Vredestein Ultrac Vorti XL 245/35 ZR19 93Y

Vredestein Ultrac Vorti XL 245/35 ZR19 93Y

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!

További termékek a kategóriából

További Vredestein termékek: Vredestein Autó gumiabroncs

Continental ContiSportContact 2 XL 245/35 R19 93Y Autó gumiabroncs 85 172 Ft-tól Continental ContiSportContact 2 XL 245/35 R19 93Y Michelin Pilot Super Sport XL 245/35 ZR19 93Y Autó gumiabroncs 65 876 Ft-tól Michelin Pilot Super Sport XL 245/35 ZR19 93Y Continental ContiSportContact 5 SSR (RFT) XL 245/35 R19 93Y Autó gumiabroncs 92 683 Ft-tól Continental ContiSportContact 5 SSR (RFT) XL 245/35 R19 93Y Michelin Pilot Sport Cup 2 XL 245/35 ZR19 93Y Autó gumiabroncs 109 377 Ft-tól Michelin Pilot Sport Cup 2 XL 245/35 ZR19 93Y

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 0 Ft

Termékleírás
Gépjármű kategória Személygépkocsi
Típus  Nyári gumi
Szélesség  245
Magasság  35
Átmérő  R19
Súlyindex  93 (650 kg)
Sebesség index  Y (300 km/h)
Üzemanyag-takarékossági osztály  E
Fékút nedves úton  B
Gördülési zaj 70 dB
Defekttűrő gumi  Nem
Megerősített gumi  Igen

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Az új Vredestein Ultrac Vorti: az igazi nyári gumi a prémium szegmens számára

Az Apollo Vredestein március 26-án és 27-én mutatja be új kifejezetten nagy teljesítményű (UHP) nyári gumiját Budapesten. Az olasz Giugiaro tervezőcégnek köszönhetően az Ultrac Vorti megjelenése nagyon sportos és egyéni. Letisztult külseje mellett a gumiabroncs kiemelkedő teljesítményt nyújt a tapadás, az irányíthatóság és a fékezés terén, mind száraz, mind nedves felületen. Az Ultrac Vorti Y sebességindexszel rendelkezik, vagyis 300 km/h sebesség esetén is használható. Az abroncs megfelel a legsportosabb és legfejlettebb gépkocsik tulajdonosai által támasztott gyakorlati és esztétikai igényeknek.

Vredestein prémium stílus: együttműködésben a vezető partnerekkel
Az Ultrac Vorti a Vredestein és az autóipar több elismert szereplőjének intenzív együttműködésével jött létre. A futófelület kialakításában a Giugiaro Design működött közre. A piacvezető olasz cég 15 éve szorosan együttműködik a Vredestein gumik fejlesztésében. Elég csak a Ultrac Cento-t és az Ultrac Sessanta-t említeni, hiszen mindkét gumiabroncs kiemelkedő eredményeket ért el a legjelentősebb független teszteken. Az Ultrac Vorti nevet is a Giugiaro alkotta meg. A például helikopterek felszállásakor keletkező, elsöprő erejű légörvény (vagyis vortex) által ihletett név azokra a hatalmas sebességekre és erőkre utal, amelyeket az Ultrac Vorti kezelni képes, a futófelület mintázata pedig a rotorlapátok végének kialakítására emlékeztet.

Az Ultrac Vorti fejlesztése során jelentős szerepet játszott az is, hogy a Vredestein kapcsolatban áll olyan prémium autótuning csoportokkal, mint a Carlsson, az Arden és a Lumma. Mivel a kifejezetten nagy teljesítményű (UHP) szegmens a legtöbbet követeli meg az abroncsoktól, az Ultrac Vorti szélsőséges körülmények között is kitűnően teljesít. A sokéves tapasztalat és a prémium autótuning csoportokkal való együttműködés eredményeként az Ultrac Vortiban az Apollo Vredesteinnek sikerült a legfejlettebb technológiákat, a dizájnt és az elismert Apollo Vredestein biztonsági szempontokat egyesíteni.
Amikor a dizájn és a technológia találkozik
Akár a futófelületét, akár az oldalfalát nézzük, az Ultrac Vorti sportosság, stílus és innováció terén is kiemelkedik. A lenyűgöző dizájn emellett a legfejlettebb technikai részletekkel egészül ki. A két kerületi vájat , ami nagyobbkülső fala kettős szögű, melyek közül az egyik 45°-os oldalirányú stabilitást ad a blokkoknak, és jobban kiegyenlíti a kanyarok során fellépő sugárirányú erőket. Az oldalirányú vájatok másik szöge 10°-os, ami egyenletes gördülést és alacsony zajszintet biztosít, valamint megakadályozza az egyenetlen kopást. A futófelület speciális nyílhegyei segítségével megerősödik a gumiabroncs úttartási képessége.

Első vagy hátsó tengelyre szereléshez optimalizálva
Sok sportautónál különböző méretű abroncsokat használnak az első és a hátsó tengelyen, aminek segítségével jobban kihasználható a nagy motorkapacitás. Hasonló célból az Ultrac Vorti a hátsó tengelyen használt méretekben módosított futófelülettel és speciális szerkezettel készül. Mivel nedves felületen a víz nagy részét az első kerekek vezetik el, a hátsó abroncsokon a hangsúly inkább a tapadáson és a stabilitáson van kisebb levegőaránnyal és módosított hevederszöggel a kiemelkedő tapadás érdekében. Ez az abroncsot még biztonságosabbá és megbízhatóbbá teszi.

Így is ismerheti: Ultrac Vorti XL 245 35 ZR 19 93 Y, UltracVortiXL24535ZR1993Y, Ultrac Vorti XL 245/35 ZR19 93 Y

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.