Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

9 470 Ft
+ 890 Ft szállítási díj
10 490 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron
Termékleírás
Tükrök és fények varázslatos világát mutatja be a Thinkfun legújabb játéka! A feladatok megoldásához nem csak tudományos alapon kell hozzáállnunk, szükségünk lesz taktikai érzékünkre is. A játék tartalma: Játéktábla 60 feladványkártya megoldásokkal és egy jelmagyarázat kártya Jelzők (összesen 11): - Lézer – 1 - Célpont/tükör – 5 - Fénytörő – 2 - Dupla tükör – 1 - Ellenőrzőpont – 1 - Blokkoló – 1 A jelzők leírása: Lézer: innen indul a lézersugár. Nyomd meg a jelző tetején lévő gombot, hogy elindítsd a sugarat. Célpont/tükör: használható célpontként, tükörként vagy egyszerre mindkettőként. Csak a jelző átlátszó piros oldala érvényes célpont. Fénytörő: kétfelé választja a lézersugarat. Az egyik sugár 90 fokkal megtörve halad tovább, míg a másik a jelzőn keresztül egyenesen tovább. Dupla tükör: a jelző mindkét oldala 90 fokban töri meg a sugár útját. Ellenőrzőpont: olyan jelző, amelyen a lézersugárnak mindenképpen át kell haladnia. Blokkoló: foglalja a helyet, ahol a blokkoló van, oda más jelző nem kerülhet. A lézersugár útját nem akadályozza. A fény és a tükrök miatt talán varázslatnak tűnhet, ám valójában csak némi tudományra és gondolkodásra lesz szükség, hogy megoldd ezeket a feladványokat. Készülj fel az agytornára! A játék célja: Minden egyes feladványnál rendezd el úgy a megadott jelzőket a táblán, hogy aktivált (megvilágítsd) a feladványban megjelölt célpontokat. Előkészületek: Megjegyzés: az első játék előtt húzd ki a Lézerjelző aljából az elem-leszorítót. 1. Válassz egy feladványkártyát, és tedd a játéktáblán lévő tartóba, hogy jobban lásd. 2. Tedd fel a feladványban megadott jelzőket a táblára a. Megjegyzés: néhány jelző helye és iránya előre meg lesz adva. Ha a képen a szimbólumban egy kérdőjelet látsz, akkor a jelző irányát neked kell kitalálnod. i. A szimbólumok jelentését lásd a 4. oldalon 3. Készítsd elő a feladványkártya EZEKET HASZNÁLD felirata alatt megadott jelzőket a feladvány megoldásához. A többi jelzőre a megoldáshoz nem lesz szükség. 4. Figyeld meg a feladványkártyán a célpontok számát. Jelmagyarázat kártya: A jelmagyarázat kártya egy gyorsan áttekinthető segédlet a feladványkártyákon található jelölésekhez. - Ha a szimbólum egy jelző körvonalait mutatja, akkor a jelzőt a feladványkártyán megadott irányba kell feltenned. - Ha a szimbólumban egy kérdőjelet látsz, akkor a jelző irányát neked kell kitalálnod. Megjegyzés: a Célpont/tükör jelzőt kétféleképp is használhatod, és négyféle szimbólummal is szerepelhet a feladványkártyán: - ha ezeket a szimbólumokat látod, akkor a jelzőt célpontként kell használnod (de emellett használhatod tükörként is). - Ha ezeket a szimbólumokat látod, akkor neked kell eldöntened, hogy a jelzőt célpontként, tükörként, vagy mindkét módon használod-e. A játék menete: 1. Minden egyes jelzőnek meg van a meghatározott célja. Az első játék előtt tedd fel a jelzőket a táblára, és használd őket, értsd meg, hogyan működnek. A második oldalon találsz egy leírást a jelzőkről, a jelmagyarázat kártya pedig segíthet beazonosítani az egyes jelzőket. 2. Tedd fel a megadott jelzőket a táblára. Amikor az egyes jelzőket felrakod, gondold át, hogy iránya és tulajdonságai segítségével hogyan irányíthatod majd a lézersugarat. Nem kell sietned, csak kövesd ezeket az egyszerű szabályokat: a. Ha egy jelző a feladványban a táblára van rajzolva, akkor azt onnan nem mozdíthatod el. Ha a szimbólumban egy kérdőjelet látsz, akkor forgathatod a jelzőt, de máshova át nem teheted. b. Minden, az EZEKET HASZNÁLD felirat alatt felsorolt jelzőt használnod kell. c. Pontosan a feladványkártyán szereplő mennyiségű célpontot kell aktiválnod. Helytelen: a 3 szükséges célpontból csak 2 lett aktiválva d. A lézersugárnak minden, a feladványkártyán felsorolt jelzőt érintenie kell legalább egyszer (kivéve a blokkolót). Helytelen: 2 jelzőt nem használtál. Helyes: minden jelzőt használtál 3. Ha úgy gondolod, jól helyezted el a jelzőket a táblán, nyomd meg a Lézer jelző tetején található gombot, hogy útjára indítsd a lézersugarat. 4. Ha a sugár a megadott mennyiségű célpontot aktiválta, és (a blokkoló kivételével) minden jelzőt érintett legalább egyszer – nyertél! Ellenőrizd a megoldást: Ne feledd, hogy minden feladványnak csak egy helyes megoldása van. Ha megoldottál egy feladványt, fordítsd meg a kártyáját, és ellenőrizd a hátoldalon, hogy egyezik-e. A szerzőről: A Laser Maze atyja Luke Hooper, a Tekspire Designvezető fejlesztője. Luke bio- és gépészmérnök, a stratégiai játékok fejlesztésébe The Laser Game: Khet című játékával kóstolt bele először. Munkájának köszönhetően Luke továbbra is ötvözi a legújabb technikai fejlesztéseket játékaiban. Reméli, hogy a Laser Maze innovatív játékmódja segítségével az emberek másként fognak majd tekinteni a világra. A feladványok szerzői: Wei-Hwa Huang, Tyler Somer, Luke Hooper és Tanya Thompson Így is ismerheti: LaserMaze
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^