Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

5 980 Ft

Raktáron
Termékleírás
Ez a játék kiemelkedő mértékben fejleszti a térlátást, a helyzetfelismerést, hozzájárul a logikus gondolkodás kialakulásához és továbbfejlesztéséhez. Összetett szabályrendszerének köszönhetően nem csak a kisgyermekek, hanem a felnőttek elméjét is megdolgoztathatja. A játék tartozékai: - 1 db csonka gúla alakú tábla 16 lyukkal - 15 világos és 15 sötét golyó A játék kezdetén a játékosok a golyókat a tábla szélén levő tároló rekeszben helyezik el. A játékosok sorsolás alapján szint választanak. A világos kezd. A játék célja: A játék során a játékosok a 30 golyó felhasználásával megpróbálnak egy piramist felépíteni. A játék nyertese, akinek a golyója kerül a piramis tetejére. A játékosoknak tehát spórolniuk kell a golyókkal, amelyeket az alábbi szabályok alapján tehetnek meg. A játékot az nyeri meg, akinek több golyója marad a tároló rekeszben, így ő tudja felhelyezni az utolsó golyót a piramis tetejére. A játékosok felváltva raknak. Az a játékos, akinek előbb elfogy a golyója, elvesztette a játékot. A JÁTÉK MENETE A játék kezdete: A játékosok felváltva felhelyeznek egy-egy golyót a tábla valamelyik lyukába. Gúla építése: Ha a táblán, vagy magasabb szintes négy golyóból egy négyzet alakul ki a soron következő játékos ráhelyezheti valamelyik golyóját. Az alábbi lehetőségek közül választhat: - Elővesz egy golyót a tároló rekeszből, és felhelyezi valahova a táblára - Elővesz egy golyót a tároló rekeszből, és felhelyezi a négyzet tetejére - A táblán levő golyói közül helyez egyet a négyzet tetejére, ennek a golyónak azonban alacsonyabb szinten kell lennie, mint ahova helyezi. Ezzel a lépéssel megspórol egy golyót. Az a golyó, amelyre már ráhelyeztek egy másik golyót nem mozdítható el a táblán. Négyzet építése saját azonos színű golyókból: Az a játékos, aki saját színű golyóiból létrehozott egy négyzetet, levehet a tábláról egy vagy két golyót és visszahelyezheti a tároló rekeszbe. Bármelyik saját golyóját visszaveheti, azt is, amelyet éppen akkor tett fel, kivéve azt a golyót, amelyre már rá van helyezve egy másik golyó. Ha egyetlen golyó felhelyezésével két négyzet jön létre, a játékos akkor is csak egy vagy két golyót vehet le. Gúla és négyzet egyidejű építése: Egy lépésen belül lehetséges például, hogy a játékos a táblán levő golyói közül felhelyez egyet egy felsőbb szintre, ezzel létrehoz egy saját színű négyzetet, és azonnal levesz egy vagy két golyót és visszahelyezi a tároló rekeszbe. A játszma vége: A játszmát az nyeri meg, aki utolsó golyóját a piramis tétjére helyezi. A JÁTÉK EGYSZERŰBB VÁLTOZATA GYEREKEK KÉSZÉRE Kisebb gyerekek, hogy fokozatosan ismerkedjenek meg a játékkal, először játszhatják a játékot a "négyzet építése azonos színű golyóból szabály nélkül, ahol a játékosok csak a gúlaépítéssel tudnak golyót spórolni. BONYOLULTABB VÁLTOZAT HALADÓ JÁTÉKOSOK RÉSZÉRE A játékos levehet a tábláról egy vagy két golyót, ha azonos színű négyzetet vagy sort hozott létre. A sornak az első vagy a második szinten kell lennie: - vagy négy golyóból álló sor az első szinten, - vagy 3 golyóból álló sor a második szinten. Átlós sor nem érvényes. Lépésenként 2 golyónál többet nem lehet levenni. A játék időtartama: 5-20 perc. Versenyeken meg lehet határozni a játékosok játékidejét. Jó szórakozást kívánunk! Így is ismerheti: PylosClassic
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^