Vredestein Ultrac Vorti R XL 235/35 ZR19 91Y

Vredestein Ultrac Vorti R XL 235/35 ZR19 91Y

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!

További termékek a kategóriából

További Vredestein termékek: Vredestein Autó gumiabroncs

Nankang NS-2 XL 235/35 ZR19 91Y Autó gumiabroncs 44 270 Ft-tól Nankang NS-2 XL 235/35 ZR19 91Y Evergreen EU72 XL 235/35 ZR19 91Y Autó gumiabroncs 42 273 Ft Evergreen EU72 XL 235/35 ZR19 91Y Infinity Ecomax XL 235/35 R19 91Y Autó gumiabroncs 53 431 Ft-tól Infinity Ecomax XL 235/35 R19 91Y Kleber Dynaxer HP3 XL 235/35 R19 91Y Autó gumiabroncs 42 510 Ft-tól Kleber Dynaxer HP3 XL 235/35 R19 91Y

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 0 Ft

Termékleírás
Gépjármű kategória Személygépkocsi
Típus  Nyári gumi
Szélesség  235
Magasság  35
Átmérő  R19
Súlyindex  91 (615 kg)
Sebesség index  Y (300 km/h)
Üzemanyag-takarékossági osztály  E
Fékút nedves úton  B
Gördülési zaj 70 dB
Defekttűrő gumi  Nem
Megerősített gumi  Igen

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Vredestein Ultrac Vorti R: Az új Vredestein Ultrac Vorti R jelenleg a Vredestein legsportosabb nyári gumiabroncsa

Az Apollo Vredestein az idei genfi autószalonon mutatja be legújabb, kifejezetten nagy teljesítményű (UHP) gumiabroncsát, az Ultrac Vorti R-t. Az Ultrac Vorti típusra épülő Ultrac Vorti R még nagyobb hangsúlyt fektet a kiváló tapadásra és sportosságra az elérhető méretválasztékban. Az új gumiabroncsot az olasz Giugiaro tervezőirodával való szoros együttműködésben fejlesztette. Futófelülete aszimmetrikus és sima, az oldalfalakon és a futófelületen lévő magasabb széntartalom egyedi megjelenést kölcsönöz neki. Az Ultrac Vorti R (Y) sebességkóddal rendelkezik, ezért 300 km/h feletti sebességre is kiválóan alkalmas. Az Ultrac Vorti R ideális választás az olyan igazi sportautókhoz, amelyek kifejezetten nagy teljesítményt igényelnek a gumiabroncsoktól, ilyen például a Porsche 911, a Lamborghini Gallardo vagy az Audi R8.

Vredestein Premium Styling: Együttműködés a piacvezető gyártókkal
A Vredestein Ultrac Vorti R a Vredestein és ismert autóipari partnerei közötti intenzív együttműködés eredménye. Az Ultrac Vorti R mintázatát például az olasz Giugiaro tervezőirodával együtt fejlesztették, amelynek nagy szerepe volt a Vredestein gumiabroncsok fejlesztésében az elmúlt 16 évben. Magát az Ultrac Vorti R nevet Giugiaro találta ki és a vortex (örvény) szóból származik, ami a helikopter rotorja által felszállás közben keltett erős légáramlatra utal. A prémium gépkocsituning-cégekkel, például a Carlssonnal való kapcsolat és a Hamann-nal való partnerség szintén jótékony hatással volt az Ultrac Vorti R fejlesztésére.

Széles hőmérséklet-tartomány
A gumiabroncs egy adott hőmérséklet-tartományban működik legjobban. Ha túlságosan felmelegszik, elveszíti a tapadását. A hirtelen gyorsítás és fékezés, a nagy sebességű kanyarodás és haladás mind növeli az abroncs hőmérsékletét. Az Ultrac Vorti R futófelületének gumikeveréke többféle műgyantát tartalmaz, amelyek különböző hőmérsékleteken aktiválódnak. Ez a nagy gonddal összeállított keverék kiszélesíti az optimális teljesítmény hőmérséklet-tartományát. Ennek eredménye, hogy az Ultrac Vorti R hosszabb ideig megőrzi kiváló tapadását.

Első és hátsó tengelyekre optimalizálva
Számos sportkocsinak, amelyhez az Ultrac Vorti R abroncsot kifejlesztettük, eltérő méretű első és hátsó kerekei vannak, mivel nagy teljesítményűek és hátsókerék-hajtással rendelkeznek. Ezekhez az autókhoz az Ultrac Vorti R a hátsó tengelyre optimalizált, módosított futófelülettel és felépítéssel kapható.
A módosított övbetét szög és alacsonyabb levegőarány biztosítja, hogy az abroncsnak még nagyobb felülete érintkezzen az útfelülettel. Így az autó ereje még könnyebben kezelhető tapadássá alakítható. A középső bordában elhelyezett extra horony további hűtést biztosít a tapadás magas szintjének fenntartásához. Ennek eredményeképpen a gumiabroncs magas sebességnél is biztonságos és megbízható.

Különlegesen széles érintkező felület
Az Ultrac Vorti R futófelülete szélesebb, mivel a gumiabroncs alacsony profilú. Ezzel különlegesen széles érintkező felület jön létre, amely kiváló tapadást, kezelhetőséget és stabilitást eredményez, különösen kanyarban és nagy sebességnél. A külső vállon a nagyméretű futófelület-blokkok még nagyobb oldalirányú tapadást biztosítanak a gumiabroncsnak.

Extra stabilitás
A körkörös hornyok oldalfala ferde, ami megnöveli a blokkok oldalirányú stabilitását. Ez kanyarokban az oldalirányú erők jobb ellensúlyozását biztosítja. A belső oldalfalak 30ᵒ-os szöge hozzájárul a gyors kanyarokban a felületi nyomás egyenletes és tökéletes elosztásához, és nagyobb tapadást biztosít.

Kiváló kormányzási pontosság
Az Ultrac Vorti R középső bordáin egyedi oldalbemetszések vannak, amelyek inflexiós pontként szolgálnak. Ez biztosítja, hogy az érintkezési felület szélesebb, a teljesítmény és a kormányzási pontosság nagyobb, és a gumiabroncs extra hűtést kap. Az optimalizált kialakítás nagy sebességnél is garantálja a kormányzási pontosságot, valamint a kivételesen stabil úttartást.

Így is ismerheti: Ultrac Vorti R XL 235 35 ZR 19 91 Y, UltracVortiRXL23535ZR1991Y, Ultrac Vorti R XL 235/35 ZR19 91 Y

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.