Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
Termékleírás
Típus Deo Stick
Űrtartalom 75 ml

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Fej citrom, alma, menta Szív gólyaorr, tonkabab, ambroxan Alap vetivérfű, moha, cédrus, vanília Perfume Pyramid Top Notes Middle Notes Base Notes Versace parfümök| Versace a Versace divatmárkát csak 1978 - ban alapította. A fiatal Gianni Versace - Dél - Olaszország egyik legszegényebb térségébõl származó - az elejétõl kezdve nagyon progresszív és különc volt. Körülbelül a 80 - as évektõl kezdve felöltöztetett, "feldíszített" és "felillatozott" jó pár hírességet, akik a modern ötleteire és a már beteges kontrasztra törekvésére nagyon kaphatóak voltak. A homosexuális Versace nagyon gyorsan lett karizmatikus és talán túl ismert személyiség, aki már régen túlnõtte a divat határait. Az eredetileg Calabria - i szegény fiú, beutazta az egész világot, amíg le nem törte szellemileg és testileg a rák. Nem sokkal késõbb gyilkosság áldozata lett, mind a mai napig nem derült ki a gyilkosság indoka. A gyilkosnak sikerült meggyilkolnia egy sikeres embert, de a nevét nem - a Versace márka, most már a rokonok kezében, bemutatta a Versace pour Homme vagy a Versace Bright Crystal illatokat, melyek mind a mai napig nagyon divatosak. Versace 81 hivatalos üzletben kínálja a termékeit a világ minden táján, mi elhozzuk Önnek az otthonába. Versace is launching a new fragrance for men - Eros inspired by and deeply connected with Greek mythology. The aim of this edition is to reveal and release unrestrained passion and to accentuate desire. The fragrance was named after Greek god of love and son of goddess Aphrodite - Eros. Inspiration by ancient Greece has lasted since the time when Gianni Versace raised his fashion empire and took goddess Medusa as symbol of the brand to adorn numerous products of the house, among them also the new flacon of men's fragrance Eros. The new perfume Eros is the first in the past five years to be launched and aimed at men. Donatella Versace's desire was to fit the fragrance into the concept of the Versace brand and to depict style and significance of long-lasting design, quality and popularity. "Eros is truly the DNA of the house of Versace" - explains Donatella. "We have a Greek motive making us think about ancient Greece, antiquities and mythology, while turquoise color represents the Mediterranean. That is Versace!" Eros was created by Aurelien Guichard of Givaudan and it was announced as fresh, woody and slightly oriental. The fragrance includes mint oil combined with green apple and Italian lemon. Warmth is provided by tonka mixed with Venezuelan ambroxan and geranium flowers giving a fougere twist to the fragrance this way. Flacon of the new fragrance for men Eros is created of turquoise color glass with head of Medusa on the body of the bottle and on its top. The fragrance is available as 50 and 100 ml EDT, along with accompanying perfumed body care products. Face of the advertising campaign is Brian Shimansky, while photographers are Mert & Marcus. Donatella wanted a man-gladiator for the new campaign, who is fighting for what he wants, fighting for his goals. "This is a fragrance for a man who is his own master. He is a hero: a man who defends their ideas and goals. " - stated Donatella Versace. The fragrance will premiere at TFWA 2012 in Cannes. Így is ismerheti: Eros Deo stick 75 ml, ErosDeostick75ml, Eros (Deo stick) 75 ml
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^