az üzemanyag okozta felhígulással szemben.
Minimális párolgási veszteség, ezáltal csekély olajfogyasztás.
Teljesen nyírásstabil, nincs nyírási veszteség, állandó olajnyomás minden üzemi körülmények mellett.

Szabvány: Meghaladja az ACEA & API követelményeket

Referenciák: Larbre Competition, Le Mans 24H, FIA GTl Így is ismerheti: 300 V Le Mans 20 W 60 2 L, 300VLeMans20W602L, 300V Le Mans 20W 60 2L, 300VLeMans20W-602L, 300 V Le Mans 20W-60 2L
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^